حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکلیف آپدیت گوشی های ال جی بعد از تعطیل شدن بخش موبایل این شرکت چیست؟

هنوز ۲۴ ساعت از زمانی که ال جی رسماً اعلام کرد از تجارت تلفن های هوشمند خارج شده، نگذشته است. طبیعتاً این خبر ممکن است برای کاربران گوشی های ال جی ناراحت کننده باشد، چرا که این ذهنیت را به وجود می آورد که دیگر بروزرسانی نرم افزار برای دستگاه آن ها منتشر نخواهد شد، با این حال ال جی رسماً این احتمال را رد کرده و اعلام می کند پشتیبانی نرم افزاری از گوشی ها را هنوز به صورت کامل رها نکرده و آپدیت گوشی های ال جی را تا حدی ادامه می دهد.

آپدیت گوشی های ال جی

انگار اوضاع بخش موبایل ال جی به حدی بد است که حتی به اندازه دو ماه نیز نتوانستند روی حرف خود بایستند! با این حال این شرکت در اطلاعیه مطبوعاتی خود خاطر نشان می کند که به ارائه بروزرسانی های نرم افزاری برای تلفن های خود ادامه می دهد و این بروزرسانی ها براساس منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود. در بیانیه رسمی این شرکت که امروز منتشر شد، آمده است:

ال جی برای مدتی پشتیبانی از گوشی های هوشمند و ارائه بروزرسانی های نرم افزاری برای مشتریان خود را ادامه خواهد داد که بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود. ال جی در طول مدت تعطیل شدن بخش موبایل خود، با تامین کنندگان و شرکای تجاری همکاری خواهد کرد. جزئیات مربوط به این خدمات بسته به منطقه مربوطه تعیین می شود.

آپدیت گوشی های ال جی

آپدیت گوشی های ال جی

متأسفانه این اعلامیه ال جی تا حدودی مبهم است، اما می توانی فرض کرد که جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده و پرچم دار ال جی حداقل تا دو سال بروزرسانی امنیتی را دریافت می کنند. بنابر تحقیقات وب سایت xda-developers، ال جی حتی ممکن است آپدیت اندروید ۱۲ را نیز برای برخی از گوشی های خود در نظر گرفته باشد.

بروزرسانی های مهم اندروید برای گوشی هایی که قبلاً اعلام شده بود این آپدیت ها را دریافت می کنند، ارائه خواهد شد. طبق اعلام شعبه آلمان ال جی،LG Velvet ،LG G8X ،LG K52  K42 و LG Wing با صفحه نمایش دوگانه، از جمله گوشی هایی هستند که اندروید 11 را تا اواخر امسال دریافت می کنند.

ال جی در چارک پایانی سال ۲۰۲۰ رکورد زد اما بخش موبایل همچنان دچار مشکل است

حتی LG G7 One که سال ۲۰۱۸ عرضه شد نیز، اندروید 11 را همین چند روز پیش دریافت کرده است؛ بنابراین می توان امیدوار بود که ال جی از مدل های دیگر خود که گفته می شد نسخه های بروز شده را دریافت می کنند، پشتیبانی کند.

با توجه به اینکه بخش تلفن همراه این شرکت در حال گذر از مرحله بزرگی است، تعجب نخواهیم کرد اگر برخی از بروزرسانی های وعده داده شده نیز به تأخیر بیفتند. همچنین، در زمینه ارائه بروزرسانی های به موقع، این کمپانی سابقه خوبی ندارد. گوشی های آن ها معمولاً ماه ها پس از همتایان خود ارتقا می یابند و ما انتظار داریم که این برنامه ها با اطمینان بیشتر پیش بروند.

خروج ال جی از بازار موبایل آغاز شد

نظر شما راجع به آپدیت گوشی های ال جی چیست؟ ما از ماه ها قبل شاهد بودیم که بخش موبایل این شرکت دچار مشکل جدی شده و احتمال خروج این شرکت از بخش موبایل را نیز محتمل می دانستیم. به شخصه که با گوشی های این شرکت خصوصا مدل های قدیمی تر که در ایران نیز طرفداران خود را داشتند، خاطرات دلنشینی دارم.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

گوشیهای خوبی میزد طراحی متفاوت
بروزرسانی بسیار بد دیرهنگامی داشت
قطعات ضعیفی داشت
دوربین در حد پرچمدار نمیزد
LG رفت htc و موتورلا فقط یک اسم ازشون باقی ماند

xiaomi mi mix4

ولی نوآوری‌هاش هنوز نخوابیده منتظر ربات انسان نما و هوش مصنوعی و بخش خودروی متفاوت و سل خورشیدیهای بسیار عجیب که در آینده معرفی میکنه همه رو شگفت زده میکنه

حیف دیگه به نظرم تنها شرکتی که طراحی جسورانه ای میکرد واسه تولید گوشی همین الجی موبایل بود چون نوآوری های اسمارت فون رو به چالش میکشید ولی پاشنه آشیلش سوختن بورد و آپدیت دهی بود که همچین بلایی سرش اومد.

Tanha122

دوستان a72 یکی از فروشگاه های انلاین با قیمت ۱۱ و ۷۰۰ موجود کرده

TaHaSoLtAnI

نو.زده کا.لا رو میگی
اون که ۳ ، ۴ روزی میشه موجود کردع
ولی برام جالبه
گوشی های سامسونگ که انقدر دیر معرفی میشن زودتر از گوشی های شیائومی که زودتر معرفی میشن میان

AŁɪ

اولین فروشگاهی که آورد موبایل آبی بود . بعدش این کلاه بردارا آوردن …

Tanha122

منم منظورم موبایل ابی هس ولی قیمتش خیلی خوبه

Mahdi

گفته بودم ارزون در میان تو ایران ، احتمالا a52 فایوجی یه ذره از اینم ارزونتر دربیاد

Pouya

با اینکه هیچ وقت به فکر خرید گوشیاش نبودم ولی همیشه برام شرکت دوست داشتنی ای بود
موفق باشه ❤️

Milad7

منکه هنوز باورم نمیشه ال جی موبایل تعطیل بشه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی