حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate 40E با تراشه Kirin 990E در راه است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | پردازشگرها، هواوی

پاییز ۱۳۹۹ بود که هواوی همراه با سری میت ۴۰، نسخه جدید میت ۳۰ یعنی هواوی Mate 30 Pro را معرفی کرد مشخصاتش بسیار شبیه Mate 30 Pro است اما تراشه Kirin 990E را دارد. پس از اینکه دیروز در ترنجی خواندیم مدل 4G هواوی P40 با پردازنده کایرین ۹۹۰ و قیمت ۵۲۵ دلار به بازار آمد، حالا گفته می شود که هواوی Mate 40E با تراشه Kirin 990E در راه است.

هواوی Mate 40E

هواوی نمی تواند تراشه های پرچمدار و پیشرفته خود را تولید کند. این مشکل سبب شده که فروش پرچمدارهای این شرکت با مشکل مواجه شود. به همین دلیل آن ها تلاش می کنند تا تراشه های قبلی را در دستگاه های جدید استفاده کنند و تولید را به حد قابل قبول برسانند. تولید هواوی Mate 40E با تراشه Kirin 990E در راستای همین موضوع است.

به گفته huaweicentral اخیرا، یک منبع چینی در Weibo یعنی Peng-Peng Jun اعلام می کند که هوای در حال آماده سازی برای ارایه مدل جدیدی از سری Mate 40 به نام Mate 40E است. طبق گفته ها، این تلفن هوشمند ممکن است بهار ۱۴۰۰ معرفی شود.

هواوی Mate 40E

هواوی Mate 40E

این شایعه عنوان می کند که هواوی Mate 40E آینده با همان طراحی هواوی Mate 40 نسخه استاندارد ارائه می شود. همچنین حدس زده می شود که می تواند توسط پردازنده ۷ نانومتری Kirin 990E مجهز شود. این دستگاه شاید همچنین با یک ماژول دوربین سه گانه با همکاری Leica همراه باشد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی در مورد عرضه هواوی Mate 40E در دسترس نیست. به زودی اما انتظار داریم که شاهد اخبار بیشتر در این زمینه باشیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید پرچمدار جدید به روز شده با تراشه قدیمی می تواند جذاب باشد؟ البته که هر چیزی با هر قیمتی می تواند جذاب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

کایرین 990 خودش یکم سنگین کار بکشی میمیره
دیگه کایرین 990 شش هسته ای چیه خدا داند

MH

کایرین 990E رو دیگه کجای دلمون بزاریم😐😐خود کایرین 990 و 9000 هیچی نبودن باز حالا نسخه ضعیف تر هم میزنع….

هواوی فکر کرده مردم خرن ، می‌تونه جنس های چرتشو راحت قالب کنه بهشون،🙂🥱

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)