حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید گلکسی نوت سامسونگ متوقف نمی شود اما امسال منتظر آن نباشید

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

خب انگار هر چه به آغاز سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک می شویم شایعات آرام آرام رنگ واقعیت به خود می گیرند و طبق گزارشات، امسال نباید منتظر معرفی سری جدیدی از گلکسی نوت سامسونگ باشیم. بر اساس اعلام رسمی این شرکت، امسال خبری از معرفی این سری نخواهد بود اگر چه تولید گلکسی نوت به طور کامل متوقف نمی شود.

تولید گلکسی نوت سامسونگ

پیش از معرفی رسمی گلکسی اس ۲۱، بسیاری حدس می زدند سامسونگ نسخه اولترا این سری را با پشتیبانی از قلم S Pen عرضه می کند. گمانه زنی ها در آن زمان درست از آب در آمد اما سوال مهمی که بلافاصله پس از آن ایجاد شد که “پس سرنوشت سری نوت چه خواهد شد؟ آیا این حرکت سامسونگ دلیلی است بر توقف تولید این سری از گوشی های این شرکت است یا اضافه شدن این آیتم صرفا برای کمک به فروش بیشتر اس ۲۱ اولترا بوده است!”

سامسونگ اما هیچ صحبتی از عدم عرضه گلکسی نوت ۲۱ به زبان نیاورد تا به امروز که پس از گذشت حدود دو ماه از معرفی سری اس، بالاخره به شایعات گلکسی نوت واکنش نشان داده و سران شرکت تصمیم خود را صراحتا بیان می کنند.

تولید گلکسی نوت

تولید گلکسی نوت

به گزارش خبرگزاری کره ای DDaily و در پنجاه و دومین جلسه سهامداران، مدیر عامل سامسونگ الکترونیک، دون-جینگ کو، رسماً تأیید کرد که امسال هیچ دستگاهی از سری گلکسی نوت عرضه نخواهد شد. در ادامه به بخشی از صحبت های این مقام بلند پایه می پردازیم:

“ما پشتیبانی از قلم S Pen را در گلکسی اس ۲۱ اولترا به کار بردیم و در نتیجه برای ما و شرکت مشکل است که در نیمه دوم سال هم سری گلکسی نوت را با این ویژگی عرضه کنیم.” همچنین در پاسخ به علت این تصمیم می افزاید “اختلاف بین عرضه قطعات و تقاضا در بخش تولید زیاد است. ما هر روز صبح مشکل تأمین قطعات را بررسی می کنیم. نمی توان گفت این مشکلات به صورت کامل حل می شود، بنابراین این تصمیم را به صورت علنی مطرح می کنیم تا خللی از باب تجارت در این زمینه ایجاد نشود.”

قلم S Pen

پشتیبانی از S Pen

تا پیش از این پشتیبانی از قلم S Pen صرفا در انحصار گلکسی نوت بود. پس از آن اما این آپشن به گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز اضافه شد. حال با توجه به گزارشات، احتمال می رود سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی از گلکسی فولد ۳ و زد فلیپ ۲ رونمایی کند. طبق شایعات گلکسی فولد ۳ از قلم اس پن پشتیبانی می کند که با توجه به تولید و عرضه محدود تر آن نسبت به سری نوت، این تصمیم منطقی به نظر می رسد.

پشتیبانی از S Pen به گوشی های بیشتری از سامسونگ خواهد آمد

نظر شما راجع به این تصمیم سامسونگ چیست؟ برای اولین بار پس از ۱۰ سال، شاهد عرضه سری نوت نخواهیم بود (البته اگر از نوت ۷ به دلیل مشکلات سخت افزاری اش چشم پوشی کنیم)

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

😭😭😭😭😭
نههههههههههههههه

خداحافظ ای شعر شب های روشن🥺😢😢
سامسونگ داری با گلکسی نوت چیکار میکنی؟
انصافه آخه……!؟
سری نوت تو پرچمداریه که نقصای سری اس رو برطرف میکنه، درسته از لحاظ سخت افزاری از اس کمتره ولی حس بهتری نسبت به سری اس به مشتری میده.
با این کارت میخوای دیگه نوت رو نابود کنی.
😓😓😓😓

