حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه محدود گیفت کارت اپل با تم بیلی ایلیش

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

هم زمان با انتشار مستند « بیلی ایلیش‌: دنیا کمی تار است» از سرویس اپل تی وی پلاس،‌ این شرکت نسخه محدودی از گیفت کارت اپل با تم بیلی ایلیش را عرضه می کند که این هنرمند را به تصویر کشیده است. نسخه محدود گیفت کارت اپل با تم بیلی ایلیش هم اکنون در فروشگاه آنلاین اپل در کنار دیگر طرح ها قرار دارد. این گزینه جدید را می توانید هم در صفحه پیش فرض و هم در لیست برترین ها مشاهده کنید و یکی از ۹ طرحی است که کاربران می توانند برای گیفت کارت خریداری شده انتخاب کنند.

نسخه محدود گیفت کارت اپل با تم بیلی ایلیش

لوگو اپل که با تم بیلی ایلیش همراه شده است، به رنگ سبز می باشد که بر روی یک پس زمینه آبی رنگ قرار گرفته است. در طرفین نیز به منظور ایجاد افکت درخشش از خطوط مدرج استفاده شده است. لوگو اپل از لحاظ زیبایی شناختی متناسب با تصاویر تبلیغاتی مستند مورد اشاره و همچنین رنگ سبز موی بیلی ایلیش است که به نوعی امضای وی نیز محسوب می شود.

به جز بحث لوگو، گیفت کارت مشاهده شده توسط 9to5Mac همانند دیگر گیفت کارت های اپل می باشد که می توان آن را به شکل حضوری دریافت کرد و یا فقط ارزش مالی آن به حساب شما افزوده شود. شما می توانید این گیفت کارت را از طریق ایمیل و یا به صورت فیزیکی دریافت کنید، که در حالت دوم یک برچسب کلکسیونی نیز به همراه آن خواهد بود.

مستند بیلی ایلیش : دنیا کمی تار است

مستند بیلی ایلیش : دنیا کمی تار است

صفحه خرید گیفت کارت اپل به این مسئله اشاره کرده است که این لوگو یک نسخه محدود می باشد، اما عنوان نکرده است که تا چه مدت برای فروش در دسترس خواهد بود. در پایین صفحه نیز عنوان شده است که این گیفت کارت به مناسبت انتشار فیلم جدید «بیلی ایلیش : دنیا کمی تار است» عرضه شده است.

در سال ۲۰۲۰ و به منظور یکپارچه سازی گیفت کارت های مختلف اپل، این شرکت از یک گیفت کارت واحد به نام گیفت کارت اپل رونمایی کرد که از ۲۵ دلار آغاز می شود. از آنها می توان برای خرید سخت افزار از فروشگاه اپل و همچنین محصولات نرم افزاری و دیگر خدمات اپل استفاده کرد.

«بیلی ایلیش: دنیا کمی تار است» در دو روز پیش ۲۶ فوریه از طریق اپل تی وی پلاس منتشر شده است و نگاهی به زندگی این خواننده آمریکایی که توانسته جایزه گرمی را نیز به دست بیاورد، انداخته است. این فیلم سال های اولیه زندگی حرفه ای وی، دست و پنچه نرم کردنش با افسردگی و سندروم توره و موفقیت های متعدد بیلی ایلیش را به تصویر می کشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ترنج ترنجی

مستند جالبی بود 😊👏

Milad7

چندش خالص🤢

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد