حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A32 سامسونگ مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، عمر باتری

تقریبا ۱ ماه پیش بود که گلکسی A32 مدل 4G سامسونگ با نمایشگر اولد ۹۰ هرتز رسما معرفی شد. ارایه مدل 4G گلکسی A32 آغاز استفاده از نمایشگر ۹۰ هرتز در میان رده های سامسونگ بود. به همین دلیل شاید جالب باشد که عمر باتری گلکسی A32 سامسونگ را هم بررسی کنیم.

عمر باتری گلکسی A32 مدل 4G

سامسونگ Galaxy A32 مدل 4G دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. هر چند که یک ظرفیت نسبتاً معمول برای میان رده های روز است اما از مثلا باتری گلکسی A52 حجم بزرگتری دارد.

سری گلکسی A سامسونگ معمولا در بحث باتری عملکرد خوبی داشتند. این مدل خاص دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتزی با رزلوشن FullHD است. بنابراین شاید این پنل کمی مصرف را بالاتر ببرد. اگرچه چیپست نسبتاً میان رده ​​باید در جبران آن کمک کند.

عمر باتری گلکسی A32 مدل 4G در حالت ۹۰ هرتز

عمر باتری گلکسی A32 مدل 4G در حالت ۹۰ هرتز

عمر باتری گلکسی A32 مدل 4G در حالت ۶۰ هرتز

عمر باتری گلکسی A32 مدل 4G در حالت ۶۰ هرتز

در واقع، Galaxy A32 نتایج بسیار خوبی را برای دوام باتری به ارمغان آورده است. با تنظیم نمایشگر در حالت ۹۰ هرتز، ما 16 ساعت وبگردی Wi-Fi و 18 ساعت پخش فیلم آفلاین را اندازه گیری کردیم. Galaxy A32 با بیش از ۳۳ ساعت مکالمه صوتی و عملکرد آماده به کار مناسب، رتبه استقامت ۱۱۹ ساعت را ثبت کرد.

در حالت ۶۰ هرتز اما اعداد به ترتیب به نزدیک ۱۷.۵ ساعت و ۱۹.۵ ساعت ارتقا پیدا می کنند که امتیاز کلی را ۱۲۴ ساعت می رساند. در مجموع می توان گفت که عملکرد این دستگاه در بخش باتری خیلی خوب است.

سرعت شارژ گلکسی A32 مدل 4G

سرعت شارژ گلکسی A32 مدل 4G

سرعت شارژ گلکسی A32 مدل 4G

گلکسی A32 به مانند اکثر گوشی های سامسونگ سطح پایین، با یک آداپتور ۱۵ وات که روی آن شارژ سریع تطبیقی ​​سامسونگ هک شده، ارایه می شود. این شارژر که قدمت آن حدوداً 6-7 سال است همچنان حضورش در جعبه دستگاه مایه دلگرمی خواهد بود اما شارژر سریع تر همیشه جذاب تر است.

با استفاده از شارژر ۱۵ وات گلکسی A32 در مدت زمان 2:19 ساعت با شیب ثابت تا ۱۰۰ درصد شارژ می شود و ۲۵ درصد باتری در مدت ۳۰ دقیقه در دسترس خواهد بود. سرعت آن در مقایسه با دستگاه های این کلاس بسیار کم است، اما حداقل سرعت آن در مقایسه با گلکسی های کوچکتر مانند A02s و A12 سریعتر است.

نظر شما درباره عملکرد گلکسی A32 در بخش باتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TaHaSoLtAnI

نمره خوبیه 👌

انصافا نسبت به ۹۰ هرتز بودنش خیلی خوبه👌🏼👌🏼

Milad7

عملکرد خیلی خوبی داشته🙌🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)