حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 3.1 گلکسی A7 2018 و گلکسی 2018 A8 به صورت غیررسمی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ با ارائه نسخه به روزرسانی One UI 3.0 و One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ کار فوق العاده ای انجام داده است. تا کنون این آپدیت برای تعداد زیادی دستگاه ها ارایه شده است. گذشته از پرچمداران سال گذشته مانند گلکسی S20 و نوت ۲۰ که در ابتدا با اندروید ۱۰ عرضه شده بودند، این شرکت همچنین به روزرسانی را برای گوشی های هوشمند میان رده قدیمی تر ارائه می کند. با تمام عملکرد خوب این شرکت اما آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی A7 2018 و گلکسی 2018 A8 ارایه نشده است. این اما به صورت رسمی است ولی شما می توانید نسخه پورت شده آن را با قبول مسئولیت اتفاق های احتمالی، نصب کنید.

آپدیت One UI 3.1 گلکسی A8 2018

به گزارش GizChina گوشی های زیادی در دسته میان رده مانند گلکسی A50 ، A50S و گلکسی A70 که با اندروید ۹ به بازار عرضه شدند و بعدا به اندروید ۱۰ و اخیرا به اندروید ۱۱ ارتقا داده شدند. حتی برخی از تلفن های هوشمند Galaxy M نیز به همین روش برخورد شد.

ما انتظار داریم که به زودی دستگاه های بیشتری Android 11 را دریافت کنند و این شرکت را به عنوان یکی از بهترین برندها در زمینه ارایه آپدیت مشخص کند. این چیزی است که چند سال پیش از سامسونگ انتظار نمی رفت.

آپدیت مذکور برای دستگاه های قدیمی تر ارایه نمی شود. با این حال، یک توسعه دهنده با استعداد تصمیم گرفت اندروید ۱۱ را با One UI 3.1 برای Galaxy A7 در کنار A8 و A8 + پورت کند.

این یک واقعیت انکارناپذیر است که هیچ یک از تلفن های هوشمند مجهز به اگزینوس ۷۸۸۵ هرگز به روزرسانی پایدار اندروید ۱۱ را دریافت نمی کنند. این دستگاه ها مربوط به سال ۲۰۱۸ بوده که هنوز رابط کاربری One UI سامسونگ وجود نداشت. با این حال، اگر می خواهید جدیدترین نرم افزار شرکت را روی یکی از این سه تلفن هوشمند آزمایش کنید، این امکان وجود دارد. البته، اگر شما علاقه ای به روش های غیر رسمی دارید.

آپدیت One UI 3.1 گلکسی A7 2018

آپدیت One UI 3.1 گلکسی A7 2018

آپدیت اندروید ۱۱ با One UI 3.1 برای گلکسی A8 2018 و گلکسی A7 2018

عضو ارشد XDA-Developers کاربر VDavid003 موفق به ارایه یک به روزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۱ از رابط کاربری One UI 3.1 برای Galaxy A7 در کنار A8 و A8 + شد. این رام، با نام “TreeUI” از Galaxy M31 با سیستم عامل اندروید ۱۱ پورت شده است.

توجه داشته باشید که این رام One UI 3.1 در حال حاضر ناپایدار است. چند مورد وجود دارد که طبق هدف کار نمی کند. به عنوان مثال، ما برنامه سامسونگ Camera را داریم که به هیچ وجه کار نمی کند. با این حال، کاربران می توانند برنامه های دوربین شخص ثالث را دانلود کنند و به طور معمول کار خواهند کرد.

علاوه بر این، گزارش شده است که تشخیص چهره و کنترل شدت چراغ قوه خراب است. کاربران Galaxy A7 همچنین عملکرد NFC را از دست می دهند، بنابراین پرداخت های بدون تماس از جدول خارج می شوند. تا زمانی که به سامسونگ Camera APP یا NFC نیازی ندارید، می توانید از این ROM به عنوان درایور روزانه استفاده کنید.

البته، برای نصب این به روزرسانی ابتدا باید بوت لودر را باز کنید و یک کاستوم ریکاوری سازگار نصب کنید. پس از اتمام مراحل، می توانید ROM سفارشی را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. برای جزئیات بیشتر لینک منبع را بررسی کنید.

این یکی از ویژگی خاص اندروید است که پس از پایان دوره عمر یک گوشی، می توان با یک توسعه دهنده علاقه مند آن را زنده کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

این A7 2018 بد سمی بود هرکس خرید پشیمون شد خصوصااااا دوربینش که افتضاحه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)