حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید گلکسی Z Flip 3 سامسونگ منتشر شد😍

نوشته

2 سال قبل | 10 دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ به زودی از نسل جدید گوشی‌های منعطفش رونمایی خواهد کرد؛ یکی از گوشی‌های این نسل جدید، گلکسی Z Flip 3 خواهد بود. اکنون رندرهای جدید سامسونگ گلکسی Z Flip 3 را به همراه مشخصات آن منتشر شده است.

اطلاعات و مشخصات جدید لو رفته از گلکسی Z Flip 3 سامسونگ

قبلاً در ترنجی، از تاریخ رونمایی احتمالی گوشی‌های منعطف سامسونگ، برایتان نوشته بودیم؛ گوشی‌های مورد انتظاری که سامسونگ آن‌ها را به زودی روانه بازار خواهد کرد. اما اطلاعات کلیدی و جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3، یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های آینده سامسونگ خواهد بود.

تاریخ معرفی گلکسی زد فلیپ ۲ و گلکسی زد فولد ۳ حوالی خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود

اما بیایید ابتدا از اسم این گوشی شروع کنیم؛ حتماً با خودتان می‌گویید مگر سامسونگ قرار نبود ابتدا Galaxy Z Flip 2 را معرفی کند؟ پس Galaxy Z Flip 3 از کجا سر در آورده است؟ خب باید بگوییم که احتمالاً سامسونگ قصد دارد برای هماهنگی در نام‌گذاری گوشی‌های منعطف‌اش، نام این گوشی را گلکسی Z Flip 3 بگذارد تا با Z Fold 3 هماهنگ باشد. حالا به سراغ مشخصات این محصول برویم؛ از اولین موضوعات احتمالی که برای این محصول به نظر می‌رسد، این است که سامسونگ قصد دارد فریم میانی گلکسی Z Flip 3 را مانند برادرش، گلکسی زی‌ فولد ٣، با کیفیت بیشتری نسبت به سابق، طراحی کند.

گفته می‌شود سامسونگ موفق شده است گواهینامه‌ IP68 را برای اولین بار در گوشی‌های منعطف خود کسب کند. نمایشگر داخلی گلکسی Z Flip 3 دارای قطر ۶.٨ اینچی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و نمایشگر خارجی که در زیر ماژول دوربین قرار گرفته است، قطر ١.٨٣ اینچی دارد. در بخش سخت‌افزار، سامسونگ قصد دارد این گوشی را به تراشه‌ پرچمدار اسنپدراگون ٨٨٨ به همراه ١٢٨ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 مجهز کند. احتمالاً رابط‌کاربری رونمایی نشده OneUI 3.5 بر پایه اندروید ١١ به صورت پیش‌فرض روی گوشی منعطف جدید سامسونگ قرار می‌گیرد. بعید نیست که سامسونگ از سیستم دوربین اصلی و سلفی گلکسی اس ٢١ پلاس در این گوشی استفاده کند؛ یعنی دوربین اصلی سه‌گانه‌ ۶۴+١٢+١٢ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض همراه با لنز تله‌فوتو و دوربین سلفی تکی ١٠ مگاپیکسلی

تأییدیه DEKRA گلکسی Z Flip 3

تأییدیه DEKRA گلکسی Z Flip 3

بر اساس تأییدیه DEKRA در کره جنوبی، گلکسی Z Flip 3 از باتری دوگانه ٢٣٠٠+٩٠٣ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که ترکیب عجیبی است. گلکسی Z Flip 3 از شارژر سیمی ٢۵ واتی و شارژر بی‌سیم ١۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد؛ اما معلوم نیست که سامسونگ شارژر این گوشی را همراه در جعبه‌اش عرضه کند یا خیر! اسپیکر استریو نیز در گوشی منعطف سامسونگ تعبیه شده است.
حال می‌خواهیم نگاهی به رندرهای جدید سامسونگ گلکسی Z Flip 3 داشته باشیم.

رندرهای جدید Galaxy Z Flip 3 سامسونگ

سایت Realmicentral رندرهایی تازه از LetsGoDigital به اشتراک گذاشته است که به ما، چشم‌اندازی جدید از Galaxy Z Flip 3 را نشان می‌دهند. در این رندرها، گلکسی Z Flip 3 از زوایای و در رنگ‌های مختلفی نمایش داده شده است.

رندر Galaxy Z Flip 3

رندر گلکسی Z Flip 3

در قاب پشتی، ماژول دوربین مستطیلی را می‌بینیم که به صورت افقی و مشابه سری Galaxy S10 تعبیه شده است؛ زیر این ماژول نیز نمایشگر ثانویه قرار گرفته است که می‌توان از طریق آن به کارهایی از جمله گرفتن سلفی، مدیریت موزیک‌های در حال پخش و چک کردن ساعت بدون استفاده از نمایشگر پرداخت. با باز شدن گوشی، به نمایشگر اصلی می‌رسیم که گفته می‌شود نسبت به نسل قبلی این گوشی، حاشیه کمتری دور نمایشگر وجود دارد و خوش‌دستی گوشی به میزان قابل توجهی، بهبود پیدا کرده است. در بالای این نمایشگر، حفره نمایشگر مرکزی که درون آن دوربین سلفی قرار دارد، خودنمایی می‌کند. حسگر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر واقع شده و از نوع فرا صوتی (اولتراسونیک) می‌باشد که امنیت و دقت بیشتری در تشخیص اثرانگشت کاربر دارد.

رندر Galaxy Z Flip 3

به نظرتان سامسونگ می‌تواند رقبایش را با Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 شکست دهد؟ نظرتان در مورد گلکسی زد فلیپ ٣ چیست؟ کدام فاکتور آن برای شما جذاب‌تر است؟ رندرهای جدید Galaxy Z Flip 3 چطور هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
5G

یه تیزر از آنپکد که سامسونگ چند ساعت پیش منتشر کرده اول زد فلیپ بعد زد فولد نشون میده
پس حتما سری زد هست

https://youtu.be/GKC2gj9s854

maahsaa21s

سلام دوستان اگه میشه راهنمایی کنید چه گوشی بهتر هست بخرم قیمت 5 تومن
صفحه و باتری دوربین اولویت داره برام نرم افزار گوگل راحت کار کنه
ممنون

maahsaa21s

ممنون اخه nova 7i با سرویس گوگل مشکل داره
نرم افزار گوگل میخوام راحت کار کنم

به نظرم ردمی نوت ۱۰.
باتری قوی تر صفحه نمایش اولد سرویس گوگل.
درسته مصرف انرژی تو نوا کمتره ولی ردمی نوت ۱۰ هم تو پردازش عالیه و کار راه انداز تو رنج قیمتی خودش.

maahsaa21s

ممنون نوت 10 و نوا گرونه نسخه 128 گیگ
نوت 9 چطوره ؟
میخوام 128 گیگ حدود 5 تومن باشه

korlak

m21

Milad7

Z flip که افتضاح بود .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️