حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ریلمی ۸ پرو 5G با شارژ سریع ۶۵ وات ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | ریلمی

ریلمی ادعا کرده است که گوشی هوشمند ریلمی ۸ پرو 5G مجوزاتی از جمله گواهینامه 3C را با شارژ سریع 65 وات دریافت خواهد کرد و مجهز به پردازنده گرافیکی اسنپدراگون ۷۵۰، هشت گیگابایت رم و Andreno 619 است نام دیگر این گوشی هوشمند RMX3161 می باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مقایسه دو گوشی ریلمی ۸ پرو 5G و ریلمی ۸ 5G

اوایل امروز، ریلمی از گوشی جدید خود یعنی ریلمی ۸ 5G خود برای تسخیر بازارهایی که شبکه جدید در حال گسترش است، رونمایی کرد. گوشی جدید در مقایسه با نسخه 5G خود دارای تغییراتی است. تغییرات اصلی شامل تغییر از صفحه نمایش AMOLED به LCD است، اما چیزی که به ریلمی اجازه می دهد از 60Hz مدل 4G به نرخ تازه سازی 90 هرتز برسد.

همچنین ریلمی 8 5G از تراشه Dimensity 700 رونمایی کرد که از نظر فنی نسبت به تراشه Helio G95 در نسخه 4G از قدرت کمتری برخوردار می باشد.همراه با این معرفی، ریلمی اظهار داشت که کاربران می توانند انتظار ریلمی 8 پرو 5G را داشته باشند.

گوشی ریل می 8 پرو 5G

گوشی ریلمی 8 پرو 5G

مشخصات کلی گوشی ریلمی ۸ پرو 5G یا RMX3161

به گزارش gizchina در اوایل هفته جاری، یک گوشی مرموز با شناسهRMX3161 و با اسنپدراگون ۷۵۰G در گیک بنچ ظاهر شد . وقتی ظاهر شد، ما حدس زدیم که این گوشی می تواند به عنوان ریلمی 8 پرو 5G راه اندازی شود. اکنون که ریلمی وجود این گوشی را تأیید کرد ، دلایل بیشتری برای این باور داریم که ریلمی 8 پرو 5G در واقع RMX3161 است. امروزه این گوشی مرحله مهم دیگری را قبل از عرضه ارائه داده است. این گوشی گواهینامه 3C چین را دریافت می کند که برخی از نکات اضافی در مورد دستگاه را نشان می دهد.

در کنار RMX3161 جدید ، 3C همچنین یک گوشی مرموز دیگر را با شماره مدل RMX3142 فاش کرد. به نظر می رسد دومی زیر اولی قرار گرفته است زیرا دارای پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات است. این با ریلمی 7 پرو سال گذشته مطابقت دارد و از ریلمی 8 پرو امسال بهتر است. این شرکت قابلیت شارژ سریع ریلمی 8 pro را به ۵۰ وات کاهش داده است. به نظر من فروتنانه ، ریلمی فداکاری زیادی کرد تا دوربین 108 مگاپیکسلی را به گوشی هوشمند میان رده خود برساند.

جدا از فناوری های شارژ سریع در هر گوشی، گواهینامه 3C چیز زیادی را نشان نمی دهد. در این مرحله ، بیان هر چیزی در مورد RMX3142 واقعاً دشوار است ، اما شارژ سریع 30 وات نشان می دهد که این یک گوشی هوشمند میان رده است. وقتی صحبت از RMX3161 می شود ، به لطف لیست معیار گیک بنچ برخی از مشخصات آن را می دانیم.

 

تاریخ معرفی سری Realme 8 5G رسما اعلام شد: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

RMX3161 با کسب 657 امتیاز در آزمون های تک هسته ای و 1940 مورد در بخش چند هسته ای توسط گیک بنچ 5.1 تصویب شد. این گوشی دارای پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 750G،هشت گیگابایت رم و Andreno 619 است. آخرین جزئیات کاملاً واضح است – این گوشی از  سیستم عامل اندروید 11 همانند تمام دستگاه های ریلمی که اخیراً منتشر شده اند ، پشتیبانی می کند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دوستان با آنتوتو ورژن ۹ بیشترین بنچمارک مربوط به کدام گوشی ها هستش؟

این بنچمارک را الان گرفتم

comment image

Dr.Nazer

چطور ۰ درصد باتری کم کرده؟!

Taha

به سختی ( هاهاهاهاها بی‌مزه)

ولی شاید تو شارژ گرفته.

Mahdi

جون ، عالیه ، بیشترین امتیاز اگه اشتباه نکنم مال گوشی های گیمینگ هست اونم بلک شارک ۸۶۰ کا ، ردمجیک و راگفون تقریباً ۸۳۰ هزار ، میت ۴۰ پرو هم ۷۵۰ کا رو دیدم ، اسنپدراگون ۸۷۰ و دایمن۱۲۰۰ حدودا ۷۱۰ کا میگیرن و ….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و فناوری.نویسنده اخبار در حوزه تکنولوژی.