حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر درون جعبه گلکسی A52 توان ۱۵ وات دارد اما این دستگاه تا ۲۵ وات پشتیبانی می کند

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

دیروز، سامسونگ گوشی های هوشمند میان رده Galaxy A52 و Galaxy A72 را در دومین رویداد Unpacked سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. هر دو گوشی از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می کنند. با این حال، یکی از آنها با شارژر ۱۵ وات عرضه می شود. بله، این طور است که شارژر درون جعبه گلکسی A52 توان ۱۵ وات دارد اما این دستگاه تا ۲۵ وات پشتیبانی می کند.

شارژر درون جعبه گلکسی A52

گلکسی A52 که به تازگی رونمایی شده با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات ارایه می شود. برای مقایسه، Galaxy A51 سال گذشته دارای یک باتری 4000 میلی آمپری کمی کوچکتر است و با شارژ ۱۵ وات ارایه می شود.

اما متأسفانه، دقیقا مانند گلکسی A51 قدیمی، گلکسی A52 هم با یک آداپتور معروف ۱۵ واتی سامسونگ عرضه می شود. از این رو، اگر کاربران بخواهند از حداکثر پتانسیل شارژ گوشی استفاده کنند، باید شارژر 25 وات را جداگانه خریداری کنند.

گلکسی A52

گلکسی A52

از طرف دیگر، مدل گرانتر یعنی گلکسی A72 به جای این شارژر معروف، با یک شارژر ۲۵ وات عرضه می شود. بنابراین خریداران این تلفن هوشمند دیگر نگران هزینه کردن برای یک شارژر سریع نیستند.

هر چند از بحث ما مشخص است اما گفتنی است که سامسونگ بر خلاف پرچمدار سری Galaxy S21 و حداقل در این نسل گوشی های خانواده گلکسی A هنوز اقدام به حذف شارژر از جعبه دستگاه ها نکرده است.

گفتنی است که گلکسی A52 با وجود مشخصات نه چندان چشمگیر و قیمت غیررقابتی در مقایسه با شرکت های چینی، ویژگی های مهم دیگری را نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال، این تنها تلفن موجود در این بخش است که دارای گواهینامه IP67 و ۳ آپدیت اساسی اندروید (۴ سال آپدیت امنیتی) است.

نظر شما چیست؟ گلکسی A52 را می پسندید؟ درباره شارژر ۱۵ وات چه حسی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

#نظرسنجی

از اونجایی که تو دنیای موازی الان راس 10 شبه میریم که اسرارآمیز ترین نظرسنجی‌ای که تا حالا داشتیم رو انجام بدیم…😂👽
تو دنیای این نظرسنجی شما نمیدونید به چه چیزی دقیقاً دارید رای میدید… اما هر کدوم از گزینه ها آینده رو تغییر میدند… 😶
24 ساعت فرصت دارید تا تغییر دلخواهتون رو انجام بدید…😊
بعد از این زمان رمز نظرسنجی شکسته میشه و گزینه های اصلی نمایان میشند…🤔
بیاید باهم آینده رو تغییر بدیم… سرنوشت گزینه درست رو انتخاب میکنه…🤨
تیکه بعدی عکسی که امروز منتشر شد رو براتون قرار میدم تا از کل ماجرا باخبر بشید… بعد پایان نظرسنجی عکس کامل که شامل گزینه های نظرسنجی‌مونه پخش میشه و میفهمین گزینه ها چیا هستن واقعا! 😍

comment image

آماده‌اید؟ سوالی بود حتماً بپرسید… تردید نکنید آینده بهتره!
پس بریم!

https://strawpoll.com/e5oxjzf7c

بازم دمش گرم حداقل شارژر تو جعبش هست.

afsoon

گوشی صد و سی دلاری شیائمی تو جعبه هجده واتی داره .گوشی صد و هفتاد دلاری اش ۲۲.۵ واتی.گوشی ۲۰۰ دلاری اش ۳۳ واتی .سامسونگ خیلی افتاده عقب تو این بحث .حتی پرچمدار هاش هم همینن .با این قیمت راحت میتونست فست چهل واتی تو جعبه داشته باشه حدالق .

Milad7

این شارژر ۱۵ واتی روی دوایس های سامسونگ قرار نیست بازنشست بشه🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)