حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت پابجی با نقشه جدید Miramar و بازگشت نقشه Karakin ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | بازی

پس از بازسازی نقشه Erangel پابجی به نظر می رسد که حالا نوبت به نقشه دوم یا Miramr است که مورد توجه اسنایپربازها به شمار می رود. خبر خوب این است که آپدیت پابجی با نقشه جدید Miramar و بازگشت نقشه Karakin ارایه می شود.

آپدیت پابجی با نقشه های جدید

گفته می شود که PUBG Mobile به زودی یک نقشه به روز شده از Miramar همراه با بازگشت نقشه Karakin و چندین تغییر دیگر را دریافت کند. گزارش جدید بیان می کند که این تغییرات با فصل آینده پابجی اعمال می شود اما هنوز اعلامیه ای برای آن به طور رسمی به اشتراک گذاشته نشده است. ویژگی جدید دیگری که با به روزرسانی به PUBG Mobile اضافه خواهد شد، چتر نجات اضطراری است.

منبع خبری که با نام مستعار PlayerIGN شناخته می شود، در توییتر تصویر یک پست Discord از یک هماهنگ کننده جامعه PUBG را منتشر کرد که با نام کاربری توییتر TheHappyWhale_ شناخته شده است. این اسکرین شات چند تغییر را نشان می دهد که هماهنگ کننده درباره فصل آینده PUBG Mobile صحبت می کند.

آپدیت پابجی

آپدیت پابجی

نقشه Karkin پابجی همیشگی نخواهد بود

نسخه اصلی نقشه Karakin برای PUBG کامیپوتر (PC) در فوریه 2020 منتشر شد. همانطور که در یادداشت های پچ نسخه ۱.۳ اعلام شده است این نقشه به نسخه موبایل هم می آید. البته Karakin در نسخه بتا بازی در دسترس بوده است. با این حال، این نقشه دائمی نخواهد بود و با فصل های آینده در حال چرخش است.

نقشه Miramar نیز تغییر خواهد کرد اما پست منتشر شده جزئیات مربوط به آن را به اشتراک نمی گذارد. این گزارش فقط می گوید که این کار در حال انجام است اما جدول زمانی نیز برای آن وجود ندارد. Miramar یکی از نقشه های بزرگ ۸ در ۸ بازی PUBG Mobile است و مدتهاست که در این بازی حضور دارد. این نقشه برای اولین بار در اردیبهشت ۹۷ به بازی اضافه شد.

چتر اضطراری در پابجی

علاوه بر این، یک سیستم چتر اضطراری می تواند همراه با این آپدیت معرفی شود اما جزئیات مربوط به این ویژگی نامشخص است. احتمالا این ویژگی به بازیکنان این امکان را می دهد تا پس از استفاده از چتر اصلی خود، چتر ثانویه را باز کنند. اینکه آیا بخشی از حالت اصلی بتل رویال خواهد بود یا خیر، باید منتظر ماند و دید. البته شاید هم مثلا برای پرش از ارتفاع های عجیب و غریب باشد که به نظر من شاید عقلانی تر به نظر برسد.

این مقاله اضافه می کند که بازخورد بازیکنان در مورد نحوه انتخاب بازیکنان توسط پابجی (matchmaking) و drive-by توسط تیم توسعه دهندگان به اشتراک گذاشته شده است. با این حال خاطر نشان می شود که توسعه دهندگان برای اجرای یک ویژگی در PUBG Mobile و برای همه بازیکنان، باید بررسی های جامع جهانی انجام دهند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان ارائه این تغییرات به PUBG Mobile وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ منتظر آپدیت پابجی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قراره Vikendi حذف بشه و karakin اضافه بشه

AŁɪ

Karakin یادش بخیر تو نسخه استیم بازی میکردم

تورو خدا فقط سروراتو درست کن

Milad7

خیلی هم خوب😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)