از لحاظ سخت افزاری هیچوقت کمتر نبوده
اگه بیشتر نبوده باشه
یه چیزم یادت رفت
طراحی و ارگونومی
باور کن درسته سریای اس معمولی و پلاس خیلی خوبن
ولی هم اس۲۰الترا و هم اس۲۱الترا واقعا بد دست هستن و کلفت

منظور من کلی نبود. مثلا بخش باتری نوت ۲۰ اولترا از اس ۲۰ اولترا کم تر بود ( به دلیل قلم ) یکی هم اگه دوربین رو بخوایم حساب کنیم مثلا تو تله فوتو تو نوت ۲۰ اولترا ۵ برابر بود اما تو اس ۱۰ برابر.
خیلی چیزای کم باهم تفاوت دارن وگرنه پرچمدار سامسونگی که بتونه مثلا خرابکاری سری لس رو جمع کنه فقط نوته.
اگه هم جای نوت فولد جایگزین بشه استراتژیه اشتباهی هست. چون فولد هنوز نوپاست و محافظ نمایشگرش فاجعست یکی هم به اون تکامل کامل دست پیدا نکرده که قیمتش نجومی بالاست.

قبلاً میگفتیم حداقل متن خبر رو نمی‌خونید مشکلی نیست، حالا دیگه زحمت نمی‌دید تیتر هم بخونید؟!
آخه لعنتی واضح نوشته که سری نوت قرار نیست از بین بره یا فولدها جایگزینش بشن و فقط اسنثناءً امسال نداریم نوت رو (سال بعد دوباره برمیگرده)؛ و با این وجود هنوز دارید از احتمالات حرف می‌زنید؟😂
جل‌الخالق…

کافیه فقط اس۱۰ و نوت ۱۰ و اس۲۰ و نوت ۲۰ رو مقایسه کنین تو طراحی چه قدر شیک ترن
جوری سری‌اس رو انگار یه بچه طراحی میکنه
سری نوت رو یه طراح حرفه ای و مجرب
:/
حیف‌این سریه به خاطر گوشیای تاشو چرت تولیدش متوقف شه
بگذریم که افت قیمت خیلی‌کمتریم نسبت به سری‌اس داره
جوری که اس۲۱الترا داره هم قیمت نوت ۲۰ الترا میشه :/
خدا کنه نوت ۲۲ تولید شه
چون دیگه گوشی نمیخرم

احسنت حرف دل من وخیلی سامسونگ بازایه دیگرو زدی سامی داره چیکارمیکنه بخدا لحظه شماری میکنم نوت ۲۲بیاد بخرمش نوت ۲۰ هم خوبه ولی باب دلم نیس دوس دارم۲۲ روبگیرم الان نوت۱۰دارم می ارزه ب اس۲۰ و۲۱ وحتی ۲۲ ک اگ بیاااد یااااحق

Mahdi

رسوایی برای ریلمی؛ آنتوتو امتیازات بالای گوشی ریلمی GT را غیرواقعی خواند

Mahdi

رسوای اصلا مگه واسش مهمه که حالا رسوایی حساب بشه😂😂

Mahdi

اینم مثل مدیاتک واسش مهم نیست

ریلمی جان خسته نباشی دلاور.
خداقوت پهلوان.😂

Mahdi

اقا توقف نکرده که دارید گریه می کنید😂😂امسال تولید نمیشه سال بعد انشالله

ما آیا گریه میکنیم😂😂

پیام نفر اول نگاه 😂😂

آهان.😂😂🤦🏻‍♂️
من فقط از 😢🥺😓 اینا استفاده کردم.😂🤦🏻‍♂️

Milad7

سری نوت به نسبت سری اس به من حس لاکچری تر بودن را منتقل میکنه😇😇😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی