حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب پشتی شیائومی Mi 11 Pro را ببینید: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با ۵۰ برابر زوم

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | شایعات، شیائومی

دو ماه پیش بود که شیائومی می ۱۱ رسما معرفی شد. این دستگاه با اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز و قیمت جذابش (البته در چین، نه در بازار جهانی) یک گزینه خوب برای پرچمدار اندرویدی به شمار می رود. البته ما منتظر مدل پرو هم بودیم که رونمایی نشد. امروز اما در شایعه ای می توانید قاب پشتی شیائومی Mi 11 Pro را ببینید. این قاب به ما دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با ۵۰ برابر زوم را نشان می دهد.

قاب پشتی شیائومی Mi 11 Pro

به گزارش Notebookcheck هر چند اطلاعات زیادی در مورد مدل های اولترا و پرو وجود دارد اما هنوز چیزی رسمی نشده است. ما چندی پیش تصویری از نمونه اولیه شیائومی Mi 11 Ultra را دیدیم. امروز، یک حساب کاربری در Weibo ادعا می کند که قاب پشتی Mi 11 Pro را در اختیار دارد. اگرچه قاب پشتی پرچمدار آتی شیائومی می تواند به خودی خود جالب باشد، اما این اطلاعات لو رفته، جزئیات زیادی در مورد Mi 11 Pro ارائه می دهد.

شیائومی برای Mi 11  شش رنگ دارد، از جمله یک مدل چرم وگان. به نظر می رسد شیائومی قصد دارد Mi 11 Pro را در همین رنگ ها نیز عرضه کند، البته با رنگ ویژه آبی تیره. علاوه بر این، دو گزینه چرمی وگان برای Mi 11 Pro وجود دارد، زیرا به نظر می رسد رنگ مشکی موجود در تصویر هم چرمی باشد.

رنگ های شیائومی می ۱۱ پرو

رنگ های شیائومی می ۱۱ پرو

علاوه بر این، قاب پشتی دارای یک محفظه دوربین بزرگ است که شامل سه برش در اندازه های مختلف می شود. به صورت پیش فرض، ما تصور می کنیم که سوراخ مربعی نشان دهنده لنز پریسکوپ و سوراخ دایره ای کوچکتر یک دوربین با زاویه فوق عریض است. با توجه به متن موجود روی قاب دوربین، شیائومی Mi 11 Pro باید فاصله کانونی معادل 16-125 میلی متر و بزرگنمایی تا ۵۰ برابر ارائه دهد. البته این عدد بدون شک، بزرگنمایی دیجیتالی خواهد بود و اپتیکال نیست. چهارمین برش در کنار محفظه دوربین می تواند برای یک دوربین چهارم در پشت باشد، اگرچه ممکن است که شیائومی از این مورد برای یک یا دو فلاش LED استفاده کند.

اشاره به رزلوشن ۵۰ مگاپیکسل بیانگر این است که شیائومی این دستگاه را به حسگر دوربین ISOCELL GN2 سامسونگ نیز مجهز کرده است. هفته گذشته، Ice Universe اعلام کرد که سنسور جدید در Mi 11 Ultra آغاز به کار می کند. این در حالی است که هیچ اشاره ای به Mi 11 Pro نمی کند. به هر حال ما روی این قاب منتسب به شیائومی می ۱۱ پرو هم عدد ۵۰ مگاپیکسلی را می بینیم، از این رو، به نظر می رسد که شیائومی از حسگر تصویر ایزوسل GN2 سامسونگ در دو گوشی هوشمند پرچمدار آینده استفاده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که شیائومی چه زمان Mi 11 Pro یا Mi 11 Ultra را معرفی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ پرو هستید؟ این طراحی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

“این دستگاه با اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز و قیمت جذابش (البته در چین، نه در بازار جهانی) یک گزینه خوب برای پرچمدار اندرویدی به شمار می رود.”

یعنی الان 700-800 دلار قیمت جذابی برای نسخه جهانی mi 11 نیست؟

Mahdi

منم همینو میخواستم بگم

m.b

نگید از سری s21? ؟! 🤔
S21 که قیمتش خوبه اما در حد این گوشی نیست و s21 plus(من این گوشی رو رقیبش میدونم) اما گرونتره…

m.b

حاضرم با تک تک اونایی که مخالفن طوری بحث کنم که تهش خودشنم بیان اعتراف کنن مجموعاً حداقل s21 تو گلوبال نمیتونه بهتر از mi 11 باشه…
حرفی اگر دارید، شروع کنید من با یه کامنت میبندمش…

ARMTIN

#خبر_فوری
سونی رسماً اعلام کرده بخاطر تحریم ها آمریکا علیه هواوی نتونسته مجوز فروش
حسگر دوربین به هواوی بگیره ❌
فروش حسگر ها جدید IMX به هواوی رد کرده 😐
.
.
.
.
اینکه سری P50 هواوی به حسگر IMX 800 مجهز بشند احتمالش خیلی ضعیف هست ❌
به عبارت ساده تر IMX 800 سونی در انحصار پرچمدار پرمیوم شیاومی
[[[[ MI 11 ULTRA ]]]] خواهد بود 💯

ali_s

ببخشید اسپم
دوتا ۹اس خریدیم یدونه درس آپدیت میشه یکی دیگه تا یه درصدی میره بعد میپره از اول سه باره اینطور شده یه بار ۹۸ رفت چیکارش کنم؟

ali_s

ریست هم کردم ولی بازم آپدیت گیر میکرد تو برنامه دانلود میپرید از اول

m.b

با اینترنت دیتا دانلود میکنی؟ دیتا این مشکلات رو داره گاهی… با وای‌فای دانلود کن… یا بسته رو جدا دانلود کن بریز تو گوشی و انتخابش کن تا نصب شه…

ali_s

با وای فای

m.b

با وای فای تا حالا این ایرادو نشنیده بودم… پس همون راه دومی که گفتم برو… اسم بسته رو نگاه کن برو از پیج رام شیائومی دانلودش کن و بریز تو گوشی و دستی انتخابش کن…

ali_s

کار نرم افزاری بلد نیستم کلا میترسم چیزیش بشه الان یه بار دیگه هم گذاشتم ۷۷ درصد پرید

m.b

من خودمم همینطوری بروزرسانی میکنم… اعتقادی به بروزرسانی از برنامه ندارم… دور و برت اگر کسی شیا داشته باشه احتمالاً میدونه چی میگم… بده بهش برات انجام بده…

c.T.S.A.c

نارنجیش خوشکله

Mahdi

اعداد ۱۲۰ ، ۲۴۰ ، ۵۰۲۰ ، ۶.۶۷ ، ۱۰۸ ، ۳۲ ، ۷۳۲
توسط صفحه پابجی اینستاگرام فاش شد در مورد سری ردمی نوت ۱۰
۳۶۰ و ۳.۵ هم بود
۳.۵ منظور جک هدفون ولی ۳۶۰ رو نمیدونم احتمالا قیمت پرومکسش باشه
چندتا عدد دیگه هم بود

Mahdi

امتیاز دوربین zte axon 20 فایوجی هم اومد ۸۷

یه جایی هم خونده بودم Mi11 Pro با تراشه پرچمدار مدیاتک عرضه میشه که بنچ مارکش هم اومده بود.

Mahdi

بیا ببینم چه پرچمداری هستی

Mahdi

عجب رنگ نارنجی داره رسما میگه بیا منو بخر

Milad7

گزینه ی جذابی هست🤠

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)