حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال خروجی ال جی از بازار موبایل

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

ال جی در نمایشگاه CES 2021 یک تلفن هوشمند رول شونده معرفی کرد. نوآوری های جدید این شرکت به وضوح نشان می دهد ایده های خوبی برای تجارت تلفن های هوشمند خود دارد. اواخر سال این شرکت همچنین شایعات مربوط به خروجی از بازار موبایل را رد كرد و گفت این فرضیات “كاملاً نادرست و بدون صحت” است. حالا اما به نظر می رسد که احتمال خروجی ال جی از بازار موبایل قوی تر شده است.

خروجی ال جی از بازار موبایل

با این حال، در یک رویداد دراماتیک مدیر عامل شرکت یک یادداشت داخلی ارسال کرده است، و اشاره دارد که یک تغییر عمده در عملکرد بخش تلفن همراه ایجاد خواهد شد.

کوون بونگ سئوک، مدیر اجرایی شرکت کره ای، گفت:

“فارغ از هرگونه تغییر […] ، اشتغال ادامه خواهد یافت ، بنابراین جای نگرانی نیست”.

این مقام رسمی توضیح داد که بازار هرچه بیشتر رقابتی می شود و “زمان آن است که LG  به دور از احساسات قضاوت کند.”

وی همچنین افزود:

این شرکت تمام اقدامات احتمالی از جمله فروش، خروج و کوچک سازی تجارت تلفن های هوشمند را در نظر گرفته است.

تیم ارتباطات سیار در پنج سال گذشته 500 میلیارد KRW خسارت (حدود 4.5 میلیارد دلار) وارد کرده است در حالی که بخش های دیگر نتایج مالی خوبی را ثبت می کردند و یکی پس از دیگری، رکورد می زدند.

ال جی وینگ

ال جی وینگ

طبق Counterpoint، ال جی در سه ماهه سوم 2020 فقط 6.5 میلیون گوشی فروخته است که این رقم یک کاهش نسبت به 7.2 میلیون دستگاه بوده و فقط ۳ درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. اما گرچه فروش فوق العاده نیست، این شرکت محصولات نوآورانه زیادی را به ارمغان آورده است، بنابراین ما واقعاً به خاطر حفظ روحیه رقابتی بازار امیدواریم که این تصمیم ها به خروج ال جی از بازار موبایل منتهی نشود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید چرا شرکتی با این حد از خلاقیت باید بازار را ترک کند؟ مشخصا بحث اعداد و ارقام فروش هم هست و عدم ارایه دستگاه های رقابتی (که عموما خالی از نوآوری هستند اما قیمت خوبی دارند) دلیل اصلی این مشکل است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چرا می خواد خارج بشه می تونه برگرده🙃🙃

Milad7

همه که رفتن… ما موندیم و حوضمون 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)