حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت بیت کوین در کارتون سیمپسون ها بی نهایت نمایش داده شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

کارتون معروف سیمپسون ها به پیش بینی های عجیب شهرت دارد. این بار در یکی از قسمت های این کارتون ۳۱ ساله شاهد نشان دادن قیمت بیت کوین هستیم. در زیرنویس یک برنامه اقتصادی تلویزیونی، قیمت بیت کوین را با نشان بی نهایت و سقوط ارزش دلار آمریکا را تا یک چهارم ارزش کنونی نشان می دهد. این نخستین باری نیست که رمزارزها در کارتون سیمپسون ها دیده می شوند و پیش تر از آن نیز به عنوان پول آینده یاد کرده است.

پیش بینی سیمپسون ها: قیمت هر بیت کوین بی نهایت دلار

سیمپسون ها که یکی از محبوب ترین انیمیشن های کمدی تاریخ تلویزیون جهان می باشد، به تازگی صعود نسبتا عجیب و در عین حال جالبی را برای قیمت بیت کوین پیش بینی کرده است.

به نقل از cointelegraph، در یکی از قسمت های کارتون 31 ساله سیمپسون ها که با عنوان “Burger Kings” روز یکشنبه پخش شد، شخصیت های داستان برای خرید سهام یک فروشگاه زنجیره ای همبرگر فروشی به بازارهای مالی وارد می شوند. این فروشگاه توسط میلیاردر شهر، مونتگومری برنز (Montgomery Burns) تاسیس شده است. وقتی مارژ (Marge) در حال بررسی سودهای خود در یک قسمت از “Crazy Cash” است، زیرنویس برنامه به وضوح قیمت بیت کوین (BTC) را در کنار یک نماد بی نهایت سبز رنگ نشان می دهد.

از جمله پیش بینی های دیگر این کارتون می توان به افت یک چهارم درصدی ارزش کل سهام ایالات متحده و رشد سهام GameStop به میزان 1 تریلیون اشاره کرد.

البته این نخستین باری نیست که ارزهای رمزنگاری در کارتون سیمپسون ها دیده می شوند. در سال 2020، جیم پارسونز از تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) به عنوان یک ستاره مهمان برای توضیحاتی پیرامون ارزهای رمزپایه و نحوه کار دفترهای کل توزیع شده در برنامه ظاهر شد. این بازیگر از ارزهای رمزنگاری به عنوان “پول نقد آینده” یاد کرد.

پیش بینی قیمت بیت کوین در کارتون سیمپسون ها

پیش بینی قیمت بیت کوین در کارتون سیمپسون ها

ممکن است مردم پدیدار شدن بیت کوین در این برنامه را به عنوان یک سیگنال صعودی تلقی کنند. با توجه به این که قیمت این رمزارز روز دوشنبه از مرز ۶۰ هزار دلار عبور کرد، برای تحقق پیش بینی سیمپسون ها، قیمت باید فقط بی نهایت درصد افزایش یابد!

شاید به دلیل تعداد زیاد موضوعاتی که در این برنامه پوشش داده می شود، سیمپسون ها بارها آینده را پیش بینی کرده اند. برخی از این مثال ها عبارتند از ریاست جمهوری دونالد ترامپ، پش بینی نتیجه سه دوره مسابقات Super Bowls (سوپربول مسابقه سالانه قهرمانی فوتبال آمریکایی و بالاترین سطح حرفه ‌ای فوتبال آمریکایی در جهان می‌باشد) و نوآوری های مختلف در فناوری مانند گفتگوی ویدیویی، ساعت های هوشمند و اصلاح خودکار.

در حالی که به نظر می رسید این کارتون از توجه رسانه ای پیرامون بیت کوین به عنوان ترفندی برای جذاب تر کردن برنامه استفاده می کند، صاحب نظران این صنعت نیز پیش بینی های صعودی خود را در هفته های اخیر ارائه نموده اند. ماه گذشته، جسی پاول مدیر عامل کراکن (Kraken) گفت که قیمت BTC در نهایت به ؛بی نهایت؛ خواهد رسید و انتظار می رود این دارایی رمزنگاری در دهه آینده به یک میلیون دلار هم برسد.

نظر شما درباره آینده رمزارزها و قیمت بیت کوین در سال های آتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeedshmd

سایت زیر به تازگی یه ایردراپ گذاشته و به کاربراش ترون هدیه میده کاملا واقعی و تست شده واسه کسایی که کیف پول دارند البته:
https://bankoftron40.com/?r=94030

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی