حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A52 مدل 4G سامسونگ مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

با هم دیدیم که گلکسی A52 بالاخره رسما معرفی شد. این دستگاه در ۲ مدل 4G و 5G ارایه می شود که به جز تفاوت در پشتیبانی از نسل های مختلف شبکه مخابراتی و تراشه، در رفرش ریت نمایشگر هم تفاوت دارند. مدل 4G رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد که باز هم از رفرش ریت ۶۰ هرتزی بهتر است اما از رفرش ریت ۱۲۰ هزتر مدل 5G کمی پایین تر قرار می گیرد. امروز عمر باتری گلکسی A52 مدل 4G سامسونگ مشخص شده و در ادامه با هم به آن می پردازیم. عملکرد نمایشگر ۹۰ هرتز در کنار اسنپدراگون 720G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری می تواند جالب باشد.

عمر باتری گلکسی A52 مدل 4G

سامسونگ موفق شده یک باتری قابل احترام ۴۵۰۰ میلی آمپری را در بدنه ای به ضخامت ۸.۴ میلی متری و ۱۸۹ گرمی گلکسی A52 قرار دهد. این کمتر از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که در Galaxy A32 با اندازه مشابه قرار دارد، اما در مقایسه با 4000 میلی آمپر ساعت در نسل قبلی خود یعنی Galaxy A51 یک افزایش خوب به شمار می رود.

اینجا ما تست باتری گلکسی A52 مدل 4G را در رفرش ریت ۶۰ و ۹۰ هرتز خواهیم داشت.

با شروع از حالت پیش فرض ۹۰ هرتز یا “High smoothness” سامسونگ Galaxy A52 در تست باتری ما امتیاز ۱۰۵ ساعت را کسب کرد. این چیزی است که انتظار می رود باتری در این اندازه در گوشی با چیپست اسنپدراگون 720G و یک پنل OLED ارائه کند.

اسنپدراگون ۷۲۰ جی با اسنپدراگون ۶۶۲ و اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شدند

کوالکام Snapdragon 720G با عملکرد مناسب خود، اعداد و ارقام خوبی را برای تست تماس و حالت آماده به کار ثبت کرده است. ما انتظار داریم که مدل 5G گلکسی A52 با اسنپدراگون 750G کمی امتیاز پایین تری ثبت کند.

با وجود نمایشگر ۹۰ هرتزی جذاب در Galaxy A52 باید ببینیم که تفاوت مصرف باتری در رفرش ریت ۶۰ هرتز و ۹۰ هرتز چقدر است. همانطور که بارها ثابت شده، افزایش رفرش ریت از ۶۰ به ۹۰ هرتز روی یک پنل OLED مدرن چندان تاثیری روی عمر باتری و این نشان می دهد که نرمی انیمیشن ها در حالت ۹۰ هرتز ارزشش را دارد.

عمر باتری گلکسی A52 مدل 4G در حالت ۹۰ هرتز

عمر باتری گلکسی A52 مدل 4G در حالت ۹۰ هرتز

عمر باتری گلکسی A52 مدل 4G در حالت ۶۰ هرتز

عمر باتری گلکسی A52 مدل 4G در حالت ۶۰ هرتز

همانطور که مشاهده می کنید، تفاوت در پخش ویدیو حدود یک ساعت و نیم و در وبگردی کمتر از نیم ساعت است. همچنین امتیاز کلی تنها ۳ ساعت افت می کند. پس رفرش ریت ۹۰ هرتز را فعال داشته باشید و به فکر مصرف باتری نباشید.

سرعت شارژ گلکسی A52 مدل 4G

همانطور که پیش از به شما گفتیم، شارژر درون جعبه گلکسی A52 توان ۱۵ وات دارد اما این دستگاه تا ۲۵ وات پشتیبانی می کند. به این ترتیب ما شاهد یک سرشارژ سریع تطبیقی ​​۱۵ وات (9V@1.67A) هستیم. خروجی این شارژر USB A است.

اما سرعت شاژ این دستگاه با شارژر ۱۵ وات درون جعبه و شارژر ۲۵ وات که دستگاه تا آن توان پشتیبانی می کند، چقدر است؟

سرعت شارژ گلکسی A52 مدل 4G

سرعت شارژ گلکسی A52 مدل 4G

تفاوت عملکرد شارژر ۱۵ وات و ۲۵ وات قابل توجه است و به نظر می رسد که اگر کمی سرعت بیشتر بخواهید، بد نیست هزینه کنید و شارژر ۲۵ وات بخرید.

نظر شما درباره عملکرد باتری گلکسی A52 مدل 4G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه

S AH

متوسط با شیب ملایم رو به بالا

باریکلا سامسونگ.

Mohammadr

امتیاز خیلی خوبیه. از این لحاظ که تو همه بخش ها رو به بالا آورده، نه که وب گردی خوب بیاره بعد پخش ویدیو داغون کنه یا…
.
ولی نمره ویدیو برام جالب بود…
اختلاف 60 هرتز و 90 هرتز تو حالت ویدیو 1 و نیم ساعت! در صورتی که فکر کنم اکثر فیلم ها همون 24 فریمن… یعنی آماده به کار پنل، برای 90 هرتز بودن همجین اختلافی ایجاد کرده؟ چطوریه؟!

smartiz

بنظرم فقط نسخه 5g ارزش خرید داره که اونم قیمت نامتعارف میزارن دلال های نامحترم روش

afsoon

نتیجه بدی نیست

Milad7

خوب…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)