حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل Pixel 5a کنسل شده است؟ آپدیت شد: خیر

نوشته

2 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل میان رده های خود را خانواده پیکسل، با پسوند a مشخص می کند. پس از ۲ نسل نسبتا موفق در این سری، خیلی از کاربران منتظر پیکسل 5a بودند. حالا اما می شنویم که گوگل Pixel 5a کنسل شده است.

آپدیت شد:

با وجود گزارش های مختلف مبنی بر کنسل شدن گوگل پیکسل 5a به دلیل کمبود جهانی تراشه ها، با پیگیری های 9to5google مشخص شد که گوگل این دستگاه را کنسل نمی کند.

علی رغم شایعاتی که امروز وجود داشت، گوگل به تازگی بیانیه ای منتشر کرد. این بیانیه مبنی بر آن است که “Pixel 5a 5G” واقعاً وجود دارد و لغو نخواهد شد. گوگل رسما گفت:

“گوشی Pixel 5a 5G لغو نمی شود. اواخر امسال در ایالات متحده و ژاپن در دسترس خواهد بود. این زمان مطابق با زمان معرفی سری A در سال گذشته است.”

کنسل شدن گوگل Pixel 5a

رندر منتسب به پیکسل 5a

رندر منتسب به پیکسل 5a

گزارش های متعدد به تازگی اشاره دارند که احتمال ارایه جانشین Pixel 4a کم است. همچنین چیزی که احتمال زیاد قطعی شده، این است که این دستگاه در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل ۲۰۲۱ یا Google I/O 2021 ارایه نمی شود.

به گزارش Jon Prosser ما اولین بار شنیدیم که گوگل گوشی Pixel 5a (با نام رمز “barbet”) را کنسل کرده است. این منبع دلیل اصلی تصمیم مذکور را کمبود تراشه جهانی است. گوشی Pixel 4a و 4a 5G انتخاب های گوشی اقتصادی این برند تا پایان سال خواهد بود. حالا هم Android Central گزارش Jon Prosser را تأیید کرده است.

ظاهراً قرار بود Pixel 5a از نظر طراحی تقریباً شبیه به جدیدترین نسل تلفن های Pixel باشد، اما فعلا درباره تولید آن شبهه وجود دارد. گفته می شود کوالکام و شرکای آن مانند سامسونگ مشکلاتی در تامین تراشه های اسنپدراگون دارند. به همین دلیل متمایل به تولید گوشی های گران قیمت تر در رده میانه و پرچمدار هستند.

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل 5a بودید؟ این موضوع کمبود تراشه در سال ۲۰۲۱ می تواند موضوع مهمی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

امیدوارم با پردازنده اختصاصی شرکت گوگل با همکاری اگزینوس سامسونگ رونمایی بشه
دلیلش اینه که نباید انحصار فقط دست یک یا چند شرکت بخصوص مانند کوالکام و مدیاتک باشه و انحصار رقابت و تنوع رو کاهش میده.

TheFreeCritic

اقا ببخشید بابت اسپم اعصابم شدیدا خورد شده :

آیتونز روی pc ساین این نمیشه موقعی که روی ساین این میزنم هیچ عملی نمیکنه دسترسی هارو همه رو به ایتونز دادم بازم کار نمیکنه پاکش کردم از اول ریختم بازم جواب نداد تمامی فایل های سیستمی ایتونز رو به همراه تمامیی ا هاش پاک کردم بازم نشد دیگه خسته شدم یکی میشه بگه چیکار کنم ؟

Sarnevesht

آقای عطایی یه پیشنهاد داشتم… . کاش میشد سایتتون یه قابلیتی مثل دارک مود داشته باشه که کاربرا بتونن به صورت دستی فعالش کنن….. اینجوری چشم واقعا کمتر اذیت میشه

Sarnevesht

ممنون از توجهتون 🙏🌹

Mohammadr

تا موقعی که خود سایت این ویژگی رو اضافه کنه، واسه راحتی چشمتون میتونید ار دارک مود اجباری کروم استفاده کنین… البته هنوز ی جاهایی مشکل داره ولی در کل خیلی خوبه…

Sarnevesht

میشه توضیح بدین چطوری؟ 🙏

Mahdi

chrome://flags/#enable-force-dark

Mahdi

از گزینه ها یکیش نوشته force اونو enable کن

Sarnevesht

انجام دادم ولی نشد

Sarnevesht

ببخشید شد. مرورگر رو بستم و باز کردم شده بود. ممونم

Milad7

ته تهش میاد ی گوشی معرفی میکنه پر از باگ و مشکل 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)