حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدام گوشی های ال جی آپدیت اندروید را دریافت می کنند؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

پس از چندین ماه شایعات و خبرهای گوناگون درباره تعطیلی بخش موبایل ال جی، هفته گذشته این شرکت رسما اعلام کرد که دیگر در بازار موبایل فعالیت نخواهد کرد و خط تولید گوشی های هوشمند را برای همیشه تعطیل خواهد کرد. اما تکلیف کاربران فعلی گوشی های ال جی برای آپدیت و بروزرسانی های اندروید چه می شود؟ امروز این شرکت لیستی از گوشی هایی که نسخه های بعدی اندروید را دریافت می کنند، منتشر کرده است.

آپدیت اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ برای گوشی های ال جی منتشر می شود

بله درست خواندید. ال جی حتی آپدیت اندروید ۱۳ را نیز برای برخی از گوشی هایش ارایه می کند تا کاربران و طرفداران گوشی های ال جی با خاطره ای خوش این شرکت را بدرقه کنند. ال جی لیستی از تلفن های هوشمندی را منتشر کرده است که قصد دارند به روزرسانی های اندروید را برای آن ها منتشر کنند. در ادامه می توانید این لیست را مشاهده کنید:

 

آپدیت ANDROID 11 برای گوشی های ال جی:

Wing, Velvet, Velvet LTE, V50S, V50, G8, Q31, Q51, Q52, Q61, Q70, Q92, Q9 One

آپدیت ANDROID 12 برای گوشی های ال جی:

Wing, Velvet, Velvet LTE, V50S, V50, G8, Q31, Q52, Q92

آپدیت ANDROID 13 برای گوشی ال جی:

Wing, Velvet, Velvet LTE

 

ال جی Wing 5G

ال جی Wing 5G

به نقل از gizchina، دو مدل ال جی Wing و ال جی Velvet در سال 2020 به بازار عرضه شدند. بنابراین، این شرکت قصد دارد به روزرسانی اندروید 13 را نیز برای آن ها ارایه کند.

ال جی قبلا در بیانیه ای گفته بود:

ال جی برای مدتی پشتیبانی از گوشی های هوشمند و ارائه بروزرسانی های نرم افزاری برای مشتریان خود را ادامه خواهد داد که بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود. ال جی در طول مدت تعطیل شدن بخش موبایل خود، با تامین کنندگان و شرکای تجاری همکاری خواهد کرد. جزئیات مربوط به این خدمات بسته به منطقه مربوطه تعیین می شود. کاربران تلفن های هوشمند پیشرفته ال جی اکنون می توانند سه سال سیستم عامل را ارتقا دهند. در عین حال، دارندگان گوشی های میان رده و سطح پایین می توانند تا دو سال ارتقا پیدا کنند.

برخی از مدل ها از قبل به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرده بودند. از جمله آن ها می توان به LG Velvet ، V60 ThinQ و G7 One اشاره کرد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

سری k که تو ایر.ان هست چی؟!

Farhad

یجور نوش دارو بعد مرگ سهراب

خب الجی عزیز قبل اینکه بخوای تعطیل کنی درستش میکردی دیگه…….
نوش اندروید بعد از مرگ الجی موبایل…..

Milad7

خدانگهدار عزیزم … 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی