حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت اکسپریا پرو سونی را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، تماشا کنید، سونی

اکسپریا پرو سونی یکی از خاص ترین و “غیرعمومی ترین” گوشی های پرچمدار اندرویدی (یا اصلا گوشی هوشمند) موجود است. سونی این موبایل را به عنوان نمایشگر دوربین های فول فریم حرفه ای با قابلیت استریم ویدیو 4K تعبیه کرده است. به این صورت متوجه می شوید که قیمت ۲۵۰۰ دلاری آن برای کسی که بداند با آن می تواند چکار کند، منطقی خواهد بود اما برای خیلی از کاربران خیر. به هر صورت می خواهیم امروز تست مقاومت اکسپریا پرو سونی را ببینیم. دستگاهی که با بدنه نسبتا خشن طراحی شده اما جنسش پلاستیک است.

تست مقاومت اکسپریا پرو سونی

تست مقاومت اکسپریا پرو سونی

تست مقاومت اکسپریا پرو سونی

سونی اکسپریا پرو سونی با هندزفری و شارژر درون جعبه ارایه می شود. این برای یک گوشی ۲۵۰۰ دلاری خیلی دور از انتظار نیست، هر چند که این دستگاه پیش از ترند حذف هندزفری و شارژر از جعبه، طراحی و تولید شده است.

جالب که وقتی دستگاه را باز می کند، با برچسبی روی قاب پشتی شاهد عبارت “ساخته شده در تایلند” هستیم. به هر صورت، اینجا تست مقاومت است و نه آنباکسینگ.

 

نمایشگر 4K OLED اکسپریا پرو یکی از نظیرترین ها در بازار است. این پنل با نگاه خاص ژاپنی، بدون زائده در نظر گرفته شده (هر چند که به قیمت حاشیه های بزرگتر تصویر تمام شود) و البته رزلوشن 4K آن دقیقا مرز پیشرفت رزلوشن نمایشگر موبایل است.

این نمایشگر با شیشه گوریلا گلس ۶ مجهز شده و مقاومتش در برابر خراشیدگی مانند دیگر پرچمدارهای موجود در بازار است. بدنه پلاستیکی در برابر خراشیدگی مقاومتی ندارد اما دکمه ها فلزی هستند. نمایشگر 4K در مقابل شعله مقاومت خوبی دارد که دوباره پیکسل ها بازیابی می شوند و این نکته مثبتی است.

در نهایت برای تست خم شدن اکسپریا پرو می بینیم که این دستگاه با انعطاف ناچیز تلاش می کند که فشار را تحمل کند و در مجموع دستگاه با سربلندی از این تست خارج می شود.

نظر شما درباره کیفیت ساخت Xperia Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم سونی ، بیشتر عاشق اکسپریا ۵ مارک 2

c.T.S.A.c

:-X

Mahdi

خوبه

Milad7

کیفیت تا بی نهایت👻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)