حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی A۸۲ را در جدیدترین تصاویر لو رفته ببینید

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پیش تر برای شما از احتمال معرفی عضو جدیدی از سری A سامسونگ یعنی گلکسی A۸۲ گفته بودیم. این شرکت قصد دارد با عبور از گلکسی A۸۱،‌ مستقیما گوشی گلکسی A۸۲ را معرفی کند. اولین نسل از این سری در سال 2019 به بازار عرضه شد و به دلیل طراحی منحصر به فرد دوربین پاپ آپ چرخانش مورد توجه قرار گرفت. حال جدیدترین تصاویر لو رفته، ما را با طراحی کلی گلکسی A۸۲ آشنا می کند.

طراحی گلکسی A۸۲

به تازگی، افشاگر معروف چینی، Ice Universe، تصاویر زنده از گوشی گلکسی A۸۲ را منتشرکرده است. همانطور که از این تصاویر مشخص است، گلکسی A82 جدید دوربین پاپ آپ چرخان خود در نسل اول را به همراه ندارد، اما در عوض از یک سوراخ نمایشگر در وسط صفحه نمایش مطابق باقی گوشی های پرچمدار و میان رده سامسونگ بهره می برد.

طراحی گلکسی A۸۲

طراحی گلکسی A۸۲

به نقل از وب سایت myfixguide، این دستگاه از نظر ظاهری دقیقا مشابه با گلکسی کوانتوم ۲ است؛ بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این گوشی سامسونگ، همان مدل گلکسی A۸۲ باشد که در مناطق دیگر عرضه می شود.

در پنل جلویی این گوشی،‌ علاوه بر سوراخ نمایشگر،‌ ما شاهد استفاده سامسونگ از صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های بسیار باریک هستیم. در قسمت پشتی نیز، این دستگاه به یک دوربین سه گانه در یک ماژول مستطیل مجهز شده است. پیش بینی می شود سنسور مورد استفاده برای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن IMX686 سونی باشد که در گوشی گلکسی A۵۲ نیز استفاده می شود.

علاوه بر این، انتظار می رود سامسونگ گلکسی A۸۲ از چیپست +Snapdragon 855 که دو سال نیز از عمر آن می گذرد، استفاده کند. این چیپست همچنین دارای یک نسخه تغییر نام یافته، اسنپدراگون 860، نیز می باشد که به عنوان بهترین تراشه 4G کوالکام در سال جاری شناخته می شود. باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ نسخه ۵G از این گوشی خود منتشر می کند یا مانند گلکسی A۷۲ به ارائه نسخه 4G بسنده می کند. همچنین در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این دستگاه وجود ندارد.

نقشه راه سامسونگ محصولات آینده این شرکت در سال ۲۰۲۱ را نشان می دهد

در نهایت نظر شما راجع به گوشی گلکسی A۸۲ و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

خوب نیست ما خاص می خواستیم

AŁɪ

صفحش کرو هست انگار .

نوآوری سری A8x همون دوربین منحصر به فردش بود که تو این سری نیست. حیف….😓😓
یکیم ظاهرا صفحه نمایش مقداری خمیدس چون حاشیه هاش خیلی کمه.
یکیم ظاهرا اون دوربین سوم ماکرو باشه که یه جا ایراد داره.
چون a72
تله داشته باشه ولی برادر بزرگترش نداشته باشه؟؟؟
یه نقطه ضعف هم هست اگه باشه اونم جنس بدنش هست که اگه پلاستیک باشه که نقطه ضعفه چون A80 بدنش از شیشه بود.
اینجا یه جای کار میلنگه، نمیدونم به خاطر صفحه نمایشه که قید بعضی از چیزا رو زدن یا به خاطر پردازندست.
البته فکر نکنم پردازنده باشه.

Auroro

S20 fe

Mahdi

خب چه احتیاجی به این گوشی هست؟ اینم باید دوربین چرخان داشت ، همین الانم اس۲۰ اف‌ای اسنپدراگون ۸۶۵ داره کی اینو میخره ، تازه اس۲۱ اف‌ای هم داره میاد

Milad7

سامسونگ تا این طراحی ماژول دوربین را خز نکنه ول کن نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی