حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل پیش از تغییر در سیاست حریم خصوصی، به دنبال توسعه تجارت تبلیغاتی خود می باشد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

طبق بررسی های صورت گرفته، اپل ظاهراً پیش از اجرای قوانین جدید حفظ حریم خصوصی برای آیفون ها که به تبلیغات ارائه شده توسط رقبا، مانند فیس بوک و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی آسیب می رساند، قصد دارد تجارت تبلیغاتی خود را گسترش دهد.

توسعه تجارت تبلیغاتی اپل

طبق گزارش FinancialTimes، غول مستقر در کوپرتینو تا پایان ماه جاری میلادی، برنامه تبلیغاتی جدیدی را آغاز خواهد کرد. دو منبع نزدیک به اپل معتقدند که این شرکت آگهی تبلیغاتی دومی را در قسمت برنامه های “پیشنهادی” در صفحه جستجوی App Store خود اضافه خواهد کرد. این اسلات جدید در اواخر این ماه ارائه می شود و همچنین به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد که برنامه های خود را نه تنها در بخش خاصی از موتور جستجو، بلکه در سراسر این شبکه تبلیغ کنند.

توسعه تجارت تبلیغاتی اپل در iOS 14.5

توسعه تجارت تبلیغاتی اپل در iOS 14.5

متأسفانه، اپل تاکنون از اظهار نظر رسمی در این مورد خودداری کرده است. اما این خبر این موضوع را برجسته می کند که سازنده آیفون در تلاش است تجارت تبلیغاتی خود را تقویت و همزمان صنعت تبلیغات دیجیتال به ارزش 350 میلیارد دلار را که توسط غول های فناوری مانند فیس بوک و گوگل هدایت می شود را فلج کند. ضمن اینکه، iOS 14.5 برنامه ها و تبلیغ کنندگان را از جمع آوری داده ها از کاربران آیفون بدون رضایت صریح آن ها منع می کند. بنابراین، انتظار می رود ردیابی بیشتر کاربران متوقف شود، که این می تواند تأثیر زیادی بر صنعت تبلیغات تلفن همراه بگذارد.

نظر مارک زاکربرگ در مورد سیاست جدید حریم خصوصی اپل

اگر چه اپل ادعا می کند که این تغییر باعث بهبود حریم خصوصی برای مشتریان خود می شود، اما بسیاری معتقدند که این اقدامات همگی تلاشی برای تقویت تجارت تبلیغاتی خود این کمپانی است. مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ پیش تر اشاره کرده بود که “اپل ممکن است ادعا کند آن ها این کار را برای کمک به مردم انجام می دهند، اما این اقدامات به وضوح منافع رقابتی آنها را دنبال می کند.

مدیر عامل هواوی اپل را الگو احترام به حریم خصوصی می داند

در نهایت دیدگاه شما در مورد سیاست جدید حریم خصوصی اپل و توسعه بخش تجارت تبلیغاتی این شرکت چیست؟ آیا شما هم با اظهار نظر مدیر عامل فیس بوک در این زمینه موافقید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

الان عصرِ تبلیغات هست!تبلیغ خیلی خیلی موثره در جذب مشتری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی