حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ ریلمی ۸ پرو چند روز قبل از معرفی رسمی منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | Realme، اسمارت‌فون، شایعات

ریلمی از سری جدید ریلمی ۸  در تاریخ ۴ فروردین پرده برداری خواهد کرد. هرچند ویدیوهای آنباکسینگ ریلمی ۸ پرو چند روز پیش از معرفی رسمی منتشر شده است. بیایید با هم نگاهی به محتویات درون جعبه و ویژگی های ریلمی ۸ پرو بیاندازیم.

آنباکسینگ ریلمی ۸ پرو چند روز قبل از معرفی رسمی منتشر شد

اول از همه باید بگوییم که دو رنگ مختلف از ریلمی ۸ پرو برای دو بررسی کننده مختلف فرستاده شده است. این رنگ ها آبی بیکران و مشکی بی کران هستند. علاوه بر این گفته می شود که این گوشی در رنگ زرد روشن که در تاریکی درخشش دارد، عرضه خواهد شد.

محتویات داخل جعبه ریلمی ۸ پرو

آنباکسینگ ریلمی ۸ پرو وجود شارژر ۶۵ وات درون جعبه را تایید می کند

به لطف ویدیو آنباکسینگ ریلمی ۸ پرو که توسط Tech Spurt منتشر شده است ما می دانیم که اقلام داخل جعبه گوشی به شرح زیر است:

  • ریلمی ۸ پرو (در این ویدیو، رنگ مشکی بیکران)
  • قاب محافظ TPU (سیلیکونی)
  • پین سیم کارت، اسناد گوشی
  • کابل شارژ USB-A به USB-C
  • شارژر سوپردارت ۶۵ وات

قاب محافظ TPU در جعبه ریلمی ۸ پرو قرار داده شده است

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، ریلمی قاب TPU و شارژر را داخل دستگاه قرار داده است. این تغییر خوشایند است، مخصوصا که شرایط این روزها بر خلاف این حرکت در حال تغییر است و کاربران نیز از آن اسقبال نمی کنند.

طراحی ریلمی ۸ پرو

ریلمی ۸ پرو در سه رنگ عرضه خواهد شد

در هر حال، ریلمی ۸ پرو به همراه درگاه اختصاصی میکرو SD ، جک صدای ۳.۵ میلیمتری و یک محافظ صفحه از پیش نصب شده عرضه می شود. در سمت راست بدنه، دکمه پاور و صدا قرار دارد و سینی سیمکارت و کارت حافظه میکرو SD در سمت چپ دستگاه می باشد. USB Type-C و اسپیکرها در کنار میکروفون اصلی و جک صدای ۳.۵ میلیمتری در پایین دستگاه و یک میکروفون ثانویه نیز در بالای دستگاه قرار دارند.

در پشت دستگاه لوگو بزرگی با عنوان «جرات پرش داشته باش» و یک دوربین چهارگانه مربعی شکل قرار گرفته است و برند ریلمی نیز در سمت چپ پایین دستگاه می باشد. نسخه مشکی دارای بافت خاصی است و بر اساس ویدیو آنباکسینگ ریلمی ۸ پرو می توان گفت که پنل پشتی دستگاه پلاستیکی است. در جلوی گوشی، یک صفحه نمایش امولد با حفره دوربین سلفی در گوشه ی سمت چپ بالای آن قرار دارد.

ویژگی های ریلمی ۸ پرو (تایید شده در ویدیو)

ریلمی ۸ پرو دارای دوربین چهارگانه می باشد

تا به اینجای کار، ریلمی تایید کرده است که این دستگاه از مجموعه دوربین چهارگانه با یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. جدا از این، رابط کاربری ریلمی ۸ پرو Realme UI 2.0 می باشد که بر پایه اندروید ۱۱ است. همچنین این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد.

گفته می شود که رابط کاربری Realme UI 2.0 دارای ویژگی هایی همچون پشتیبانی از ژست های حرکتی، شخصی سازی تم جهانی، بهبود حالت تاریک و صفحه همیشه روشن، پشتیبانی از لانچرهای شخص ثالث، حریم شخصی قوی، و … می باشد. شما می توانید برای دیدن نمونه عکس های دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی، ویدیو آنباکسینگ ریلمی ۸ پرو را در اینجا مشاهده کنید. هرچقدر به تاریخ معرفی ریلمی ۸ پرو نزدیک تر شویم، جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد و ما آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلی زشته😕😕

Milad7

نوشته ی پشتش زیاد جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد