حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال فروش ال جی موبایل به Vingroup ویتنامی

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

دیروز، گزارش هایی درباره احتمال خروج ال جی موبایل از بازار یا فروش آن منتشر شد. آنطور که پیداست مشتری ال جی موبایل هم حاضر است و یک شرکت ویتنامی به نام Vingroup است. شرکتی که پیش از این تولید ODM گوشی های ال جی را از سال ۲۰۱۸ انجام می داده است. به این صورت احتمال فروش ال جی موبایل به Vingroup ویتنامی بالاتر می رود.

احتمال فروش ال جی موبایل به Vingroup ویتنامی

پیش از این گزارش شد که مدیر عامل ال جی یعنی Kwon Bong-Seok روز چهارشنبه پیامی را برای کارمندان ارسال کرده است. این پیام حاکی از آن بود که در عملکرد بخش تلفن های هوشمند “یک تغییر عمده” ایجاد خواهد شد. گفته می شود که LG تمام اقدامات احتمالی از جمله “فروش، خروج و کوچک سازی تجارت تلفن های هوشمند” را در نظر گرفته است. اکنون، یک گزارش جدید ادعا می کند که LG Electronics می خواهد تجارت تلفن های هوشمند خود را به Vingroup Co بفروشد.

آخرین تحولات از طریق Business Korea منتشر شده است. این گزارش عنوان می کند که Vingroup جذاب ترین پیشنهاد را در بین شرکت هایی که به تجارت تلفن های هوشمند LG Electronics علاقه دارند، ارائه داده است.

اگر نمی دانید باید بگویم که Vingroup یک اجتماع بزرگ در ویتنام است. سرمایه آن 16.5 میلیارد دلار در پایان سال 2020 است. به علاوه، 14 درصد از کل سرمایه بازار شرکت های ذکر شده در ویتنام را تشکیل می دهد. زمینه های فعالیت این شرکت در موارد مختلف تجاری، از جمله هتل ها و جهانگردی ، املاک و مستغلات ، توزیع ، ساخت و ساز ، اتومبیل و تلفن های همراه مشخص است. با این حال، حضور آن هنوز در صحنه جهانی کم است.

Vingroup از سال 2018 به صورت تولید ODM برای LG Electronics گوشی های هوشمند تولید می کند. در حال حاضر پس از Samsung Electronics و OPPO سومین تولید کننده گوشی های هوشمند در ویتنام است. گزارش شده است که این شرکت به تجارت تلفن های هوشمند LG در ایالات متحده علاقه مند است زیرا LG از سال 2020 حدود 12.9 درصد بازار تلفن های هوشمند را در آمریکای شمالی را در دست دارد.

در ادامه این گزارش آمده است که LG در فکر فروش بخش به بخش کسب و کار گوشی های هوشمند خود است زیرا فروش آن به طور کامل دشوار است. در همین حال، ال جی گزارش کرده است که تولید پنل های LCD در یکی از خطوط اصلی مونتاژ خود را در سه ماهه سوم سال 2020 متوقف کرده است زیرا سودآوری کمی دارد. نکته جالب این است که ال جی اکنون تلاش خود را بر تولید پنل های بزرگتر برای خودروها به جای تلفن های هوشمند متمرکز خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شرکت ویتنامی می تواند ال جی موبایل را بخرد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نکن اینکارو الجی خواهش😔😔

Milad7

نه 😐 اشتباهه محضه 😐 نکن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)