حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژر ۱۲۰ وات گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 Pro چقدر است؟

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | تست، تماشا کنید، نوبیا

دیروز برای شما نوشتیم که گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی رسما معرفی شد. مدل پرو با باتری کمی کوچکتر اما شارژر ۱۲۰ وات ارایه می شود. شاید بپرسید خب سرعت شارژر ۱۲۰ وات گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 Pro چقدر است؟ بیاید با هم در واقعیت ببینیم که این دستگاه با چه سرعتی از ۳ تا ۱۰۰ درصد شارژ می شود.

سرعت شارژر ۱۲۰ وات گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 Pro

به گزارش Gsmarena دیروز شاهد گوشی های گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و 6 Pro بودیم. مدل پایه با شارژ سریع ۶۵ وات ارائه می شود در حالی که Pro توان آن را به ۱۲۰ وات افزایش می یابد که نوبیا ادعا می کند می تواند فقط در مدت ۱۷ دقیقه باتری را از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کند. این عدد بسیار جذابی است اما در واقعیت چطور؟

اندازه شارژر ۱۲۰ وات نوبیا

اندازه شارژر ۱۲۰ وات نوبیا

همانطور که در تصویر بالا می بینید، اندازه شارژر ۱۲۰ وات نوبیا نه خیلی کوچک است و نه خیلی بزرگ که بخواهد غیرقابل تحمل به شمار برود. به لطف وبلاگ نویس چینی به نام Zhong Wenze ما می توانید زمان شارژ Red Magic 6 از ۳ تا ۱۰۰ درصد را ببینیم.

در ابتدای فیلم به وضوح می توان دید که دستگاه ۳ درصد شارژ دارد. این دستگاه به سرعت موفق می شود فقط در 10 ثانیه به 4٪ برسد و بعد از ۱ دقیقه با شارژر ۱۲۰ وات GaN (نیترید گالیم) به 15٪ می رسد.

پس از پنج دقیقه باتری Red Magic 6 Pro روی ۵۶ درصد بود و ۷ دقیقه بعد (یعنی ۱۲ دقیقه از ابتدا) این دستگاه به ۱۰۰ درصد می رسد. این عدد واقعا اعجاب آور است. بیاید ویدیو این تست را ببینیم:

 

 

بدیهی است که این یک آزمون علمی نیست اما به ما کمک می کند تا در مورد سرعت واقعی شارژ ۱۲۰ وات نوبیا به دید خوبی برسیم. از زاویه دیگر بد نیست که تست می شد دمای دستگاه و شارژر در این ۱۲ دقیقه به چه عددی می رسد اما خب اینطور نشد. البته پیش از این ما مقاله کلی درباره آن داریم که شارژر ۱۲۰ وات چقدر موبایل را داغ می کند:

شارژر ۱۲۰ وات چقدر موبایل را داغ می کند؟

نظر شما چیست؟ شارژر ۱۲۰ وات نوبیا را پسندیدید؟

سرعت شارژر ۱۲۰ وات شیائومی می ۱۰ اولترا دقیقا چقدر است؟

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بنظرم بزور نمیشه باتری رو بدون آسیب با سرعت شارژ کرد شک نکنید عمر باتری این دستگاه ها کمتر از شارژر زیر ۳۰ وات هست

c.T.S.A.c

مشمام! این سرعت شارژ شدن مطمعن نیستم ولی در دراز مدت خاخور باتریو به رحمت الهی میبره ولی اگه بدون هیچ نگرانی و اسیبی میشید این اتفاق بیوفته ، فکرشو بکنید چه عالی میشد؟..! اینکه گوشی منفجر نشه هم یه چیز دیگست/

Taha

اوه رشتی ایسی که ره😁

c.T.S.A.c

😉

رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود،
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.
شما چینی های عزیز چرا تو بحث شارژر دنبال عدد و رقم هستید؟؟ گوشی با ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت باتری با شارژر ۵ وات بهتر از ۴۵۰۰ با ۱۲۰ وات عمر میکنه.
…………………
یکم مثل سامی و اپل باشید.

Mahdi

به جای سرعت شارژ دنبال تقویت باتری باشید

david2arc

داداش البته که ظرفیت باطری مهمممه… با این حال، سرعت شارژ شدن خیلی خیلی کار راه بندازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)