حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی A52 سامسونگ رسما مشخص شد: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

پس از شایعات فراوان درباره خانواده گلکسی A 2021 به نظر می رسد که تنها ۱ هفته تا معرفی رسمی آن ها فاصله داریم. بله، امروز تاریخ معرفی گلکسی A52 سامسونگ رسما مشخص شده و ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ خواهد بود. البته که همراه با این دستگاه گلکسی A72 هم باید معرفی شود و شاید دستگاه های دیگر. در حقیقت مراسم معرفی می شود چهارشنبه هفته آینده ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه که به صورت آنلاین هم خواهد بود.

تاریخ معرفی گلکسی A52 سامسونگ

این مراسم معرفی که شرکت کره جنوبی آن را Galaxy Awesome Unpacked (به یاد بارنی در How I Met Your Mother؟ 😉) می نامد. این مراسم به صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق کانال رسمی سامسونگ در YouTube پخش مستقیم می شود.

سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A72 با زوم 30X و بلندگو استریو و در بعضی بازارها بدون شارژر ارایه خواهد شد

سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A72 از جمله مورد انتظارترین تلفن های هوشمند سال ۲۰۲۱ هستند، چرا که همانند نسل های قبلی شان انتظار می رود که جز پرفروش‌ترین موبایل های این شرکت باشند. حدس زده می شود که این گوشی ها دارای مدل های 4G و 5G هستند.

اگرچه سامسونگ به طور واضح در مورد محصولاتی که قرار است در این مراسم به بازار عرضه شود، جزئیاتی را ذکر نکرده است، اما کلمه “Awesome” می تواند به سری A اشاره کند. اگر طبق گزارش های اخیر پیش برویم انتظار می رود اینها Galaxy A52 و Galaxy A72 باشند.

جعبه گلکسی A52 سامسونگ قبل از معرفی لو رفت: تایید گواهی IP67 و لرزشگیر اپتیکال دوربین

اگر به یاد داشته باشید،‌ چند روز پیش جعبه گلکسی A52 لو رفت و موارد زیادی را برای شما مشخص کرد.

وقتی جعبه گلکسی A52 را باز کنید احتمالا باید با تصویر زیر رو به رو شوید. خبر خوب اینکه شارژر درون جعبه هست که به نظر fast Charger هم می رسد اما متاسفانه هندزفری درون آن دیده نمی شود. به جز آن خود Galaxy A52 را می بینیم، دستگاهی که طبق عادت سامسونگ، مشخصات سخت افزاری برجسته آن روی پلاستیکی نوشته شده و دستگاه درون آن قرار دارد.

البته بعدا مشخص شد که سامسونگ با این تلفن های هوشمند را در بازارهای خاصی با شارژر درون جعبه ارایه نخواهد کرد. در برخی مناطق، اما شارژر ۱۵ واتی درون جعبه قرار خواهد داشت، حتی اگر این گوشی ها از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی کنند!

جعبه گلکسی A52

جعبه گلکسی A52

اجازه بدهید از گزینه پایین مشخصات شروع کنیم. گواهی IP67 شاید به پای گواهی IP68 پرچمدارها نرسد اما به هر حال حضورش روی یک گوشی اقتصادی کاملا خوشحال کننده است. با این گواهی قرار است که موبایل شما تا عمق ۱ متری برای غوطه ور شدن در آن به مدت ۳۰ دقیقه، ضد آب باشد. همچنین از ورود هرگونه گردوغبار به بدنه آن جلوگیری می شود.

دومین گزینه مربوط به OIS یا لرزشگیر اپتیکال دوربین اصلی می شود. این یک اتفاق خوب برای گوشی اقتصادی است چون این دستگاه ها معمولا در بخش دوربین با مشکل مات شدن تصاویر در اثر لرزش دست روبه رو هستند.

گزینه سوم که مربوط به نمایشگر بود را برای آخر گذاشتم چون باید درباره آن بیشتر صحبت کنیم. امسال سری ردمی نوت ۱۰ (در بعضی مدل ها) به نمایشگر ۱۲۰ هرتز OLED مجهز شده اند. ما انتظار داریم که رقیب مستقیم آن در محصولات سامسونگ که سری ۵ خانواده Galaxy A (و گاها سری ۷ آن) هستند، به این ویژگی مجهز باشند. پیش از این هم شایعه آن را شنیدیم اما آنطور که پیداست و در بخش نمایشگر گلکسی A52 می بینیم، خبری از عبارت 2X که معمولا سامسونگ برای توصیف نمایشگر ۱۲۰ هرتز خود از آن استفاده می کند، نیست.

این می تواند ۲ معنی داشته باشد. اول اینکه شاید نمایشگر ۹۰ هرتز باشد که به نظر من احتمال آن کم است. دوم آن که شاید نمایشگر ۶۰ هرتز باشد که به نظر من احتمال آن زیادی است. چرا؟ چون رفرش ریت بالا برای مشخصات یک موبایل و در بازار حال حاضر، بسیار مهم است. اگر گلکسی A52 یا حداقل این مدلی که در تصویر می بینید (مشخص نیست که مدل 5G یا مدل 4G باشد.) به رفرش ریت بالا مجهز می بود، همانند OIS که در بخش دوربین در کنار رزلوشن ۶۴ مگاپیکسلی به آن اشاره شده است، رفرش ریت بالاتر از ۶۰ هرتز هم در کنار نمایشگر Infinity O اشاره می شد.

به هر صورت هنوز هیچ چیز قطعی نیست. همچنین ما تصویری از طراحی دوربین گلکسی A52 و البته نمایشگر آن در حالت روشن هم داریم که می توانید ببینید:

قاب پشتی گلکسی A52

قاب پشتی گلکسی A52

قاب پشتی گلکسی A52 احتمالا مانند گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی اس ۲۱ از جنس پلاستیک مات باشد. از نظر ظاهری اما به نظر من زیباست.

نظر شما چیست؟ منتظر رونمایی از گلکسی A52 و گلکسی A72 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به ایران بیاد میخرمش👌🏻👌🏻

5G

کلا دیگه از سامسونگ متنفر شدم😒
فقط پرچمدار هاش دوست دارم

مطمئن باش شیائومی و سایر برندا هم که میانرده هاشو نصف قیمت سامسونگ میده بیرون در آینده با هموت قیمت سامسونگ عرضشون میکنن.
درضمن سامسونگ با استراتژیشه که تو چند سال میزان بالاترین فروش رو داشته.

Mahdi

a72دقیقا تو پردازنده چه پیشرفتی کرده با رسم شکل توضیح دهید ۳ نمره

Mahdi

🕹️۷۳۰ معمولی ⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬅️⬇️
⬅️🚧۷۲۰ جی 🏎️🏎️🏎️🏎️🧨🧨🧨🧨👾👾👾🖍️🖍️🖌️📽️🎥🎞️🔋💉💉💉🔬🔬🔬🔭🔭📡🧯🧲📌✂️✂️✂️🖍️✏️✏️✏️🕧🗡️⚔️🔐

Mahdi

۲ میدم چون کامل رسم نکردی😂😂

Mahdi

👡🎾🧍

Taha

استاد رسم شکل های تا منظم 😂👌

Taha

تا: نا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)