حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا رسما ۹ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

به نظر می رسد که بالاخره اعضای حرفه ای تر خانواده پرچمدار شیائومی می ۱۱ هم در راه هستند. امروز تاریخ معرفی شیائومی می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا رسما ۹ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شده است. دستگاه هایی که احتمالا به یک نمایشگر اضافه روی قاب پشتی مجهز خواهند بود.

تاریخ معرفی شیائومی می ۱۱ پرو

تاریخ معرفی شیائومی می ۱۱ پرو

تاریخ معرفی شیائومی می ۱۱ پرو

شیائومی اخیرا اعلام کرده است که این شرکت رویداد راه اندازی محصول جدید خود را در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۰ در چین و همچنین در سراسر جهان برگزار می کند. این شرکت نام شیائومی می ۱۱ پرو و شیائومی می ۱۱ اولترا را به وضوح روی پوستر آورده و مشخص است که منتظر کدام  دستگاه ها هستیم.

در حالی که فقط چند روز به این رویداد باقی مانده است، این شرکت رسماً تأیید کرده است که به غیر از این، این شرکت همچنین چند دستگاه دیگر نیز معرفی خواهد کرد.

حذف شارژر از جعبه شیائومی می ۱۱ پرو

شیائومی همچنین پوستر تیزر جعبه شیائومی می ۱۱ پرو را به اشتراک گذاشته است که خبر حذف شارژر از جعبه را می دهد. علاوه بر این، شیائومی گوشی جدید “نازک و سبک” خود را “Android King” می نامد.

هنگامی که شیائومی گوشی هوشمند Mi 11 را به بازار عرضه کرد، در جعبه آن شارژر وجود نداشت اما مدل دیگری از تلفن تقریباً با همان قیمت وجود داشت که یک شارژر را در جعبه خرده فروشی اضافه می کرد. ما انتظار داریم که این شرکت در دستگاه های آینده نیز همین کار را انجام دهد.

شیائومی Mi 11 یک شارژر رایگان ۵۵ وات GnA خارج از جعبه به کاربران علاقه مند خواهد داد

انتظار می رود هر دو گوشی هوشمند سری جدید شیائومی Mi 11 یعنی- Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات ارائه شوند. در مقایسه با مدل پایه، از نظر سرعت شارژ یک قدم جلوتر است.

گزارش شده است که شیائومی شارژر GaN مخصوصاً برای دو گوشی پرچمدار آینده ساخته است و اگر شرکت با خرید آن تلفن ها آن را به صورت رایگان ارائه دهد، کار بسیار خوبی خواهد بود.

به غیر از این تلفن های هوشمند، این شرکت لپ تاپ Mi Notebook Pro را در همان رویداد معرفی خواهد کرد. چند محصول دیگر در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۰ عرضه می شوند اما برای اطلاعات بیشتر در مورد آنها، باید چند روز دیگر صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل های پرو و اولترا شیائومی می ۱۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

منتظریم 😍

بنظرتون حدود قیمتی چقدره

Milad7

به به منتظریم😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)