حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پد شارژ بی سیم شیائومی می تواند سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

کمپانی شیائومی امروز و در کنار معرفی گوشی های پرچمدار می ۱۱ پرو، می ۱۱ اولترا و میان رده می ۱۱ لایت و همچنین گوشی Mi 11i از یک پد شارژ بی سیم جدید مشابه AirPower اپل رونمایی کرد که می تواند سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند.

پد شارژ بی سیم شیائومی

شیائومی در کنفرانس امروز صبح به وقت محلی و در کنار سایر محصولات و نوآوری های دیگر، دستگاهی را مشابه AirPower اپل معرفی کرده است. “پد شارژ بی سیم” (بدون هیچ پیشوند و پسوند خاصی) از 19 سیم پیچ القایی Qi استفاده می کند، بنابراین هر کجا که گوشی هوشمند، ساعت، هدفون و غیره را قرار دهید، یک سیم پیچ پیدا می کند که می تواند از آن استفاده کرده و آن را شارژ کند. به لطف یک سطح گسترده، این پد شارژ می تواند سه دستگاه Qi مختلف را به طور همزمان شارژ کند.

پد شارژ بی سیم شیائومی

پد شارژ بی سیم شیائومی

شیائومی ادعا می کند که دو سال وقت خود را صرف غلبه بر مسئله گرمای بیش از حد این شارژر کرده، که ما را به یاد مشکلات شارژر نمونه اپل می اندازد که سال ۲۰۱۷ معرفی شد ولی هرگز به بازار راه پیدا نکرد و تولید آن بعد ها توسط خود اپل لغو شد. همچنین گزارش شده است که این پد شارژ بسیار ساکت است یا حداقل شما صدای آن را تا یک فاصله معین نمی شنوید.

برای سرعت شارژ نیز، دو حالت وجود دارد. می توان سه دستگاه را به صورت همزمان با سرعت ۲۰ وات و یا یک دستگاه را با سرعت ۶۰ وات شارژ کرد. همچنین این پد را می توان برای تمام دستگاه هایی که از تکنولوژی Qi پشتیبانی می کنند، استفاده کرد. هزینه پد شارژ بی سیم شیائومی در چین 599 یوان است که حدود 90 دلار می شود. درباره عرضه این پد به خارج از چین حرفی به میان نیامده است.

نظر شما درباره پد شارژ بی سیم شیائومی چیست؟ باید منتظر ماند و دید آیا این محصول از نظر حرارتی بی خطر است یا خیر. به هر حال امیدواریم که مشکلات ایرپاور برای این دستگاه پیش نیاید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

وری نایس 🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی