حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار فوق العاده فروش سری آیفون ۱۲ به لطف پشتیبانی از ۵G

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، عملکرد تجاری شرکت ها

انگار بر خلاف سال گذشته و همه گیری ویروس کرونا،‌ فروش اکثر برند های مطرح گوشی سازی نسبت به دوره قبل بهتر بوده و کارنامه طلایی را برای سال جدید رقم زده اند. پیش تر، از آمار فروش خوب سامسونگ و شیائومی برای شما گفتیم، حال طبق گزارشات جدید،‌ فروش سری آیفون ۱۲ بسیار بهتر از نسل قبلی خود بوده که پشتیبانی از ارتباطات ۵G را می توان علت اصلی آن دانست.

آمار فروش سری آیفون ۱۲

چند هفته پیش بود که اپل گزارش مالی سه ماهه اول خود (اکتبر تا دسامبر سال 2020) را منتشر کرد. این گزارش نشان می داد که درآمد حاصل از محصولات اپل به 111.4 میلیارد دلار رسیده که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۱ درصدی را به همراه داشته است. این اولین بار در تاریخ این کمپانی می باشد که درآمد سه ماهه آن از 100 میلیارد دلار فراتر می رود. نکته جالب اما اینجاست اپل عملکرد بسیار خوبی را در چین به ثبت رسانده است. در این حوزه، درآمد اپل 57٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشته که 19٪ از درآمد کل این شرکت را تشکیل می دهد. به عبارت دیگر، مشتریان چینی در دوره مذکور بیش از گذشته محصولات اپل را خریداری کرده اند.

آمار فوق العاده فروش سری آیفون ۱۲

آمار فوق العاده فروش سری آیفون ۱۲

تاکنون، شرکت مستقر در کوپرتینو بیش از 100 میلیون مدل آیفون ۱۲ فروخته است. طبق گفته مدیر مالی اپل، Luca Maestri، در میان مشتریان جدید، حدود ۹۸ درصد آیفون ۱۲ را برای خرید انتخاب می کنند. البته فروش آیفون های اپل دائماً در حال افزایش نبوده و فراز و نشیب هایی وجود داشته است. پس از بالاترین رکورد فروش آیفون از اکتبر تا دسامبر 2017، فروش آیفون در سه سال گذشته رو به کاهش بوده است. بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که اعلام کنیم آیفون ۱۲ بیشترین فروش میان گوشی های اپل را پس از سری آیفون ۶ تجربه می کند.

اما آیا می توان تحریم های ایالات متحده علیه هواوی را برگ برنده اصلی موفقیت اپل دانست؟ به یک معنا، بله. دلیل اصلی سقوط شدید هواوی مربوط به تحریم های دولت ایالات متحده است. اما برخلاف تلفن های هوشمند هواوی که نمی توانند از نرم افزار و سخت افزار آمریکایی استفاده کنند، محصولات اپل آزادانه در چین به فروش می رسند.

فروش بیشتر آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱

به گزارش gizchina، اکنون می توانیم اعلام کنیم که آیفون 12 فروش بهتری را نسبت به آیفون 11 تجربه می کند و علت اصلی آن نیز پشتیبانی از شبکه ۵G است. به علاوه، آیفون 12 اپل اولین گوشی هوشمندی است که از سیستم مسیریابی Beidou متعلق به چین پشتیبانی می کند. این مورد نیز یکی دیگر از دلایل فروش خوب آیفون های جدید در کشور چین می باشد.

فروش ۱۱.۸ میلیون اپل واچ در چارک سوم سال ۲۰۲۰ : رشد ۷۵ درصدی نسبت به سال قبل

با این وجود، در بین نسخه های مختلف آیفون 12، تنها آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس فروش قابل توجهی دارند. از این لحاظ، فروش آیفون 12 مینی آنچنان ضعیف است که اپل تولید آن را به حداقل رسانده است. اگرچه حجم فروش گوشی های هوشمند اپل بسیار زیاد است اما کاماکان در مقام نخست فروش قرار ندارد. شرکت هواوی سهم بازار 38.3٪ (مقام اول) را در بازار چین در اختیار دارد، در حالی که اپل با 11.1٪ سهم بازار در مکان پنجم قرار دارد. البته محصولات هواوی افت فروش زیادی را طی این مدت داشته اند و سهم بازار خود را در اختیار شرکت های دیگر از جمله شیائومی، اوپو و ویوو قرار داده است.

شما آمار فروش بالای سری آیفون ۱۲ را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا پشتیبانی از ۵G را علت اصلی این فروش می دانید یا طراحی جدید و دوربین های ارتقا یافته آن ها را؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تخصص اپل در فروش بالا هست اصن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی