حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت کاردانو می تواند ۱۰ دلار باشد!

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | رمزارز

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل و بنیان گذار رمزارز کاردانو، در جریان گفتگوی مستقیمی که از کانال یوتیوب وی پخش می شد اشاره کرد که قیمت کاردانو می تواند به 10 دلار برسد، اما صراحتاً اعلام کرد که به شدت مخالف گمانه زنی درباره عملکرد این توکن می باشد.

قیمت کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو که با نماد ADA شناخته می شود، این روزها در صدر خبرهای بازار رمزارزها قرار دارد. آدا در یک سال اخیر توانسته توجهات بسیاری از افراد فعال در حوزه کریپتو را به سمت خود جلب کند و تا به امروز با رکوردشکنی های پیاپی قیمتی جواب اعتماد کاربران را داده است. آدا امروز سومین رمزارز بازار است و همچنان هم خبرهای بسیاری را در راه دارد.

به نقل از u.today، ارزش کاردانو (ADA) یک سال گذشته فقط 0.018 دلار بود تا این که روز 9 اسفند 99 با بیش از 8 هزار درصد افزایش به تازه ترین رکورد خود یعنی 1.48 دلار رسید.

با این حال، وی اذعان داشت که قیمت این توکن نباید منوط به میزان قانونی بودن آن باشد، همچنین افزود که “افزایش قیمت” وظیفه او نیست، بلکه او باید در واقع در جهت ارتقای قابلیت های فنی این پروژه تلاش کند.

قیمت کاردانو

قیمت کاردانو

چارلز هاسکینسون می گوید:

من نمی دانم چرا قیمت بالا می رود یا حتی چرا پایین می آید و قصد ندارم خودم را درگیر این حدس و گمان ها بکنم. وظیفه من به عنوان یک مهندس در یک شرکت فناوری، بالابردن قیمت نیست.

کاردانو یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که مانند اتریوم امکان ایجاد و اجرای قراردادهای هوشمند را فراهم می کند؛ با این تفاوت که کاردانو خود را پیشگام در «نسل سوم بلاک چین» می نامد و امنیت آن با استفاده از معماری چند لایه تأمین شده است. به گفته تیم کاردانو، سرعت و کارمزد تراکنش های این شبکه بسیار بهتر از بلاک چین های قدیمی مانند اتریوم است.

کاردانو

کاردانو

بنیان گذار کاردانو،‌ چارز هاسکینسون (Charles Hoskinson) است که خودش یکی از اعضای تیم اتریوم بوده است. سال ۲۰۱۵ پروژه کاردانو کلید خورد و به مدت دو سال به منظور یافتن راه حل هایی برای مشکلات اتریوم و بیت کوین، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت. کاردانو توانست با ایجاد فرایندهای جدید در تایید تراکنش ها و ایجاد بلاک، مسائل مقیاس پذیری در بیت کوین و قراردادهای هوشمند در اتریوم را حل کند.

این میلیاردر می گوید که بازارهای رمزنگاری غیرقابل پیش بینی و ناپایدار هستند و هنوز جزئیات زیادی هست که باید روی آن کار شود.

به نظر شما کاردانو می تواند به قیمت 10 دلار برسد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

کاردانو از نظر بنیادی و تکنولوژی جز سه تا رمز ارز برتر دنیاست .سبد سهم من که شصت درصدش کاردانو هست .منتظر رشد چند هزار درصدی در پنج سال آینده هستم چون از نظر تکنیکالی از همه بهتر هست

m.b

سلام… به ما یاد نمیدی؟ شاید کسی علاقه داشته باشه…

afsoon

چیو؟ ☹️الان چطوری من تکنیکال رو یادت بدم تو این پست☹️اخبار هم میشه وضعیت بنیادی .این چیزا خیلی مهمه .بیت اگر مقاومت شصت و یک هزار رو بشکنه رو به بالا قطعا کاردانو دو تا پنج برابر خط صعودی بیت رشد می‌کنه .یه کیف پول میخای .چون تو ایران هستی باید یه فیلتر شکن پولی هم داشته باشی چون باید آی پی ات ثابت باشه اگر ثابت نبود احتمالا بلوکه میشه داراییت و نمیدونم چطوری دیگه بهش دسترسی داشته باشی .

m.b

اوکی مرسی گرفتم… 🙏

afsoon

اگر میخای سرمایه گذاری کنی کارهاش رو کن تا وقتی بیت مقاومت رو نشکسته و تثبیت نکرده با دو کندل پولبک و صعودی بعدش چیزی نخر .اگر اینجوری شد میتونی به دید چند ماهه بخریش .وقتی میگم بیت یعنی بیت الگوی کلی هست تا این صعودی نباشه کامل بقیه صعودی نمیشن .

Young-kidd

به جز کاردانو دیگه چی خریدی افسون؟

afsoon

ایاس هم چهل درصد بقیه هست .

Young-kidd

فعلا که کاردانو داره هی اصلاح میخوره…

واسه هولد خیلی خوبه این ارز ولی ترید نه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی