حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

می ۱۱ اولترا اولین گوشی مجهز به گواهی IP68 شیائومی خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

پس از سال ها انتظار و درخواست های بی شمار طرفداران محصولات شیائومی از این شرکت مبنی بر طراحی و عرضه گوشی ضدآب، سرانجام شیائومی گوشی با این قابلیت را روانه بازار می کند. این شرکت رسما اعلام کرده است که می ۱۱ اولترا که امروز رونمایی می شود، دارای گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 است.

می ۱۱ اولترا اولین گوشی شیائومی مجهز به گواهی IP68

سالهاست که طرفداران یک دستگاه کاملاً ضدآب را از شیائومی طلب می کنند، اما در عوض، این شرکت فقط به ساخت تلفن هایی با محافظت در برابر قطرات آب اکتفا کرده است. اما این رویه با Mi 11 Ultra تغییر می کند. این گوشی تا 1.5 متر و به مدت زمان 30 دقیقه در برابر آب مقاوم خواهد بود.

به نقل از gizmochina، شیائومی همچنین گفته است که این گوشی برای اولین بار دارای دریچه آزاد کننده گاز (هلیوم) است که به شما امکان می دهد فشار داخلی درون دستگاه را آزاد کنید. دریچه هلیوم در وسایل غواصان حرفه ای یافت می شود و به غواصان اجازه می دهد فشار جمع شده ناشی از مولکول های گاز هلیوم را که به ساعت و دیگر تجهیزات همراه وارد شده است را آزاد کنند. اگر این فشار و ذرات گاز جمع شده آزاد نشود، فشار گاز می تواند به ساعت و یا هر وسیله دیگری آسیب برساند.

می 11 اولترا

تاکنون شیائومی تأیید کرده است که می ۱۱ اولترا از فناوری باتری جدیدی بهره می برد که از اکسید سیلیکون برای آند استفاده می کند. همچنین با سیستم خنک کننده بهبود یافته یک فن آوری خنک کننده تغییر فاز (جامد مایع-گاز) ارائه می شود.

 

mi 11 Ultra

همچنین طبق اخبار منتشر شده قبلی انتظار داریم این مدل با یک سنسور 50 مگاپیکسل ISOCELL GN2 با اندازه سنسور 1/1.12 اینچ همراه خواهد بود. همچنین دارای یک سنسور اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک لنز بزرگ نمایی تله فوتو 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 120 برابر است.

همچنین مشخصات این مدل را قبلا در گیک بنچ دیده بودیم. این گوشی با پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.84 گیگاهرتز همراه خواهد بود. برای پردازش گرافیکی با پردازنده گرافیکی Adreno 660 جفت شده است. این بدان معناست که Mi 11 Pro به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. پردازنده با 12 گیگابایت رم جفت می شود. شیائومی می ۱۱ پرو در آزمون های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench امتیاز 4233 و 12567 را کسب کرده است.

در قسمت جلوی دستگاه، صفحه نمایش OLED خمیده 6.81 اینچی وجود دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن QHD + با رفرش ریت تطبیقی ​​120 هرتز است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز در حفره بالای نمایشگر است. این نمایشگر همچنین با لایه ای از Corning Gorilla Glass Victus و گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 همراه است. این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه می شود. می توان انتظار داشت که نسخه رابط کاربری MIUI 12.5 باشد.

از مشخصات دیگر می توان به باتری 5000 میلی آمپری اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که شیائومی از شارژر جدید 67 وات GaN در این مراسم رونمایی کند که قبلاً توسط گواهی 3C تأیید شده است.

 

نظر شما درباره می ۱۱ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

انصافا جای خالی IP68 حس میشد👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی