حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرها و مشخصات اکسون ٣٠ اولترا منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ZTE، شایعات

اکسون ٣٠ اولترا جدیدترین پرچمدار ZTE است که فردا ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در ساعت ١۵:٣٠ به وقت تهران در چین رونمایی خواهد شد؛ در این فاصله رندرهای نهایی و مشخصات اکسون ٣٠ اولترا منتشر شدند.

رندرهای نهایی Axon 30 Ultra

اتحادیه‌ افشاگران Voice، رندرهای نهایی این گوشی را در توییتر منتشر کرده‌اند که طراحی این گوشی را با دوربین اصلی چهارگانه‌ مستطیلی و دوربین سلفی تکی تعبیه شده در حفره‌ نمایشگر مرکزی را تأیید می‌کند. همچنین این رندرها در چهار رنگ منتشر شده‌اند که ممکن است یکی از آن‌ها، نسخه‌ی چرمی این گوشی باشد. نمایشگر اکسون ٣٠ اولترا نیز دو لبه‌ خمیده دارد.

مشخصات اکسون ٣٠ اولترا

مشخصات اکسون ٣٠ اولترا

مشخصات اکسون ٣٠ اولترا

مشخصات اکسون ٣٠ اولترا در یک پوستر رسمی منتشر شد و این پوستر، بسیاری از مشخصات کلیدی پرچمدار جدید ZTE را نشان می‌دهد.

نمایشگر اکسون ٣٠ اولترا قطر ۶.۶٧ اینچی دارد و پنل آن از نوع AMOLED است؛ رفرش ریت ١۴۴ هرتزی نیز در این گوشی موجود است. رابط‌ کاربری MyOS 11 بر پایه‌ اندروید ١١ برای بخش نرم‌افزاری اکسون ٣٠ اولترا در نظر گرفته شده است.

نوع و اطلاعات تراشه‌ی این گوشی همچنان اعلام نشده است اما نوع حافظه‌ داخلی UFS 3.1 و نوع حافظه‌ رم LPDDR5 3200MHZ می‌باشد. در بخش ارتباطات اکسون ٣٠ اولترا چیز خاصی از دیگر پرچمداران بازار کم ندارد؛ وای‌فای 6E، پشتیبانی از اینترنت 5G، جی‌پی‌اس دو فرکانسه و NFC در جدیدترین پرچمدار این غول چینی قرار گرفته است.

 

همان‌طور که قبلاً گفته بودیم، مجموع وضوح دوربین اصلی اکسون ٣٠ اولترا 200 مگاپیکسل است و ترکیب ٨+۶۴+۶۴+۶۴ مگاپیکسلی تشکیل‌دهنده سیستم دوربین اصلی آن است؛ وجود لنز پریسکوپ تله‌فوتو نیز در اکسون ٣٠ اولترا نیز تأیید شده است.

گوشی ZTE Axon 30 Ultra با مجموع دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل معرفی می شود

خنک‌کننده‌ی مایع VC، میکروفون سه‌گانه‌ و باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژر 66 واتی نیز از دیگر مشخصات رسمی این گوشی هستند.

تصویر زنده‌‌ اکسون ٣٠ اولترا

تصویر زنده‌ اکسون ٣٠ اولترا

آیا به ایده‌ بازگشت سلفی درون نمایشگر علاقه دارید یا حرکت ZTE برای حذف این نوع دوربین سلفی را منطقی می‌دانید؟ فکر می‌کنید قیمت این گوشی در چه رنجی باشد؟ نظرتان در مورد مشخصات و رندرهای اکسون ٣٠ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

انگار اول گوشی طراحی شده بعد پکیج دوربین‌ها بهش اضافه شده

منتظر بودم برای این نسل پرچمدارش سلفی زیر نمیشگر بذاره که ظاهرا نیست.

ali karimi

سلام، گوشی خوبیه حتما، چیپستشم که نگفته اونم حتما اسنپ 888 هستش نهایت 870،ولی خب 100درصد همون 888 هستش، اینکه دوربین زیر نمایشگرم نزاشته کار خوبی کرده، چون دوربین زیر نمایشگر هنوز کامل نشده، هروقت کامل شد بزارن رو گوشی، موفق باشید

Milad7

اوه اوه چه بیرون زدگی دوربینی هم داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️