حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رمزگشایی از دعوت نامه اپل برای رویداد فصل بهار

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

دو روز پیش، اپل دعوت‌ نامه‌ای برای برگزاری یک رویداد جدید منتشر کرد. این رویداد “Spring Loaded” نام داشته و در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می شود. در دعوت نامه منتشر شده از جانب اپل، می توانیم لوگو این شرکت را ببینیم که با یک حالت فانتزی و در چند رنگ نقاشی شده است. اما صبر کنید. این پوستر تنها به لوگو اپل اشاره نمی کند. با ترنجی همراه باشید تا به رمزگشایی آن بپردازیم.

اپل و Easter egg موجود در دعوت نامه‌اش

کمپانی کوپرتینویی اخیراً از برگزاری رویداد جدید خود با عنوان “Spring Loaded” مخصوص بهار امسال خبر داد؛ رویدادی که در آن، رونمایی از محصولات جدیدی از جمله آیپد پروی جدید و ایرپاد سری ٣ پیش‌بینی شده است.

تاریخ رویداد فصل بهار اپل رسما مشخص شد: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

در یکی از توییت‌های جدید یکی از افشاگران معروف محصولات اپل، بعد بررسی و کالبدشکافی دعوت‌نامه اپل برای رویداد بهاره، به نتیجه جالبی دست یافته است که عکس آن را مشاهده خواهید کرد.

کالبدشکافی دعوت نامه اپل

کالبدشکافی دعوت نامه اپل برای رویداد بهاره

همان‌طور که دیدید، پس از کالبدشکافی و استفاده از تکنیک‌های مختلف، در نهایت عبارت “iPad” توسط اجزای این دعوت‌نامه ایجاد شده است که ایستراگ جالبی است و همچنین به احتمال رونمایی از آیپد پروی جدید، قوت می‌بخشد. قبلاً در مورد آیپد پرو ٢٠٢١ و نمایشگر Mini-LED آن صحبت کرده بودیم.

آیپد پرو ۲۰۲۱ با صفحه نمایش MiniLED به زودی معرفی می شود

اما افشاگر مذکور، در توییت خود گفته است “از این رنگ‌ها لذت ببرید” و این جمله به معنای رونمایی از چندین محصول است؛ پس می‌توان گفت در کنار آیپد پرو ٢٠٢١، می‌توانیم منتظر معرفی ایرپاد سری ٣ و ایرتگ‌های جدید اپل به همراه یک اپل تی‌وی باشیم.

از سوی دیگر، ممکن است اکسسوری‌های جدیدی معرفی شوند، مانند بند‌های جدید اپل واچ و قاب‌های محافظ آیفون در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف؛ همان‌طور که در رویداد بهاره سال گذشته اپل شاهد رونمایی از اکسسوری‌های جدیدی برای محصولات این برند بودیم.

 

ترنجی اخبار این مراسم را پوشش خواهد داد.

نظر شما در مورد رویداد جدید اپل چیست؟ به نظر شما جذاب‌ترین محصول در این رویداد چیست؟ آیا ممکن است دعوت نامه اپل برای رویداد بهاره ایستراگ‌های دیگری هم داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mortezacs

روی گوشی آیفون تو مرورگر safari لینک دعوت نامه رو باز کنید و روی لوگو کلیک کنید توی AR باز میشه

mortezacs
Milad7

اپله دیگه ماکت هم معرفی کنه برای خیلی ها مهمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️