حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر جدید فیلم Voyagers با حضور لیلی رز دپ، کالین فارل و تای شرایدن

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سینما، فیلم

آخرین تریلر فیلم Voyagers دیروز منتشر شد و تصاویر جدید این فیلم علمی-تخیلی برای دو دقیقه کامل ما را محسور خود کرد. در ادامه به نقل از Collider به بررسی آنچه در تریلر رخ داده است می پردازیم. همچنین تاریخ پخش فیلم و اسامی بازیگران در ادامه آورده شده است.

تریلر جدید فیلم Voyagers | وویجرز

تا به حال شده است که به این فکر کنید یک سرزمین آرمانی در فضا چه شکلی خواهد بود؟ فیلم جدید کمپانی لاینزگیت به این سوال پاسخ می دهد. نیل برگر بعد از فیلم اقتباسی Divergent برای نوجوانان، بار دیگر با یک فیلم علمی-تخیلی بازگشت. فیلم Voyagers ( فیلم مسافران فضایی) با بازی لیلی رز دپ (دختر جانی دپ)، کالین فارل، تای شرایدن، فیون وایتهد و ایزاک همپستد داستان ۳۰ نوجوان را نشان می دهد که به فضا فرستاده شده اند تا خانه ای جدید برای زندگی انسان پیدا کنند.

فیلم Voyagers

در تریلر فیلم دقیقا همان چیزی را می بینیم که از این کارگردان سنت شکن انتظار داریم. به نظر می رسد که فیلم Voyagers یک فیلم علمی-تخیلی ساده در فضا باشد که بخش هایی از آن از فیلم های دیگر وام گرفته شده است. نوجوانانی که در فضا می بینیم در واقع از طریق لقاح آزمایشگاهی متولد و پرورش یافته اند و احساسات آن ها از طریق نوشیدنی های شیمیایی سرکوب شده است. وقتی شرایدن، دپ و بقیه نوجوانان به این موضوع پی می برند، از مصرف داروها خودداری می کنند و برای اولین بار احساسات و تمایل و غرایز خود را تجربه می کنند. در پی آن شاهد خشونت و دعواهای بسیار، خوش گذرانی و هیجانات زیاد هستیم. در نهایت، عملکرد سفینه فضایی ضعیف می شود و به نظر می رسد که در فضا گیر بیافتند.

لیلی رز دپ شخصیت دختری را بازی می کند که نسبت به همه چیز بی علاقه و بی احساس است و در جایی می گوید که آن ها دیگر زمین را نخواهند دید.

آیا فیلم پیچ اشتباه ۷ ارزش دیدن دارد؟

کالین فارل در نقش رهبر و مسئول این گروه در کنار نوجوانان حضور دارد و به نظر می رسد که ایده اصلی نوشیدنی شیمیایی آبی رنگ متعلق به او بوده است و در صحنه ای نشان می دهد که او با زمین در حال مکالمه است و به آن ها می گوید که می خواهد اعتراف کند و با بچه ها صادق باشد.

در سال های اخیر استودیوهای زیادی سعی کرده اند با ساختن فیلم های ماجراجویانه و علمی-تخیلی با مخاطبان نوجوان ارتباط برقرار کنند. فیلم های Ready Player One, Ender’s Game, The 5th Wave, The Maze Runner و The Giver از جمله ی این فیلم ها هستند که همگی تا حدودی به موفقیت های تجاری و بزرگی دست یافته اند. علاوه بر فیلم Voyagers فیلم های علمی-تخیلی زیادی قرار است که برای نوجوانان در سال ۲۰۲۱ اکران شود که از جمله آن ها می توان به فیلم Chaos Walking با هنرنمایی تام هالند و دیزی ریدلی اشاره کرد.

فیلم Voyagers

تاریخ پخش فیلم Voyagers

فیلم Voyagers با حضور ستارگانی چون فارل و جمعی از بازیگران تازه وارد اما مشهور تیم قوی ای تشکیل داده است. همه این بازیگران به خصوص شرایدن پروژه های زیادی را در دست دارند. شرایدن اخیرا در فیلم بعدی جورج کلونی به نام The Tender Bar و فیلم پل شریدر به نام The Card Counter حضور دارد. فیلم The Tender Bar اقتباسی از کتاب تحسین شده The Things They Carried است که مربوط به جنگ ویتنام می شود. پس بهتر است قبل از اینکه شرایدن به یک سوپراستار تبدیل شود، فیلم Voyagers را در لیست فیلم های خود قرار دهیم. این فیلم در تاریخ ۹ آوریل (۲۰ فروردین ۱۴۰۰) در سینما اکران می شود. تریلر جدید فیلم را از این لینک می توانید مشاهده می کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

چه خوب که از divergent یاد شد… خوب فروخت اما نمراتش خوب نیست… اون زمان برای سن اون موقعمون خیلی خوب بود😁

یه عالمه فیلم قرار بود 2020 اکران بشه که کرونا………
بازیگرا و گریم بعضیاشون خیلی خوب بوده… ببینیم داستانش چجوریه

Milad7

ببینیم چی از اب درمیاد🤥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی