حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا فیلم پیچ اشتباه ۷ ارزش دیدن دارد؟

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | فیلم

اولین سری فیلم پیچ اشتباه مربوط به سال ۲۰۰۳ می شود و اکنون در سال ۲۰۲۱ سری هفتم این فرنچایز ترسناک ساخته شده است. خوشبختانه برای تماشای فیلم پیچ اشتباه ۷ نیازی نیست که قسمت های قبل را دیده باشید. در ادامه نقدی از این فیلم به نقل از digitalspy آورده شده است. توصیه می شود قبلا از دانلود این فرنچایز معروف، نقد و بررسی های آن را بخوانید.

آیا در فیلم پیچ اشتباه ۷ شاهد آدمخوارها خواهیم بود؟

فیلم پیچ اشتباه ۷ در واقع یک بازسازی از سری های قبل است و انتظار می رفت که یک شروع نو و جدید از این مجموعه خون و وحشت باشد و تمرکز اصلی آن بر روی آدم خوارهای تغییرشکل یافته مانند سه انگشتی و دندون اره ای باشد که آدم های بیچاره ای را که در مسیر آن ها قرار می گیرند، قربانی می کنند.

در پیچ اشتباه ۴ : آغاز خونین درباره پیشینه آدم خوارها توضیح داد. حال، آلن بی. مک الوری نویسنده فیلم اصلی، برای اولین بار برای ساخت فرنچایز در این اسلشر همکاری کرده است. هر چند که اصلا مشخص نیست او در این سری چه مسیری را در پیش گرفته است و تعداد کمی از طرفداران انتظار داشتند که فقط از یک آدم خوار جهش یافته استفاده نشود و موضوعات متفاوت و هیجان انگیز دیگری نیز به فیلم اضافه شود. در نهایت، ظاهرا فیلم پیچ اشتباه ۷ فقط اسم سری های قبلی را یدک می کشد و بعد از دیدن فیلم از خود می پرسید که هدف فیلم و ارتباطش با سری های قبلی چه بود؟

فیلم پیچ اشتباه ۷

هرچند که هیچ آدم خواری در این فیلم حضور نداشت، اما حداقل می بینیم که دوباره گروهی از افراد یک مسیر اشتباه را انتخاب می کنند و وارد مسیری می شوند که نباید می شدند. به جای آن که از مسیر آپالاچیا بروند، یک راه میانبر را انتخاب می کنند و سفر رویاییشان تبدیل به کابوس می شود.

جنیفر ( با بازی شارلون وگا) و داریوس ( با بازی آدین بردلی) در این سفر به همراه دوستانشان با قبیله فاندیشن روبرو می شوند؛ این قبیله خودکفا قرن هاست که در دل کوه ها زندگی می کنند و ورود افراد خارج از قبیله به محل زندگی آن ها برایشان خوشایند نیست.

قبیله فاندیشن به این تهدید خارجی واکنش نشان می دهد و یک جنگ خونین بین این دو گروه در می گیرد؛ در همین حین پدر جنیفر، اسکات ( با بازی متیو مودین) برای پیدا کردن دخترش به کوهستان می رود. اما آیا او برای نجات جان دخترش به موقع می رسد یا اینکه خود نیز با همان سرنوشت شوم مواجه می شود؟

فیلم پیچ اشتباه ۷

بخشی از مشکل فیلم پیچ اشتباه ۷ مربوط به داستان پدر جنیفر است. فیلم با جستجوی اسکات برای دخترش شروع می شود، در حالی که هنوز نشان نداده است که آن ها چگونه ۶ هفته پیش گم شده اند. از آنجایی که یک ماه بعد را نشان می دهد تا حدودی هیجان فیلم را از بین می برد چرا که می دانیم چه بر سرشان می آید؛ تنها چیزی که مشخص نیست پایان فیلم است. تنها بخش سرگرم کننده و هیجان انگیز فیلم در این است که نمی دانیم چند ثانیه بعد چه اتفاقی می افتد و اینکه آیا اسکات قهرمان داستان می شود یا خیر.

شاید اگر صحنه های جنیفر در کوهستان و جستجوی پدرش با هم تلاقی پیدا می کرد، می توانست ما را گمراه کند که این اتفاق ها همزمان رخ داده است. انگار که فقط منتظریم جنیفر در دام بیفتد و در حقیقت فیلم آنقدر بالا و پایین و پیچیدگی ندارد که شما را درگیر کند.

بعضی از لحظات فیلم آن طور که فکر می کنیم پیش نمی رود، مخصوصا در مورد صحنه هایی که از یک قبیله منزوی در کوهستان انتظار داریم. آن لحظات خیلی گذرا هستند و بقیه اتفاق ها به صورت متعارف و معمولی پیش می رود. هرچند، قبیله فاندیشن در مقایسه با سایر جوامع و قبیله های منزوی سنت های خیلی وحشتناک دارد.

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

احساس کلی منتقدان به فیلم پیچ اشتباه ۷ این است که آن را یک فرصت از دست رفته تلقی می کنند. چرا که مسیر اشتباه می توانست به جای صحنه های آشنا و بدون آدم خوار از این فرنچایز نهایت استفاده را ببرد و یک اسلشر فوق العاده ارائه دهد.

گفته می شود که یک سکانس گمراه کننده در آخر فیلم بیننده را بسیار غافلگیر می کند و نشان می دهد که این سری از پیچ اشتباه، فرنچایز این اسلشر را حیف کرده است.

فیلم پیچ اشتباه ۷

در فیلم مسیر اشتباه ۷ هیچ چیز شوکه کننده و هیجان انگیزی وجود ندارد. در همه صحنه ها احساس امنیت می کنید چرا که صحنه های هیجانی در حد استاندارد هستند. در واقع این فیلم برای طیف سنی نوجوان مناسب است. بزرگسالان می توانند در پیچ بعدی مسیر خود را عوض کنند و سری های قبلی را تماشا کنند. برای تماشای تریلر اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟ شما پیچ اشتباه ۷ را دیده اید؟ آن را به بقیه پیشنهاد می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قسمت ۵ بود اگه اشتباه نکنم خیلی رو اعصاب بود ۳ نفر کل یه شهرو نابود کردن

Mahdi

در کل همون قسمت اولش از همه بهتر بود

Milad7

من دیروز دیدمش واقعا افتضاح بود و هیچ ارتباطی به نسخه های قبلی نداشت
چندتا جوان برای تفریح به یه کوهستان میرن که از شانس به قبیله ای از افراد عادی از لحاظ چهره ( مثل قبلی ها عجیب الخلقه نیستن ولی با محیط اطراف قهرن) میفتن و کشت و کشتار شروع میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی