حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان ال جی موبایل با وجود عدم توافق با خریداران احتمالی

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

عجب شبی و چه خبری. درست همان شبی که در ترنجی برای شما به صورت اختصاصی نوشتم اسنپدراگون ۸۶۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ مهر تاییدی بر راهبرد ال جی است، خبر از پایان ال جی موبایل با وجود عدم توافق با خریداران احتمالی می رسد.

پایان ال جی موبایل

چندین گزارش مبنی بر اینکه ال جی در حال کنار گذاشتن تجارت تلفن های هوشمند است وجود دارد. حتی اگر درباره خروج کامل مطمئن نبودند به کاهش مقیاس این بخش اشاره داشتند. تاکنون هرکدام از این شرکت ها، ادعاهای مذکور را تکذیب کرده اند اما امشب نشریه کره ای dongA گزارش مشابه دیگری را به نقل از یکی از منابع صنعتی اضافه می کند و به نظر می رسد بدترین حالت برای نتیجه احتمالی باشد.

گفته می شود LG در حال مذاکره با Vingroup و همچنین فولکس واگن به عنوان خریداران بالقوه برای تجارت تلفن همراه این شرکت بود. این نشریه گزارش می دهد مذاکرات در هر دو جبهه ناموفق بوده است چرا که با حدود ۱ درصد از سهم بازار جهانی، پیشنهادی درخواستی بسیار بالا بود.

این شرایط فقط یک گزینه را برای بررسی باقی می گذارد، اینکه ال جی بخش تلفن همراه را تعطیل کند. طبق گزارش dongA، تصمیم نهایی ممکن است تا ۲ هفته دیگر به کارمندان اعلام شود. البته برای کارمندان همه چیز بد نیست، چرا که این شرکت سعی خواهد کرد توزیع مجدد کارمندان را از بخش تلفن همراه خود به بخشهای لوازم خانگی و خودرو، به همراه سایر شرکت های تابعه مانند LG Energy Solution انجام دهد.

آمار ۵ سال اخیر فعالیت ال جی موبایل

آمار ۵ چارک اخیر فعالیت ال جی موبایل

در مورد وضعیت آینده گوشی های هوشمند ال جی باید گفت که این گوشی ها متوقف شده اند. این پروژه ها شامل پروژه رنگین کمان یعنی پرچمدار ۲۰۲۱ این شرکت برای (جانشینی LG V60) است. گزارش شده است که توسعه LG Rollable هنوز ادامه دارد، اما بعید به نظر می رسد که این گوشی به صورت تجاری عرضه شود.

بخش موبایل ال جی همچنان از نظر مالی به مبارزه ادامه داده و این شرکت گفت که شرایط “برای هر احتمالی” باز است. تصمیم نهایی در مورد سرنوشت بخش تلفن همراه به زودی به صورت داخلی اعلام می شود، بنابراین مدتی طول می کشد تا تأیید رسمی را داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آخر خط ال جی موبایل است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

الجی از همون اول راهو‌ اشتباه رفت، حتی توی نام‌گذاری برای موبایل‌هاش اصلا چنگی به دل نمی‌زد و به قولی تافته جدا بافته بود.
کیفیت موبالی‌های الجی قابل قبول بود اما قیمت‌هایی که در نظر میگرفت واقعا جای بحث داشت.
رابط کاربری ال‌جی به شدت توی ذوق میزنه و واقعا بی روحه
اکثر قریب به اتفاق موبایل‌های الجی بعد از یک سال استفاده، آنقدر کند میشن که تبدیل میشن به سوهانی بر روح و روان …

کلا بخش موبایل الجی به قدری در شناخت تمایلات و خواسته‌های کاربران ضعیف بود که بعضا بازده منفی داشت، یعنی حتی بعضی مواقع پیش میوند که تمرکزش رو بذاره روی قسمت‌هایی که برای کاربران کاملا بی اهمیت هستن.
نمونه‌اش انواع و اقسام گوشی‌های دو اسکرینه الجی که ۹۰ درصدشون حتی به تولید انبوه هم نرسید!!
واقعا چند درصد از ما عاشق موبایل دو اسکرینه هستیم؟!
همیشه ضعیف‌ترین پردازنده‌های مدیاتک رو میشد توی الجی پیدا کرد، علاوه بر این کمترین حافظه باتری و حافظه رم تو تمام رنج‌های قیمتی برای الجی بود. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل …
روزی که اچ‌تی‌سی بخش موبایل رو کنار گذاشت، به وضوح میشد همچین روزی رو برای الجی هم پیش‌بینی کرد. این در صورتیه که الجی به مراتب برنامه‌های بدتری نسبت به اچ‌تی‌سی داشت و داره و اگه تا الان دوام آورده فقط به خاطر اسم و رسم و سرمایه‌ بی انتهای مجموعه مادره
والسلام
بابت اشتباهات املایی عذرخواهم

Arad.Htc

دوست عزیز اچ تی سی بخش موبایلشو نفروخته یا تعطیل نکرده

MohammadFarhaadi

تو تست سرعت با وجود دو نمایشگر میبینیم که الجی سختترین رقبا رو مثل ماست شکست میده ولی چی باعث شده به اینجا برسه!این رو دیگه از هنرمندان بزرگ در مدیریت الجی باید پرسید!

afsoon

ال‌جی هزینه های سنگین کرد در ساخت موبایل های با طراحی های عجیب و شاید ناکارامد .قیمت گذاری بد .برد ضعیف و مشکلات بسیار زیاد برد .راهی که رفت اشتباه بود .میتونست خیلی موفق تر عمل کنه .

Arad.Htc

دوستان بنظرتون با این خبر ال جی کی 51 بگیرم یا نوکیا 5.3 6 گیگ رم

ال جی نگیر.
یا شیائومی بگیر یا سامسونگ.
من خودم فن سامسونگم ولی شیا تو میانرده رو به پایین بهتر عمل میکنه مثلا میتونی Redmi 9t یا Redmi ۹ بگیری.

Milad7

واقعا حیفه که ال جی موبایل تعطیل بشه ☹️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)