حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ZTE رسما از گوشی Axon 30 Pro با اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | ZTE

کمپانی چینی ZTE امروز و پس از معرفی گوشی پرچمدار Axon 30 Ultra 5G، نسخه ای ضعیف تر از آن را با نام Axon 30 Pro رونمایی کرد. با اینکه این دستگاه چندین ویژگی مشترک مانند پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی را با مدل اولترا دارد، اما به منظور دستیابی به یک قیمت پایین تر، از دوربین های قدرتمند برادر بزرگتر خود استفاده نمی کند.

گوشی Axon 30 Pro

صفحه نمایش Axon 30 Pro، شامل یک پنل 6.67 اینچی اولد دقیقا مانند نسخه اولترا می باشد با این تفاوت که شاهد یک نمایشگر کاملا مسطح هستیم که نرخ نوسازی آن نیز به ۱۲۰ هرتز کاهش یافته است. با این حال، هنوز یک پنل 10 بیتی با پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3 و نرخ پاسخگویی به لمس 360 هرتز داریم که در واقع کمی بالاتر از نسخه اولترا می باشد.

گوشی Axon 30 Pro

گوشی Axon 30 Pro

این گوشی همچنین از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می کند که البته مقدار حافظه رم و حافظه داخلی آن کمتر است و در حالت پایه شامل نسخه 6/128 گیگابایتی می شود. پشتیبانی از اتصالات 5G نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین

بخش دوربین گوشی Axon 30 Pro بیشترین تغییرات را نسبت به نسخه اولترا خود دارد چرا که هیچ گزینه ای برای زوم اپتیکال این دستگاه در نظر گرفته نشده است. با این حال، دو دوربین دیگر حداقل از لحاظ مقدار مگاپیکسل دقیقا مشابه اولترا می باشند. دوربین اصلی این گوشی را یک سنسور 64 مگاپیکسلی (IMX682) تشکیل داده و دوربین فوق عریض آن نیز، ۱۲۰ درجه و 64 مگاپیکسلی می باشد؛ این دستگاه ارزان قیمت ZTE همچنین یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نیز دارد. بنابراین در مجموع نباید انتظار کیفیت عکس های فوق العاده مخصوصا در حالت زوم نسبت به دستگاه Ultra داشته باشید.

دوربین گوشی Axon 30 Pro

دوربین گوشی Axon 30 Pro

به نقل از gizmochina، باتری مدل پرو کوچکتر و شارژ آن نیز کندتر است، البته نه زیاد. ظرفیت آن 4200 میلی آمپر ساعت است که از شارژ 55 وات نیز پشتیبانی می کند.

ZTE برای مدل پایه گوشی خود با کانفیگ 6/128 گیگابایت، برچسب قیمتی ۴۵۹ دلار در نظر گرفته است که در مدل های با رم و ظرفیت داخلی بیشتر به ترتیب با قیمت های ۵۰۵ و ۵۵۱ دلار به فروش می رسند.

در نهایت نظر شما راجع به مشخصات Axon 30 Pro چیست؟ این نسخه از گوشی ZTE را می پسندید یا مدل قوی تر آن را؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

قیمتش خیلی خوبه

AŁɪ

عالی 🤍

Milad7

نسخه اولترا توجیه قیمتی بهتری داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی