حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر گوشی ZTE Axon 30 از یک سنسور کمکی به همراه دوربین سه گانه حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE، اخبار رسمی شرکت‌ها

کمپانی زد تی ای در حال آماده سازی برای معرفی سری جدید گوشی های پرچمدار Axon 30 خود است. اکنون، این شرکت یک پوستر تبلیغاتی جدید از گوشی ZTE Axon 30 به اشتراک گذاشته که شایعه یک سنسور تصویر کمکی را به همراه سیستم دوربین Trinity Triple تقویت می کند.

گوشی ZTE Axon 30

به گزارش gizmochina، سیستم Trinity Triple در واقع نام ماژول دوربین عقب گوشی ZTE Axon 30 است. هر سه این سنسورها ماژول های پیشرفته ای هستند که از سنسورهای 64 مگاپیکسلی بهره می برند. به عبارت دیگر، سیستم دوربین عقب مجموعاً نزدیک به 200 مگاپیکسل را داراست. با مشاهده پوستر تصویر تبلیغاتی، می توان دریافت که سیستم جدید دوربین دارای چهار سنسور در عقب است.

در حالی که این گوشی هوشمند دارای سه لنز اصلی Trinity Triple می باشد، به نظر می رسد سنسور چهارم یک ماژول کمکی برای دیگر دوربین ها است. متأسفانه، عملکرد این سنسور در حال حاضر ناشناخته است. گرچه احتمالاً یک لنز ماکرو یا سیاه و سفید یا چیز دیگری باشد که دوربین های اصلی سه گانه را تکمیل می کند. با این حال، این فقط یک حدس است و باید به دید شک و تردید به آن نگاه کرد. بنابراین باید منتظر اعلامیه رسمی شرکت یا تیزرهای بیشتر از مشخصات این گوشی باشیم تا کاملا اطمینان حاصل کنیم.

گوشی ZTE Axon 30

گوشی ZTE Axon 30

پی نوشت: متن بالا ترجمه سایت منبع است ولی از تصویر تیزر کاملا واضحه که سنسور چهارم یک دوربین تله فوتو پریسکوپی می باشد. (:

در حال حاضر، این شرکت هنوز اطلاعیه رسمی برای تاریخ عرضه این سری از گوشی های خود اعلام نکرده است. اما شایعات تاریخ احتمالی ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ را گزارش می کنند. جزئیات دقیق تر در مورد این دستگاه نیز هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً از سخت افزار درجه یک مانند پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار است.

گوشی ZTE AXON 30 PRO اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ با دوربین زیر نمایشگر

نظر شما راجع به پرچمدار زد تی ای چیست؟ با توجه به سیستم دوربین جلو و عقب باید منتظر معرفی محصول هیجان انگیزی از سوی این شرکت باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوبه 👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی