حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون های شیائومی سری Mi TV EA 2022 در ۷ مدل معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | تلویزیون، شیائومی

همان طور که انتظار می رفت و طبق اخبار و شنیده های قبلی، بالاخره امروز شیائومی از سری جدید تلویزیون Mi TV EA 2022 رونمایی کرد. این سری در ۷ اندازه به بازار ارایه می شود. طراحی و جنس بدنه فلزی همه یکسان است اما در مشخصات تفاوت هایی دارند. بیایید نگاهی به مشخصات و قیمت این مدل ۷ مدل بیندازیم.

تلویزیون های سری Mi TV EA 2022 شیائومی

شیائومی بیشترین تعداد تلویزیون را در سال ۲۰۲۰ در چین فروخته است. این برند چینی توانسته است با سابقه حضور ۸ ساله در ساخت و تولید تلویزیون بازار این کشور را به دست بگیرد و تلویزیون های شیائومی در صدر محبوب ترین تلویزیون های چینی قرار گرفتند. در سال ۲۰۱۳، شیائومی وارد بازار تلویزیون های هوشمند شد. اکنون ، این شرکت یکی از محبوب ترین مارک ها به ویژه در بازارهای آسیا است و حتی بیشترین میزان فروش را در کشور خود؛ چین ، در سال ۲۰۲۰ به ثبت رسانده است. خب بریم سراغ مشخصات سری جدید تلویزیون های شیائومی که در ۷ مدل ارایه شده اند.

 

شیائومی محبوب ترین برند تولیدکننده تلویزیون سال ۲۰۲۰ در چین

 

شیائومی در تمام مدل های این سری از طراحی منحصر به فرد فلزی و یک صفحه LCD با نور پس زمینه LED با رفرش ریت استاندارد 60 هرتز و زاویه دید 178 درجه استفاده کرده است. با این حال، طبیعتا رزولوشن صفحه نمایش در همه اندازه ها یکسان نیست. همچنین تفاوت هایی در سیستم بلندگوها، چیپست و البته میزان رم در این مدل ها دیده می شود. به هر حال، همه مدل ها آخرین ورژن MIUI را برای سیستم عامل TV 3.0 اجرا می کنند و پورت های ورودی، خروجی آن ها دقیقا یکسان است.

به نقل از gizmochina، اولین مدل از تلویزیون های جدید شیائومی ۳۲ اینچی است و با نام با Mi TV EA32 2022 روانه بازار می شود. تنها تلویزیون این سری است که دارای رزولوشن صفحه نمایش HD (766 * 1366 پیکسل) است. در حالی که مدل های ۴۰ و ۴۳ اینچ که با نام های Mi TV EA40 2022 و Mi TV EA43 2022 شناخته می شوند، دارای صفحه نمایش FHD (1920 * 1080 پیکسل) هستند. در نهایت تمام نسخه های دیگر (50 و 55 و 65 و 75 اینچ) به صفحه نمایش 4K مجهز شده اند.

تلویزیون های HD و FHD توسط چیپست دو هسته ای Amlogic با معماری 64 بیتی (2 هسته ARM Cortex-A53، پردازنده گرافیکی ARM Mali-450 MP2) با یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده اند. از طرف دیگر، مدل های 4K (UHD) دارای پردازنده چهار هسته ای Amlogic با معماری 64 بیتی (4 هسته ARM Cortext-A35، پردازنده گرافیکی ARM Mali-G31 MP2) همراه با 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

 

تلویزیون شیائومی جایگاه شماره یک را در چین برای پنج دوره متوالی حفظ کرد

 

در قسمت اتصالات تلویزیون ها، همه مدل ها با یک باند WiFi و بلوتوث ارائه می شوند. در مورد پورت ها، آن ها شامل دو پورت HMDI (یکی از آنها با ARC سازگار است) و ۲ پورت USB هستند. سیستم صوتی تلویزیون های HD و FHD از دو اسپیکر 8 واتی در مجموع 16 وات بهره می برند در صورتی که نسخه های 4K به دو اسپیکر 10 وات در مجموع 20 وات مجهز شده اند.

 

قیمت تلویزیون های سری Mi TV EA 2022 شیائومی:

۷ مدل معرفی شده از فردا در چین برای پیش فروش و از هفته آینده برای عرضه با قیمت های زیر دردسترس هستند:

  • شیائومی Mi TV EA32 2022 با قیمت ۱۵۳دلار
  • شیائومی Mi TV EA40 2022 با قیمت ۲۱۵ دلار
  • شیائومی Mi TV EA43 2022 با قیمت ۲۳۰ دلار
  • شیائومی Mi TV EA50 2022 با قیمت ۳۳۷ دلار
  • شیائومی Mi TV EA55 2022 با قیمت ۳۶۸ دلار
  • شیائومی Mi TV EA65 2022 با قیمت ۴۹۰ دلار
  • شیائومی Mi TV EA75 2022 با قیمت ۷۶۶ دلار

 

نظر شما درباره تلویزیون های جدید شیائومی چیست؟ به نظر شما شیائومی می تواند با بزرگان بازار همچون سونی، ال جی و سامسونگ رقابت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

۶۰ هرتر؟ کاش بیشتر بود، قراره باز پیکسل سوخته ببینیم آیا؟

AL1K1NG

به دو تا نکته دیگه هم توجه کن:
۱.اون تلویزیون ،تلویزیون “لوکس” شیائومی بود و به مناسبت ۱۰ سالگی این شرکت اومد و از کنترل کیفی مناسبی بهره نمیبرد
۲.تلویزیون ۷۰۰۰ دلاریش هم از یو اس بی ۳ و ۳.۱ و ۳.۲ و ۴ بی بهرس و “هنوز” از یو اس بی ۲ استفاده میکنه این دیگه واقعا خنده داره . . .

iTroll 2nd Gen

اسپم :
گویا لجین دوئل دو در اجرای بازی فورتنایت ، گنشن ایمپکت و پابجی گرافیک آخر ، ارور کوالکام کرش دامپ مود میده
هرکی اطلاعات بیشتری داره لطفا ارائه بده …

Milad7

چقدر خوش قیمتن اینا 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی