حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر جدید فیلم کروئلا منتشر شد؛ بازگشت به دنیای ۱۰۱ سگ خالدار

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سینما، فیلم

آخرین تریلر فیلم کروئلا که هم زمان با مراسم گرمی منتشر شد جزئیات جدیدی از داستان کروئلا با بازی اما استون می دهد که نشان از بازگشت به دنیای شرور ۱۰۱ سگ خالدار دارد. دیزنی در این لایو اشکن، داستان کروئلا دویل را از منظر جدیدی به تصویر می کشد.

تریلر جدید فیلم کروئلا | Cruella و ارتباط آن با ۱۰۱ سگ خالدار

تصویری که هواداران از کروئلا دارند با هنرنمایی گلن کلوز در سال ۱۹۹۶ در ۱۰۱ سگ خالدار عجین شده است؛ کروئلا در آن فیلم توله سگ های خالدار را دزدیده بود تا با پوست آن ها برای خود کت خزدار بسازد. در این فیلم جدید، اما استون نقش کروئلای جوان را بازی می کند؛ زمانی که او را استلا صدا می کردند و آرزو داشت طراح مد شود.

به نقل از Screenrant در فیلم کروئلا جدید اما تامپسون، کربی هاول-بپتیست، جوئل فرای، پل والتر هاوزر، مارک استرانگ و امیلی بیچام بازی خواهند کرد. این لایو اکشن توسط کریگ گلیسپی کارگردانی می شود و احتمالا در ماه مه (خرداد) اکران می شود. اولین تریلر فیلم کروئلا را دیزنی ماه گذشته منشتر کرد که باعث دو دسته شدن هواداران در فضای مجازی گشت. بسیاری از طرفداران با این موضوع مشکل دارند که علی رغم تمایل شدید کروئلا به کشتن سگ ها، فیلم جدید تلاش می کند که تصویر او را انسانی نشان دهد. البته باید منتظر اکران فیلم ماند تا به شخصیت واقعی کروئلا پی برد، هرچند که دیزنی مشخصا نگاه جدیدی به ریشه های اخلاقی دویل انداخته است.

اما استون در فیلم کروئلا

اما استون در فیلم کروئلا

فیلم کروئلا در ابتدا برای اکران در سینما در ماه دسامبر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود. اما به دلیل شیوع کرونا، ساخت این فیلم همانند بسیاری از فیلم‌های دیگر به تعویق افتاد. در نهایت قرار شد این فیلم در ۲۸ ماه مه (۷ خرداد ۱۴۰۰) سال ۲۰۲۱ در سینما اکران شود.

اسنیک پیک دیزنی با صحنه ای از استلا در خانه مد معروف لندن آغاز می شود. فقط به جای اینکه طراحی لباس انجام دهد، در حال نظافت است. سپس می گوید: «من برای هدف بزرگ تری به این دنیا آمده ام.» بعد از آن نشان می دهد که در مقابل بارونس قرار می گیرد و سعی می کند در حضور عموم حرکات نمایشی اجرا کند.

لیگ عدالت : جوکر و بتمن متحد می شوند

اولین تریلر کروئلا با فیلم های دی.سی مثل جوکر و پرندگان شکاری قابل قیاس بود. هرچند که تریلر جدید کمی آرام تر از تریلر قبلی است، اما بازهم شباهت هایی با فیلم های گفته شده دارد. واضح است که دیزنی در تلاش است تا به جای یک داستان ساده شرورانه، از شخصیت کروئلا به عنوان یک ضدقهرمان بهره بیشتری ببرد. این بدین معنی نیست که دیزنی می خواهد کارهای او را انسانی نشان دهد یا حتی او را آزاد و رها نشان دهد، این تنها به این معنی است که دیزنی می خواهد کروئلا را آن طور که او خودش را می بیند به تصویر بکشد؛ یعنی او قهرمان داستان خودش است.

فیلم کروئلا و جوکر

کروئلا دویل به طور قطع یک انتخاب عالی از طرف دیزنی بود تا ریشه ها و گذشته شخصی او را نشان دهند و امیدواریم که دیزنی این شخصیت را تا جایی که ممکن است تاریک و خشن جلوه دهد. گلیسپی هنر خود را سابقا در فیلم I, Tonya برای شخصیت پیچیده تونیا نشان داده بود. اگر او بتواند همان هنر و توانایی را در فیلم کروئلا نیز به عرصه نمایش بگذارد، تماشاگران زیادی را به خود جذب می کند. باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا با یک چیز خارق العاده روبرو هستیم یا یک سبک معمولی و شسته و رفته.

برای تماشای تریلر جدید فیلم کروئلا اینجا را کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چرته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی