حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه تولید خودرو شیائومی ظرف دو ماه آینده آغاز می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو، شایعات، شیائومی

ظاهرا شیائومی قصد دارد خودرو خود را بسازد. گزارش شده است که این شرکت قصد دارد طی دو ماه آینده پروژه تولید خودرو شیائومی را آغاز کند و به سرعت در حال پیشبرد برنامه های تولید خودرو خود است.

تولید خودرو شیائومی ظرف دو ماه آینده آغاز می شود

بر اساس گزارش 36KR، این خبر از سوی سرمایه گذاران نزدیک به مدیرعامل و بنیان گذار این شرکت، لی جون، منتشر می شذه است. طبق این گزارش، انتظار می رود این شرکت خودروهایی را روانه بازار کند که در رده متوسط ​​تا متوسط ​​رو به بالا بازار قرار می گیرند. این خودروها همچنین از نمونه کارها و فناوری های قدرتمند این برند بهره خواهند برد. پیش از این در ماه گذشته، ما اخباری مبنی بر ساخت یک ماشین توسط شیائومی را پوشش داده بودیم.

 

آیا شیائومی ماشین خواهد ساخت؟

 

این گزارش اضافه می کند که مدیر عامل شرکت شیائومی چندین ماه پیش با موسس خودروساز چینی NIO، در مورد ساخت یک ماشین ملاقات کرده است. یک منبع آگاه در این باره افزود که این پروژه می تواند “به زودی در این ماه یا ماه آینده” آغاز شود. همچنین گفته می شود که وانگ چوان، یکی از بنیان گذاران و معاون رئیس شرکت، پروژه ساخت خودرو شیائومی را بر عهده خواهد داشت.

شیائومی قصد دارد برای آغاز پروژه تولید خودرویش با خودروسازان داخلی چین مانند BYD و دیگر تولیدکنندگان قطعات خودرو وارد مذاکره شود و با همکاری آن ها پروژه تولید خودرو شیائومی را پیش ببرد.

خودرو شیائومی

خودرو شیائومی

قبلا گزارش شده بود که شیائومی قصد تولید مستقیم خودرو را ندارد و احتمال اینکه با خرید یک شرکت خودروسازی وارد صنعت خودروسازی شود بیشتر است که گزارش اخیر نشان می دهد این برند چینی پا را فراتر از تصورات می گذارد و به نظر می رسد به زودی باید شاهد برند شیائومی در جلوی ماشین های تولیدی این شرکت باشیم.

 

نظر شما چیست؟ شیائومی ماشین خواهد ساخت؟ و اگر اینطور شود، جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.irani

حالا فک ماشین در حد کمری بزنه به قیمت پراید🤦
یا اینجوری بگم بهتره، ماشین در حد لندکروز بزنه با قیمت راو۴🤦

david2arc

افرین مثال قشنگی زدی و دقیقن عمق مطلب رو رسوندی👍

Milad7

شیائومی اینجا آنجا شیائومی همه جا 😁😁😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی