حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی محبوب ترین برند تولیدکننده تلویزیون سال ۲۰۲۰ در چین

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

شیائومی بیشترین تعداد تلویزیون را در سال ۲۰۲۰ در چین فروخته است. این برند چینی توانسته است با سابقه حضور ۸ ساله در ساخت و تولید تلویزیون بازار این کشور را به دست بگیرد و تلویزیون های شیائومی در صدر محبوب ترین تلویزیون های چینی قرار گرفتند.

تلویزیون های شیائومی محبوب ترین در سال ۲۰۲۰

در سال ۲۰۱۳، شیائومی وارد بازار تلویزیون های هوشمند شد. اکنون ، این شرکت یکی از محبوب ترین مارک ها به ویژه در بازارهای آسیا است و حتی بیشترین میزان فروش را در کشور خود؛ چین ، در سال ۲۰۲۰ به ثبت رسانده است.

به نقل از gizmochina، تقریباً ۸ سال پس از اولین ورود به بازار ، غول فناوری چینی موفقیت چشمگیری را کسب کرده و به یکی از رهبران بازار نیز در این زمینه تبدیل شده است. اوایل امروز چهارم اسفند ۹۹، این شرکت اعلام کرد که سال گذشته، تلویزیون های شیائومی توانسته اند بیشترین میزان فروش را در بازار چین داشته باشند.

قابل ذکر است، این دومین سال متوالی است که شیائومی محبوب ترین سازنده تلویزیون های هوشمند در بازار چین می شود. این شرکت این موفقیت را در حساب رسمی Weibo خود، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی به اشتراک گذاشته و حتی یک پوستر تصویری نیز در رابطه با این موضوع به اشتراک گذاشته است.

تلویزیون های شیائومی

تلویزیون های شیائومی

علاوه بر این، گزارش MyDrivers همچنین اضافه می کند که شرکت زیر مجموعه محبوب شیائومی یعنی Redmi، نیز سال گذشته موفقیت چشمگیری داشته است. این شرکت تابعه همچنین تلویزیون های هوشمند تولید می کند و در لیست پر فروش ترین برندهای تلویزیون در چین توانسته است رتبه چهارم را از آن خود کند.

پس از تسخیر بازار چین توسط شیائومی، این برند کم کم خودش را برای رقابت جدی تر با رقبای بین اللملی و شرکت های مطرح دنیا آماده می کند. قطعا در ماه ها و سال های آینده بیشتر نام شیائومی را در تمامی عرصه ها و محصولات خواهیم شنید. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یکه تاز بازار چین😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی