حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی Note 21 Ultra سامسونگ را با نمایشگر ثانویه و دوربین سلفی زیر نمایشگر ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 18 دیدگاه | اسمارت‌فون، رندر، سامسونگ

سری Note سامسونگ، پیش از این یکی از محبوب‌ترین سری‌های سامسونگ بود. اما پس از انتشار بیانیه رسمی سامسونگ مبنی بر عدم تولید این سری در سال ٢٠٢١ میلادی، بسیاری از کاربران نا امید شدند. با این وجود، رندر گلکسی Note 21 Ultra سامسونگ، چشم انداز جدیدی از این گوشی را به کاربران هدیه می‌دهد. در ادامه، به طراحی احتمالی این گوشی در آینده خواهیم پرداخت.

رندر گلکسی Note 21 Ultra سامسونگ با طراحی نوآورانه

تولید سری گلکسی نوت ٢١ برای سال جاری میلادی، تکذیب شده بود. به همین دلیل، کاربران زیادی از این تصمیم ناراحت شدند. اما پیش از این، شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر بازگشت سری Galaxy Note 21 بودیم.

 

آیا سری گلکسی Note 21 سامسونگ در راه است؟

 

اما اجازه دهید به رندرهای جدید و جذاب منتشر شده از گوشی Galaxy Note 21 Ultra بپردازیم. به گزارش Sammy Fans، در اوایل سال جاری میلادی بود که سامسونگ اعلام کرد که امسال هیچ گوشی از سری Note رونمایی نخواهد شد. با این حال، مدیران سامسونگ تأیید کردند که گوشی‌های سری Galaxy Note در سال‌های آینده رونمایی خواهند شد و داستان زندگی این سری به اتمام نخواهد رسید. با این حال، ما در حال مشاهده انتشار شایعات منتسب به سری Galaxy S22 نیز هستیم. در هر صورت، به تازگی رندر گلکسی Note 21 Ultra سامسونگ با طراحی جذاب و شگفت آوری منتشر شده است. این رندرها، از طراحی نوآورانه این گوشی حکایت دارند.

اخیراً Ben Geskin، یکی از معتبرترین افشاگران حوزه فناوری، اقدام به انتشار رندری از گوشی Galaxy Note 21 Ultra کرده است. این رندرها، با کیفیت بالا و به طور واضحی منتشر شده‌اند. برجسته‌ترین نکاتی که در رندرهای منتسب به گلکسی Note 21 Ultra قابل مشاهده می‌باشند، نمایشگر ثانویه در قاب پشتی و نمایشگر بدون زائده هستند. در قاب پشتی گلکسی نوت ٢١ اولترا، سیستم دوربین اصلی چهارگانه به همراه فلش LED قابل مشاهده است. در کنار این سیستم دوربین نیز نمایشگر ثانویه دیده می‌شود. این نمایشگر، استفاده‌ای مانند گوشی Mi 11 Ultra خواهد داشت. استفاده از چنین قابلیتی در Galaxy Note 21 Ultra، آن را از نسل‌های قبلی متمایز می‌کند. به طور مثال، شما می‌توانید با استفاده از این نمایشگر ثانویه، درصد شارژ گوشی خود را چک کنید، سلفی بگیرید و یا ساعت را چک کنید. پنل این نمایشگر، از نوع AMOLED می‌باشد.

از سوی دیگر، هیچ زائده‌ای در نمایشگر این گوشی دیده نمی‌شود. این موضوع، می‌تواند بر استفاده از دوربین سلفی درون نمایشگر تأکید داشته باشد. با وجود عدم پیشرفت اساسی کیفیت دوربین سلفی‌های زیر نمایشگر، ممکن است امسال شاهد چنین اتفاقی در گوشی‌های هوشمند نباشیم. اما مشخصاً با گذر زمان، شاهد اتفاقات زیادی در این بخش نیز خواهیم بود. توجه داشته باشید که تمام این‌ها، پیش بینی هستند و هیچ یک از این نکات به طور رسمی تأیید نشده‌اند. بنابراین، بهتر است تا زمان انتشار دیگر شایعات، صبر کنیم. در نهایت باید بگوییم که طراحی این گوشی، تفاوت زیادی با گوشی‌های قبلی سری گلکسی Note خواهد داشت.

فکر می‌کنید که چنین طراحی در گلکسی نوت ٢١ اولترا به کار گرفته خواهد شد؟ نظر شما در مورد این سبک طراحی چیست؟ آیا سامسونگ حاضر به استفاده از نمایشگر ثانویه در این گوشی می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

الآن اگه همین بیاد که نمیاد
سامسونگ ترول ها از نبوغ سامسونگ میگویند و شیائومی را از طراحی های بدش مسخره میکنند ببینید کی گفتم
( البته نمیاد )

AL1K1NG

سلام
زد فلیپ
خدافظ

Mohammadreza

😂😂😂

S AH

سالام
می ۱۱ لایت
خ‌دا؟ حافظ

Auroro

خب احمق جان، درسته نمایشگر ثانویه داره ولی طراحیش با شیا فرق داره و این قشنگ ترم هست؛ در ضمن، اون برآمدگی یک متری رو هم نداره

S AH

۱_ لحنت ادبت رو میرسونه
۲_ تو الآن از کجا صخامتشو سنجیدی؟ نکنه خودت ساختیش ترول خان؟

Auroro

تو عکس مشخصه

البته اگر واقعی باشه

سلام شما خودت ترول شیا هستی ما چرا بیایم ترول بازی دربیاریم؟😁
خداحافظ….

الکی ننگ ترولی رو بر من نزن
زشت زسته چه اپل چه سامسونگ چه جی ال ایکس بعد اپن زشت این خوشگل خیلی مسخرست

Mahdi

مزخرفترین طراحی

علاوه بر اون ایمنیش خیلی کم میشه.

واسه می۱۱الترا هم همینو گفتم هر گوشی دیگه هم این صراحی رو بزنه میگم مزخرفه ، نوت۱۰پلاس مشکلی داشته که اون طراحی رو نمیزنه؟ فوق فوقش طراحی مثل می۱۰تی بزنن اگه سنسور دوربین بزرگه که من لزومی نمی بینم سنسور بزرگ بزارن

حالا خیلی خوبه که شرکتا میخوان به خاطر دوربین تو پرچمداراشون از پنل ثانویه استفاده کنن و به قول بعضی ها از شیا کپی میکنن ( حالا بماند… ) ولی از یه طرف از لحاظ طراحی و مقاومت خیلی نا امنه چون بیوفته زمین فاتحه گوشی خوندست.

Auroro

انگار تا قبلش با گوشی درخت قطع میکردیم

AŁɪ

اگه این طراحیش باشه مثل می ۱۱ الترا تخیلی هست ….😐😂

ramin123

خیلی تخیلی شده

Arsha

اوکب
خوبه
بد نیس

Arsha

اوکب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️