حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی کوانتوم ۲ سامسونگ با طراحی دوربین ۳ گانه در راه است

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند روز پیش مشخص شد که سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند با مشخصاتی بالاتر از یک میان رده یعنی گلکسی A82 است و می توان آن را با نام گلکسی کوانتوم ۲ به زودی در کره جنوبی رونمایی کند. مشخصات و طراحی جلوی گوشی قبلا از طریق لیست کنسول Google Play منتشر شده بود. امروز، اولین تصاویر زنده از این تلفن به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می دهد در پشت گوشی سامسونگ از دوربین ۳ گانه برای این مدل استفاده خواهد کرد.

گلکسی کوانتوم ۲ سامسونگ

ما قبلا درباره Galaxy A82 سامسونگ شایعات مختلفی شنیده ایم. گلکسی A82 را می توان جانشین گلکسی A80 از سال 2019 دانست. با این حال، سامسونگ در این دستگاه نمادین ترین نکته طراحی اش یعنی “سیستم دوربین چرخان” را توسعه نداده است و قبلا در تصاویر نمایش داده شده در لیست کنسول Google Play ما دستگاهی را با سوراخ نمایشگر در مرکز را دیده بودیم. اما امروز با منتشر شدن تصویری از پشت این گوشی، اطلاعات قبلی ما تایید می شود چرا که این گوشی از دوربین سه گانه اصلی در پشت دستگاه برخوردار خواهد بود.

کوانتوم ۲

کوانتوم ۲

به نقل از sammobile، به نظر می رسد گلکسی کوانتوم ۲ از یک صفحه نمایش بزرگ Super AMOLED Infinity-O با حاشیه های باریک در هر طرف و با رزلوشن 2400 در 1080 پیکسل برخوردار است. به نظر می رسد اندازه گوشی بسیار شبیه به گلکسی اس ۲۱ پلاس است، به این معنی که می تواند یک صفحه نمایش 6.7 اینچی داشته باشد. این گوشی می تواند در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه شود.

در حالی که مشخصات سنسورهای دوربین در هیچ یک از تصاویر لو رفته شرح داده نشده است با این حال، یک گزارش قبلی نشان می دهد که مجموعه دوربین گلکسی A82 یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 دارد. از آنجا که هیچ حسگر اثر انگشتی در عقب یا کنار آن وجود ندارد، ما انتظار داریم که این مدل از سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش استفاده کند.

 

دوربین گلکسی A82 به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی مجهز خواهد شد

 

مشخصاتی که قبلا ازاین مدل منتشر شده بود نشان می دهد این گوشی با چیپست SM8150p یا همان اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز خواهد شد. حتی اگر این تراشه پرچمدار قدیمی باشد اما هنوز هم می توان انتظار داشت که هنگام عملکرد کلی خروجی جذابی ارایه کند.

از دیگر مشخصات لو رفته می توان به پشتیبانی از اندروید ۱۱ به همراه ۶ گیگابایت رم و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژر ۱۵ واتی اشاره کرد. اولین Galaxy A Quantum مبتنی بر Galaxy A71 5G بود که در خارج از کره جنوبی و بدون تراشه QNRG راه اندازی شد. سامسونگ ممکن است استراتژی مشابهی را با Galaxy A82 در پیش بگیرد.

منتظر گلکسی کوانتوم ۲ هستید؟ به نظر شما آیا طراحی این گوشی بدون دوربین چرخان جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گوشی خوشگلی هست اما فقط برای کره جنوبیه فکر کنم 😁😁مشخصاتش خوبه

Auroro

براچی اسمش کوانتومه

روش امنیتی کوانتون چیه؟؟🤷🏻‍♂️🤔

Milad7

آخه چیه این 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی