حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A32 سامسونگ با وصله امنیتی July 2022 ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A32 در ۲ مدل 4G و 5G معرفی شد. این دستگاه یکی از میان‌رده‌های خوش‌فروش کره‌ای ها بود و چندی پیش آپدیت اندروید ۱۲ برای هر ۲ مدل 5G و 4G آن ارایه شد. به تازگی آپدیت گلکسی A32 سامسونگ با وصله امنیتی July 2022 ارایه شده است. اما چرا این موضوع اهمیتی بیشتر از یک آپدیت امنیتی دارد؟ چون وصله امنیتی ماه جولای ۲۰۲۲ هنوز حتی توسط گوگل هم برای پیکسل‌هایش ارایه نشده است.

آپدیت گلکسی A32

گلکسی A32

گلکسی A32

سامسونگ چندین بار قبل از اینکه گوگل جدیدترین آپدیت امنیتی را ارایه کند، این آپدیت را برای گوشی‌های خود عرضه کرده است. مشخصا این شرکت در حال بهبود وجهه خود در زمینه ارایه آپدیت اندروید است به وضوح تمایزی بین خود و رقبا ایجاد کرده است.

ماه جدید شروع شده و این آبی‌پوش کره‌ای وصله‌های امنیتی جدید اندروید را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر کرده است. این آپدیت برای مدل 4G گلکسی A32 عرضه شده و به زودی به همه کاربران خواهد رسید.

این به روز رسانی در حال حاضر در کره جنوبی با نسخه سیستم عامل A325NKSU1BVF2 برای گلکسی A32 با مدل SM-A325N عرضه می شود.

گلکسی A32 مدل 4G سامسونگ با نمایشگر اولد ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

 

سامسونگ گلکسی A32 5G با قیمت ۲۸۰ یورو و طراحی جذاب معرفی شد

اگر هنوز به‌روزرسانی گلکسی A32 خود را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار آن را به صورت دستی بررسی کنید.

هنوز درباره تغییراتی که این آپدیت ارایه می کند اطلاعاتی در دست نیست. به جز افزایش امنیت دستگاه و اضافه شدن جلوگیری از نفوذهای امنیتی، به نظر نمی‌رسد که بهبود دیگری در عملکرد دستگاه رخ بدهد.

شما گلکسی A32 دارید؟ این آپدیت جدید سامسونگ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)