حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | تست، دوربین، سامسونگ

گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ با دوربینی مشابه با گلکسی نوت ۱۰ لایت وارد بازار شده است. در حقیقت روی کاغذ خیلی شبیه به هم هستند. به همین دلیل نمی توان انتظار زیادی در بخش دوربین از آن داشت. امتیاز DxO دوربین گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ منتشر شده و همین موضوع را تایید می کند.

امتیاز DxO دوربین گلکسی زد فولد ۲

سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G که شهریور ۹۹ معرفی شد، جانشین این برند برای اولین نسل Galaxy Z Fold است که در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

این دستگاه دارای نمایشگر بیرونی بزرگتری است (6.2 در مقابل 4.6 اینچ در نسخه اول)، و صفحه نمایش بازشده در داخل یک صفحه نمایش AMOLED مربعی طور 7.6 اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز (در برابر 60 هرتز در Fold 1) است. وزن این دستگاه تاشو 282 گرم است.

گلکسی Z Fold 2 مجهز به چیپست کوالکام Snapdragon 865 Plus بود و در اصل تبلتی است که می توانید در جیب خود قرارش دهید. صحبت از جیب شد و باید بگویم که جیبتان باید عمیق باشد، زیرا Z Fold 2 حدود ۲۰۰۰ یورو قیمت دارد.

از نظر عکاسی، Galaxy Z Fold 2 دارای سه دوربین اصلی است. در این ترکیب ما شاهد استفاده از یک استاندارد با لنز f/1.8، فاصله کانونی ۲۶ میلی متر با فوکس دوال پیکسل PDAF و لرزشگیر OIS است. دوربین فوق عریض با لنز f/2.2 و فاصله کانونی 12 میلی متر معادل؛ و یک دوربین تله فوتو با لنز f/2.4 با فاصله کانونی معادل 52 میلی متر است. هر سه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی همراه هستند.

اجازه بدهید مشخصات دوربین گلکسی زد فولد ۲ را با هم به صورت خلاصه مرور کنیم:

مشخصات اصلی دوربین:

  1. ۱- دوربین اصلی: سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.8 میکرومتری، لنز دیافراگم f/1.8 با فاصله کانونی معادل 26 میلی متر ، OIS ، PDAF دو پیکسل
  2. ۲- دوربین فوق عریض: سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.12 میکرومتری، لنز دیافراگم f/2.2 با فاصله کانونی معادل 12 میلی متر
  3. ۳- دوربین تله فوتو: سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.0 میکرومتری، لنز دیافراگم f/2.4 با فاصله کانونی معادل 52 میلی متر
  4. ۴- فلاش LED
  5. ۵- فیلم 4K / 60 فریم در ثانیه (تست شده با سرعت 4K / 30 فریم در ثانیه)

اما امتیاز این دستگاه چقدر خواهد بود؟

همچنین در لیست کلی DxO آن را در بین دستگاه های اقتصادی یا پرچمدارهای چند نسل قبل می بینیم:

نظر شما درباره عملکرد دوربین گلکسی زد فولد ۲ چیست؟ برای مطالعه بررسی کامل DxO از لینک منبع مطلب اقدام کنید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

از پیکسل 4a کمتر شده😐😑

Mahdi

یعنی واقعاً با اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین ۳گانه اینقدر گرفت

Milad7

بسیار ضعیف! البه از دید دگزو!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)