حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی XCover 5 را ببینید

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

خانواده XCover سامسونگ شامل محصولات مقاومش می شود. اگر شما طرفدار این دسته هستید، این مطلب برای شماست تا گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی XCover 5 را ببینید. دستگاهی با طراحی خاص که قرار است تلاش کند، نشکند.

گلکسی XCover 5

به گزارش Gsmarena، سامسونگ در حال آماده سازی ارایه جدیدی در سری گوشی های هوشمند مقاوم خود است. ما قبلا گلکسی Xcover 5 را دیده ایم. همچنین در گواهینامه های مختلف و هم در برخی از گزارش ها درباره آن صحبت شده بود.

گلکسی XCover 5

گلکسی XCover 5

این گوشی باید در ماه جاری رسما معرفی شود و شایعات می گوند که با قیمت خرده فروشی 289 تا 299 یورو در اروپا ارایه خواهد شد. این دستگاه تنها در یک رنگ ارائه می شود، چیزی که می توانید در رندرهای تازه درز شده مشاهده کنید. سامسونگ آن را Graphite Black می نامد و با یک نوار فرمز دور دوربین و دکمه خاص همراه است.

گفته می شود گلکسی Xcover 5 دارای صفحه نمایش لمسی 5.3 اینچی با رزلوشن 720در 1480 و پنل LCD است که با Gorilla Glass 6 پوشانده شده است. این گوشی با گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار و همچنین گواهی نظامی MIL-STD 810G همراه است.

تراشه ۸ نانومتری اگزینوس ۸۵۰ سامسونگ برای دستگاه‌های اقتصادی خواهد بود

ایکس کاور ۵ مجهز به چیپست Exynos 850 ، همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، است. از دو سیم کارت هم پشتیبانی می شود. در قسمت پشتی شما یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با f/1.8 . فلاش LED دارید، در حالی که در جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی وجود دارد. باتری 3000 میلی آمپری است و از شارژ 15 وات پشتیبانی می کند. Xcover 5 دارای اندروید ۱۱ است. ابعاد گوشی 147.1 در 71.6 در 9.2 میلی متر بوده و وزن آن 172 گرم است.

نظر شما چیست؟ طرفدار گوشی مقاوم هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)