حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و رندرهای Mi 11 Ultra و Mi 11i و Mi 11 Lite لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

تنها چند ساعت به شروع مراسم هیجان انگیز شیائومی با معرفی محصولات بسیاری که بارها از سوی این شرکت تایید شده است فاصله داریم. این مراسم ساعت ۴ عصر به وقت ایران آغاز می شود. اما دقایقی پیش مشخصات و رندرهای سه مدل از گوشی های شیائومی یعنی Mi 11 Ultra و Mi 11i و Mi 11 Lite توسط Evan Blass معروف در اینترنت منتشر شد.

مشخصات و رندرهای Mi 11 Ultra و Mi 11i و Mi 11 Lite

در تصویر بالا، شیائومی Mi 11i و شیائومی Mi 11 5G که قبلاً معرفی شده است در سمت چپ تصویر دیده می شوند. در مرکز آن شیائومی Mi 11 Ultra و گوشی های Mi 11 Lite 4G و Mi 11 Lite 5G در سمت راست قرار گرفته اند.

به نقل از gizmochina، خبرهای جدید منتشر شده ادعا می کنند که شیائومی Mi 11i می تواند نسخه جدیدی از Redmi K40 Pro پلاس باشد که امروز توسط این شرکت به صورت رسمی معرفی می شود. شیائومی Mi 11 در اواخر سال 2020 به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در جهان در چین معرفی شد. هم اکنون این گوشی در بازارهای جهانی موجود است.

انتظار می رود شیائومی Mi 11 Ultra به عنوان قدرتمندترین گوشی پرچمدار این برند وارد بازار شود. این اولین تلفن هوشمند دارای گواهی IP68 این شرکت خواهد بود.

Mi 11

Mi 11

Mi 11 Ultra

گوشی می ۱۱ اولترا در قسمت جلوی دستگاه، صفحه نمایش S-AMOLD خمیده 6.8 اینچی وجود دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن QHD + با رفرش ریت تطبیقی ​​120 هرتز است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز در حفره بالای نمایشگر است. این نمایشگر همچنین با لایه ای از Corning Gorilla Glass Victus و گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 همراه است.

همچنین طبق اخبار منتشر شده قبلی انتظار داریم این مدل دارای صفحه نمایش ثانویه در کنار تنظیمات دوربین سه گانه در پشت باشد. ماژول دوربین همچنین دارای یک صفحه نمایش ثانویه برای گرفتن عکس سلفی از طریق دوربین های عقب است. همچنین می تواند اعلان ها را نمایش دهد. گزارش قبلی حاکی از آن بود که این تلفن با یک سنسور 50 مگاپیکسل ISOCELL GN2 با اندازه سنسور 1/1.12 اینچ همراه خواهد بود. همچنین دارای یک سنسور اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک لنز بزرگ نمایی تله فوتو 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 120 برابر است.

 

از مشخصات دیگر می توان به باتری 5000 میلی آمپری اشاره کرد. Xiaomi Mi 11 Pro از شارژ سریع سیمی 67 وات، شارژ سریع بی سیم 67 وات و بی سیم معکوس 10 وات پشتیبانی می کند. این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه می شود. می توان انتظار داشت که نسخه رابط کاربری MIUI 12.5 باشد. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و با ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی مجهز به بلندگوهای هارمان کاردون دوگانه و حسگر اثر انگشت نیز روی صفحه قرار دارد.

 

mi 11 Lite

انتظار می رود گوشی Mi 11 Lite با مشخصات فنی مانند صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED FHD + با پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتز ، چیپست Snapdragon 732G ، حداکثر 8 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، دوربین جلو 20 مگاپیکسل ، سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی و یک باتری 4520 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات ارایه شود.

 

mi 11 Lite 5G

Mi 11 Lite 5G به عنوان اولین گوشی مجهز به چیپست کاملاً جدید Snapdragon 780G وارد بازار می شود. در چین، این گوشی ممکن است با نام Mi 11 Youth Edition ارایه شود. بقیه مشخصات این مدل به مانند نسخه 4G خواهد بود.

این شرکت همچنین امروز گوشی Mi 11 Pro را معرفی می کند. این گوشی نیز به احتمال زیاد به عنوان یک گوشی هوشمند اختصاصی در چین معرفی می شود و روانه بازارهای بین المللی نخواهد شد.

 

نظر شما درباره گوشی های Mi 11 Ultra و Mi 11i و Mi 11 Lite چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

کاش می 11 لایت 5g بیاد ایران…

S AH

زش.ت ز.شت است

TaHaSoLtAnI

پس کی ۴۰ پرو پلاس نسخه گلوبال هم دارع
خوبه 🙂

AŁɪ

خوبه که هم پرچمدار اصلیش هم قاتلان پرچمداراش همشون به صفحه e4 مجهز شدن …
فقط می ۱۱ لایت نداره .

iTroll 2nd Gen

مراسم عالی پیش میره
می ۱۱ اولترا دیزاین خیلی. خیلی مضخرفی داشت یعنی ۱۰۰۰ دلار هم قیمتشه لامصب
می ۱۱ پرو هم تقریبا ۷۴۹
تو چین

Milad7

شیائومی مراسم خوبی برگزار کرد راضی ام ازش😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی