حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودرو الکتریکی شیائومی در کلاس سدان با رنج قیمتی ۱۵ تا ۴۵ هزار دلار خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

پس از شنیدن چندین ماه زمزمه هایی مبنی بر ورود شرکت شیائومی به دنیای خودروسازی، مدیرعامل این شرکت در نهایت تایید کرد که خودرو الکتریکی شیائومی در راه است و شیائومی مراحل پیش تولید این خودرو را آغاز کرده است. طبق گفته های لی جون، مدیرعامل شیائومی این خودرو در کلاس سدان طراحی می شود و قیمتی در محدوده ۱۵ تا ۴۵ هزار دلار خواهد داشت که خیلی به مذاق طرفداران این شرکت خوش نیامده است.

خودرو الکتریکی شیائومی

دیروز مدیرعامل شیائومی، لی جون در یک ویدئو زنده که به مناسبت ۱۱ سالگی تاسیس این شرکت صورت گرفته بود درباره استراتژی های آینده و همچنین مسائل مربوط به این شرکت سخن گفت. لی جون درباره سوالی که از او پرسیده شده بود درباره این ک خودرو شیاومی در چه کلاسی تولید خواهد شد، گفت: این خودرو در کلاس سدان و یا شاسی بلند طراحی خواهد شد ولی احتمال اینکه اولین خودرو الکتریکی شیائومی از نوع سدان باشد بیشتر خواهد بود.

وی همچنین درباره قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز از پاسخ دقیق و با جزییات خودداری کرد اما محدوده 15 تا 45 هزار دلار را برای این خودرو در نظر گرفت. این بدان معناست که این خودرو یک محصول مقرون به صرفه نخواهد بود اما در رده متوسط ​​تا سطح بالایی قرار خواهد داشت.

به نقل از gizmochina، موضوع بعدی درباره طراحی لوگو جدید بود که از او پرسیده شد و آیا شیائومی از این لوگو برای اولین خودرو تولیدی اش استفاده می کند یا خیر که لی جون پاسخ داد: فکر می کنم که طراحی لوگو جدید مناسب تر از لوگو مربعی قبلی این شرکت است و این لوگو را بیشتر می پسندد. همچنین برای خودرو نیز هنوز مشخص نیست که از چه لوگویی استفاده خواهد شد.

قبل از شروع این ویدئو، لی جون چندین نظرسنجی را در پیج شخصی اش در شبکه اجتماعی weibo برای طرفداران این برند گذاشته بود. در یکی از این نظرسنجی ها از طرفداران سوال شده بود که آیا تمایل دارند خودرو جدید با برند و لوگو شیائومی روانه بازار شود و یا از برند یک خودروساز معروف برای آن استفاده شود که نظر اکثریت مبنی بر این بود که این شرکت از لوگو و نام خودش برای این خودرو استفاده کند.

سوال بعدی درباره نوع و کلاس خودرو بود که مردم کدام خودرو را بیشتر می پسندند که خودرو سدان و شاسی بلند تقریبا آرا برابری را کسب کردند. اما در مورد قیمت پیشنهادی نیز سوال شده بود که طبق انتظار اکثریت به خودرو ارزان قیمت و زیر 15 هزار دلار رای داده بودند اما مدیرعامل شیائومی این موضوع را رد کرد و گفت: قیمت خودرو در محدوده 15 تا 45 هزار دلار خواهد بود.

 

نظر شما درباره خودرو الکتریکی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دوستان سلام.اگه کسی ایرپاد ارزان زیر ۱‌.۵ میلیون و باکیفیت سراغ داره و استفاده کرده که شبیه ایر پاد اپل باشه معرفی کنه بهم مثل realme neo یا انکر liberty و …
آی دی منم اینه : tak_aa

david2arc

شیائومی مدل Air 2S
البته من مدل ساده اش رو دارم که تفاوت چندانی نداره اگه میخوای صرفه جویی کنی
درایو ۱۴ میلیمتری داره کیفیت صدا هم در حد منطقی و عالیه

Milad7

باید با سایپا همکاری بکنه =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی