حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite را پیش از معرفی ببینید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

اخبار منتشر شده اخیر ادعا می کنند که تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite حوالی اواخر بهار ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد. با این حال اما شما می توانید Galaxy Tab A7 Lite را پیش از معرفی رسمی و در این رندرها ببینید. یک تبلت اقتصادی که طراحی مورد انتظاری دارد.

گلکسی Tab A7 Lite

این گزارش درباره طراحی و برخی از ویژگی های اصلی گلکسی تب A7 Lite است. به تازگی اما اوان بلاس رندر جدیدی را از این دستگاه به اشتراک گذاشت. همچنین برخی از مشخصات مهم Galaxy Tab A7 Lite نشان می دهد که باید چه چیزی از آن انتظار داشته باشیم.

گلکسی Tab A7 Lite

گلکسی Tab A7 Lite

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite از صفحه نمایشی در اندازه ۸.۴ اینچ برخوردار است. در این گزارش به نوع نمایشگر اشاره ای نشده است. با توجه به اینکه یک دستگاه اقتصادی است، Galaxy A7 Lite می تواند از یک صفحه LCD برخوردار باشد.

در ادامه این اطلاعات فاش شده است که Galaxy Tab A7 Lite از تراشه مدیاتک Helio P22T و ۳ گیگابایت رم بهره می برد. این تبلت همچنین یک باتری بزرگ با ظرفیت 5،100mAh دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می شود، قاب پشتی دستگاه دارای یک دوربین بدون فلاش است. متاسفانه اطلاعاتی درباره دوربین تکی این دستگاه به اشتراک گذاشته نمی شود.

تبلت گلکسی Tab A7 Lite قبلاً دارای گواهینامه FCC بوده و در اوایل ماه جاری توسط گواهی بلوتوث SIG تأیید شده است. تاییدیه FCC هیچ اطلاعاتی را نشان نمی داد، اما لیست بلوتوث آن فقط نشان داد که از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

سامسونگ ممکن است Galaxy Tab A7 Lite را به همراه Galaxy Tab S7 Lite اواخر خرداد ۱۴۰۰ معرفی کند. گزارش های قبلی ادعا می کردند که Tab S7 Lite ممکن است در سه مدل 5G ، 4G LTE و فقط Wi-Fi و در چند رنگ مانند سیاه ، نقره ای ، صورتی و سبز ارائه شود.

تبلت اقتصادی Galaxy Tab S7 Lite هم ممکن است از یک صفحه نمایش LCD TFT در اندازه 12.4 اینچی بهره ببرد. در بخش سخت افزار هم می تواند از چیپست Snapdragon 750G تغذیه کند. این تبلت ممکن است با ۴ گیگابایت رم همراه باشد و شاید اندروید ۱۱ را به صورت پیش فرض ارایه کند. در مورد قیمت تبلت Tab A7 Lite و Tab S7 Lite خبری نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت های اقتصادی سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سم خالص😂 حضرت حاشیه با صفحه نمایش lcd 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)