حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی می ۱۱ پرو پیش از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

پس از شایعات و حدس و گمان های مختلف، بالاخره امروز شیائومی رسما کنفرانس فصل بهار خود را برگزار می کند که همزمان بسیاری از محصولات جدید را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. حال ساعاتی پیش از برگزاری این مراسم، تصاویری از شیائومی می ۱۱ پرو و مشخصات کلیدی آن فاش شده است که با هم نگاهی به آن می اندازیم.

مشخصات شیائومی می ۱۱ پرو

به نقل از وب سایت myfixguide، کاربری به نام (OneLineTechnology) در شبکه اجتماعی Weibo، تصاویر گوشی Mi 11 Pro شیائومی را فاش کرده است که مشخصات اصلی آن را نیز تأیید می کند. همانطور که در تصاویر مشخص است، شیائومی می ۱۱ پرو از نمایشگری با رزولوشن 2K (1440p) با نرخ نو سازی 120 هرتز برخوردار است. علاوه بر این، جنس بدنه خود گوشی نیز سرامیکی خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای گواهینامه IP68 است، به این معنی که به مدت ۳۰ دقیقه و در عمق ۱.۵ متری، در برابر نفوذ مایعات مقاومت نشان می دهد.

شیائومی می ۱۱ پرو

شیائومی می ۱۱ پرو

این وبلاگ نویس همچنین تصویر پشت دستگاه را فاش کرده که نشان می دهد شیائومی می ۱۱ پرو جدید از دوربین سه گانه در پنل پشتی برخوردار است. همچنین همان طور که از تصویر معلوم است، برآمدگی دوربین به شدت بزرگ و تا حدودی زننده بوده که جلوه دستگاه را تحت تأثیر قرار می دهد.

یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری در داخل گوشی مجهز شده است که از شارژ سریع تا 67 وات پشتیبانی می کند (همان اطلاعاتی که توسط گواهینامه 3C نشان داده شده است). علاوه بر این، جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸ نیز که بر اساس فرآیند ۵ نانومتری تولید شده است و همچنین دارای هسته Cortex-X1 است نیز در آن استفاده شده است. البته در کنار این ها تراشه اختصاصی خود شیائومی نیز قرار است معرفی شود.

این دستگاه همچنین دارای بلندگوهای استریو دوگانه Harman/Kardon است. این بلندگوها در Mi 11 استاندارد نیز استفاده شده بودند.

شیائومی می ۱۱ اولترا با تراشه اختصاصی و فناوری باتری جدید ارایه خواهد شد

کنفرانس رسمی شیائومی

همان طور که گفتیم حدود یک ساعت دیگر کنفرانس شروع خواهد شد. طبق گفته مسئولین این کمپانی، این مراسم حدود ۳ ساعت طول خواهد کشید؛ پس احتمالا رکورد کنفرانس های رسمی که پیش از این در سال ۲۰۱۵ و در اختیار اپل بود شکسته خواهد شد. این مراسم که حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید حول معرفی سری آیفون ۶ اس و آیپد پرو بود. محصولات بیشتری از شیائومی مانند Mi Band 6 ،Mi MIX 4 ،Mi 11 Ultra نیز در همین رویداد رونمایی خواهند شد.

گوشی های می میکس و می ۱۱ پرو شیائومی احتمالا منحصر به بازار چین خواهند بود

نظر شما راجع به مشخصات می ۱۱ پرو شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

واقعا برآمدگی دوربین زنندست..

iTroll 2nd Gen

اشتباه کرده احتمالا 😐
والا این رندر و این مشخصاتی که لو رفته
دقیقا مشخصات می ۱۱ اولترا هست 😐😐😐😐

TaHaSoLtAnI

من که فک میکنم هر دو این اسم به یک گوشی ختم میشه ولی می ۱۱ اولترا برای بازار جهانی و می ۱۱ پرو برای بازار چین

iTroll 2nd Gen

با توجه به سیاست های قبلیش فک نمیکنم اینطوری بشه

زمان های قدیم شیائومی شرکت کپی کار بود ( نمونش : سری می ۸ که اونایی که می یو آی ۱۰ داشتن میدونن که چقدر کپی آی او اس بود !!! و طراحیش هم عین آیفون ایکس یعنی مو نمیزد :/)
اما الان شده یک شرکت نوآور با طراحی های مخصوص خودش و حتی می یو آی ۱۲ هم دیگه مثل قبل کپی آی او اس نیست
یعنی هر دفعه از کپی بودن فاصله میگیره :+)

iTroll 2nd Gen

دیدید حدس من درست بود

Milad7

به نظر من گوشی پرفکت و بی نظیری هست 👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی