حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی A82 به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی مجهز خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

همین دیروز بود که خبر مربوط به نقشه راه سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ را منتشر کردیم و گفتیم پس از معرفی دو گوشی گلکسی A۵۲ و گلکسی A۷۲، دیگر اعضای این خانواده نیز تا انتهای سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. حال، شایعه ای مربوط به دوربین گلکسی A82 به گوش می رسد که از تجهیز آن به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX۶۸۶ خبر می دهد.

دوربین گلکسی A82

گفته می شود سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند گلکسی A82 می باشد. اخیراً نیز، این تلفن هوشمند در Bluetooth SIG و پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است. طبق روال این گوشی قرار است به عنوان جانشین گلکسی A80 معرفی شود که ویژگی شاخص آن یک دوربین اصلی پاپ آپ و چرخان بود که به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده می شد. بنابراین دور از انتظار نیست که گلکسی A82 نیز با این ویژگی معرفی شود. اکنون، نشریه آلمانی GalaxyClub.nl اطلاعات مهمی را درباره دوربین گلکسی A82 به اشتراک گذاشته است.

براساس اعلام این وب سایت، دوربین گلکسی A82 به یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 مجهز خواهد شد. پیش از این شایعاتی به گوش می رسید که این گوشی از سنسور ایزوسل GW۲ سامسونگ استفاده خواهد کرد. اطلاعات دیگری از دیگر دوربین های این گوشی و سنسور های بکار رفته در آن ها نداریم. البته استفاده این گوشی از دوربین پاپ آپ نیز هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

دوربین گلکسی A82

دوربین گلکسی A82

به نظر می رسد که هدف بازار این گوشی بیشتر به سمت کره جنوبی متمرکز باشد و عرضه آن برای اروپا یا سایر نقاط جهان در هاله ای از ابهام قرار دارد. همچنین گفته می شود این گوشی برای رمزگذاری بهتر داده ها به تراشه Quantum Random Number Generator مجهز شده است.

گزارش های گذشته نشان می داد که گلکسی A82 به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ یا +۸۵۵، ۸ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 11 مجهز خواهد شد. لیست بلوتوث SIG نیز نشان می دهد این گوشی به بلوتوث نسخه ۵.۰ مجهز است.

جانشین گلکسی A۸2

سامسونگ گلکسی A82 که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد، دارای مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی و طراحی جلویی بدون زائده، چیپست اسنپدراگون ۷۳۰جی با ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر به همراه شارژ سریع ۲۵ وات بود. دوربین های این گوشی را نیز یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF 3D تشکیل می دادند.

نام های گلکسی A 2021 ثبت شد: از گلکسی A12 تا گلکسی A92

در نهایت نظر شما راجع به دوربین گلکسی A82 چیست؟ نوآوری سامسونگ در نسل قبل که با نقد های مثبتی همراه بود، حال باید منتظر بود و دید که آیا امسال نیز سامسونگ با دست پر به میدان خواهد آمد یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

متن اصلاح کنید
سامسونگ گلکسی A82 که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد،

خدا کنه حداقل با یه طراحی نوین و پیشرفته بتونه ظرفیت باتریشو بیشتر کنه، چون با اندازه ۶.۷ و باتری ۳۷۰۰ a80 از لحاظ شارژ یکم نا امید کننده بود.

Milad7

A80 که خیلی ناموفق بود ببینیم A82 چه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی