حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریال وانداویژن محبوب تر از سریال بریجرتون

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

سریال بریجرتون با تماشای ۸۲ میلیون خانوار تنها ۲۸ روز پس از کریسمس به عنوان پربیننده ترین سریال نتفلیکس معرفی شد. از طرفی دیگر سریال وانداویژن با وجود اینکه در اواسط ماه ژانویه پخش شد، پربیننده ترین سریال ماه ژانویه شد. در ماه ژانویه فقط سه قسمت از WandaVision پخش شده بود که توانست رکورد بیننده های سریال بریجرتون را بزند. در ادامه به نقل از BGR می بینیم که این رتبه بندی ها به چه صورت انجام گرفته است.

سریال وانداویژن پربیننده تر از سریال بریجرتون

سریال بریجرتون که پخش آن از نتفلیکس از کریسمس شروع شده بود، به عنوان پربیننده ترین سریال تلویزیونی شناخته شد. تنها در ۲۸ روز اول پخش این سریال ۸۲ میلیون خانوار ماجراهای خانواده بریجرتون را دنبال می کردند. سریال بریجرتون در ۸۳ کشور به عنوان پربیننده ترین سریال شناسایی شد. نتفلیکس پیشتر برای فصل دوم این سریال قرداد خود را عقد کرده است تا به ادامه ماجراجویی های عاشقانه از این نسخه متفاوت دوره ریجسنی انگلستان بپردازد. در عین حال که بینندگان در حال کشف این روابط عاشقانه به روایت بانو ویسلداون بودند، یک سریال تلویزیونی دیگر در حال اوج گرفتن بود و موفق شد در ماه ژانویه نظر بینندگان را به سمت خود معطوف کند. این سریال چیزی نیست جز سریال مارول وانداویژن که از ۱۵ ژانویه از دیزنی پلاس پخش می شود.

سریال بریجرتون

رگه جین پیج در نقش سایمن بست و فیبی دنور در نقش دفنی بریجرتون در سریال جدید نتفلیکس به نام بریجرتون

بنا به گزارش Variety علی رغم تفاوت زیاد این دو سریال، اولین سریال مارول برای دیزنی پلاس بسیار مورد توجه قرار گرفت. تمامی قسمت های سریال Bridgerton در کریسمس منتشر شد و این به این معنی است که بینندگان می توانستند تمام ۱۰ قسمت را فورا تماشا کنند. اما دیزنی هر هفته فقط یک قسمت را پخش کرد؛ این استراتژی را قبلا نیز برای دو فصل اول The Mandalorian به کار گرفته بود. در نتیجه تا پایان ماه ژانویه یعنی حدود یک ماه پیش، فقط سه قسمت از سریال WandaVision از دیزنی پلاس پخش شد. این سریال هنوز به پایان خود نرسیده است و طبق برنامه ریزی ها آخرین قسمت آن در اولین جمعه ماه مارس(همین جمعه) پخش خواهد شد. همین موضوع کافی بود تا سریال WandaVision با اندازه گیری پلتفرم ها در سرویس های ارائه دهنده تجزیه و تحلیل متصل به تلویزیون TVision به عنوان پربیننده ترین عنوان ماه ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شود.

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

شاخص تماشای سریال ها چگونه است؟

شاخص تماشای سریال وانداویژن ۸۱۲۷ بود. این بدان معناست که این سریال با توجه به اندازه گیری های TVision در سراسر پلتفرم های SVOD، ۸۱.۳ بار بیشتر از حد میانگین تماشا شده است. بریجرتون با امتیاز ۶۸۰۸ در جایگاه دوم قرار گرفت. جدیدترین فیلم پیکسار از دیزنی پلاس نیز درست هم زمان با سریال بریجرتون پخش شد. انیمیشن روح (Soul) با امتیاز ۶۵۳۷ رتبه سوم را کسب کرد.

سریال وانداویژن

سریال وانداویژن به عنوان پربیننده ترین سریال در ماه ژانویه اعلام شد

اگر خاطرتان باشد نتفلیکس اعلام کرد که ۸۲ میلیون خانوار، سریال بریجرتون را در طول ۲۸ روز پس از کریسمس تماشا کردند؛ یعنی اینکه بسیاری از مردم این سریال را در ماه ژانویه تماشا کردند.

همچنین آمار و ارقام اعلام شده توسط TVision برای میزان زمان صرف شده برای تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایالات متحده جالب است. نتفلیکس با اختصاص ۲۳ درصد از این زمان به خود در جایگاه اول قرار گرفت، در حالی که دیزنی پلاس تنها با ۳ درصد در رتبه چهارم قرار دارد.

TVision میزان تماشای یک فیلم را براساس زمانی که بینندگان به آن فیلم اختصاص می دهند، اندازه گیری می کند. به این صورت که بینندگان در هر پنج دقیقه ای که به تماشای آنلاین فیلم ها می نشینند، دو دقیقه از آن را به یک عنوان اختصاص دهند. نتفلیکس نیز شاخص تماشا را بر اساس دو دقیقه از فیلم قرار داده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون از این کارکتر خوشم نمیاد☺️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی